Gå til innhold

X-Files - 6 nye episoder


NordicViking

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Personlig synes jeg heller at man burde finne på noe nytt istedenfor å ta tilbake gamle serier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, NordicViking skrev:

Mye humor i episode 3. Og Mulder hadde tema fra X-files som ringetone på mobilen.  :hoho:

 

X-files06-b.jpg

Jeg synes episode 3 var kjedelig 😜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samleboksen med alle sesongene, og liker 1993-1997 godt. Etter det ble det gradvis kjedeligere og kjedeligere - det ble for mye romvesen-konspirasjoner for min smak. Foretrekker sumpmonstere og andre ulumskheter i skogen.  Fulgte med på serien på 90-tallet også, og jeg synes episodene har holdt seg godt.

De helt nye episodene har jeg ikke sett enda. Men morsomt at "The Smoking Man" er med.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble såpass skuffet over 2008-filmen at jeg ikke vet om jeg gidder å se de nye episodene. Alle serier blir til slutt en parodi på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De 2 første episodene hadde potensiale. Den gode gamle x-files feelingen var tilbake! Men episode 3??!! Den var jo bare svada! En komedie sketsj som ikke er x-files verdig. Fy søren så mye tull og fjas.

Anonymkode: 1acc6...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, DreamOn skrev:

Er dette en komiserie?   Er 12 min uti episode 3.  Er ikke min humor akkurat. Trodde dette var en serie om overnaturlige fenomener...ikke en parodi!

Jeg tenker det samme. Veldig skuffet. Virker som Mulder og Scully er dopet også..

Endret av Skywalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke alltid x-files hatt noen humorepisoder da? Jeg husker ett morderisk spøkelsesektepar i en episode som bare var komedie ihvertfall. Så det står jo faktisk til den gamle stilen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fått med meg den episoden med ''øglemannen'', og ble såååå skuffa!! Dette minnet ikke om mye om det gamle, skumle X-files. Hvis neste episode også er sånn, så gidder jeg ikke se på :angry:

Anonymkode: c142f...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke kritikken alle kommer med, men så så jeg alle 9 sesongene i fjor sommer/høst etter hverandre og har dem friskt i minne. Det var flere mytologiske episoder før også og også flere episoder med mye humor. Det var rett og slett variasjon i de gamle episodene akkurat som i de nye. Likte tvisten i historien også i episode 3 :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært en stor X-Files fan, men tenkte å sjekke ut serien nå som den har begynt på an igjen.

Men første episode var søppel i mine øyne. Kommer ikke til å følge med på resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har musikk-scoren denne sesongen? Begynner å lute på om det er der tåen trykker for meg... De gode gamle sesongene fikk det alltid til å kravle nedover ryggen på meg med musikken og atmosfæren den skapte... Føles annerledes nå...

Anonymkode: 1acc6...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så var X-Files slutt for denne gangen. Så ikke bra ut for Mulder. Eller hvordan skal man tolke slutten?

X-files07-b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fox Mulder

Virker på meg ganske klart at agent Einstein og Miller eventuelt tar over for Mulder og Scully på et eller annet vis hvis blir flere sesonger. Skaperne hinter til dette i hvert fall føler jeg, Einstein ser ut som Scully også.

Likte avslutningen, blir veldig overrasket hvis dette er slutten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da komme flere episoder? Kan da bare ikke la det slutte der...enig i at det er sannsynlig at de nye agentene overtar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.2.2016 at 20.57, Fox Mulder skrev:

Virker på meg ganske klart at agent Einstein og Miller eventuelt tar over for Mulder og Scully på et eller annet vis hvis blir flere sesonger. Skaperne hinter til dette i hvert fall føler jeg, Einstein ser ut som Scully også.

Likte avslutningen, blir veldig overrasket hvis dette er slutten :) 

Chris Carter - skaperen av X-Files - antyder at det kan bli mer. Skal bli spennende å se hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/7/2016 at 21.39, gutt_86 skrev:

Blir det bare disse 6 episodene, eller vil det bli laget flere sesonger?

 

Den 2/25/2016 at 0.13, NordicViking skrev:

Så var X-Files slutt for denne gangen. Så ikke bra ut for Mulder. Eller hvordan skal man tolke slutten?

Jeg velger å tro at slutten var en naturlig ting når det kanskje kommer flere episoder senere, men jeg håper at de kutter ut før duoen har blitt åtti år. Det kommer til å bli for kleint etter hvert. To steinansikter med gåstoler. Eller det blir vel bare gåstolene som blir forskjellen når den tid kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...