Nowayback Skrevet 29. februar 2016 #41 Skrevet 29. februar 2016 Jeg så bare de to første episodene. Syns ikke det var det samme som før, så fulgte ikke med videre. Får vel se de etterhvert, men for tiden følger jeg med på gamle sesongene. De er rett og slett fantastiske, og det er absolutt en av de beste seriene som er laget. Den har et eller annet ved seg som gjør at man sitter klistret gjennom hele episodene, spenning og nerve. Alt det overnaturlige er like fascinerende idag som da jeg var liten:-) 3
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2016 #42 Skrevet 29. februar 2016 Tror det blir til at jeg også kjøper serien og ser alt på nytt igjen. Den står i en særstilling den der.
Gjest Fox Mulder Skrevet 29. februar 2016 #43 Skrevet 29. februar 2016 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tror det blir til at jeg også kjøper serien og ser alt på nytt igjen. Den står i en særstilling den der. Du får med begge filmene også hvis du kjøper hele serien Var en positiv overraskelse for meg.
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2016 #44 Skrevet 29. februar 2016 (endret) Takk for opplyselsen. Dette må jeg snuse litt på nett om. Rettelse: Hvor får jeg kjøpt det, @Fox Mulder? Cdon har det ikke. Endret 29. februar 2016 av Hoppetaujenta
Gjest Fox Mulder Skrevet 29. februar 2016 #45 Skrevet 29. februar 2016 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Takk for opplyselsen. Dette må jeg snuse litt på nett om. Rettelse: Hvor får jeg kjøpt det, @Fox Mulder? Cdon har det ikke. Platekompaniet for 549,- NB: 2799,-for bluray collectors sett!
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2016 #46 Skrevet 29. februar 2016 En stor og hjertefølt natt-takk til deg fra meg.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #47 Skrevet 1. mars 2016 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: En stor og hjertefølt natt-takk til deg fra meg. Eller stream alle sesongene på smartflix (netflix usa) Anonymkode: e3fa3...73e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå