Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Usikker, men jeg tviler ikke. 

Anonymkode: 64ca9...859

Hmm, kanskje det der derfor vi ikke ser så mange bilder av han sammen med malin på insta-kontoen hans? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CA kommer ikke inn igjen. 

Tviler på at de slipper inn gamle deltagere i finaleuka

Anonymkode: e8ed0...214

Vi ser jo på traileren at de får mulighet til det :)

Endret av BeautyBox
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BeautyBox skrev:

Vi ser jo på traileren at de får mulighet til det :)

Gjør vi? Må jo ikke bety at det gjelder de gamle deltagerne, selvom de står der.

Anonymkode: e8ed0...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leo Dicaprio skrev:

Alle ønsker vel en happy ending i årets sesong, men happy ending for meg er ikke at Jonas+Eileen står i en finale og ingen slipper kula. 

Det hadde vært happy ending om Nina/Eileen vant sammen med CA, men denger kula i en helvetes fart så alle bitene sprekker og trynet til Caksel går helt i sirkel. 

:bolledeig:

Anonymkode: 33445...e3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

CA kommer ikke inn igjen. 

Tviler på at de slipper inn gamle deltagere i finaleuka

Anonymkode: e8ed0...214

De har gjort det i tidligere sesonger. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste gutten jeg vil sjal vinne er Jonas og ingen andre. Klikker hvis CA, Jørgen eller Drøystein vinner. Urk. Daniel kan å vinne. Men han har vært fryktelig anonym og fått lite tv tid. Av jentene håper jeg ikke Malin eller Sandra vinner.

Anonymkode: db34b...155

Øystein har da for det meste vært sympatisk. Jeg stiller Jonas og Øystein likt. Muligens en svak preferanse for Øystein, i og med at han har pult som en kanin der inne. Kanin-pulinga er en av grunnsteinene i PH. En sesong uten at noen har seg, er ikke verd å se. CA har vært litt drøy, i.o.m. at han er rimelig navlebeskuende, men han har laget mye liv og vært den mest bærende personen i det som har foregått på hotellet. Jørgen har for det meste vært med på lasset og brukt en del tid på å surve. Det som har vært underholdende er hvor betatt han har vært av Sandra, samtidig som han må svelge ydmykelsen ved at hun driver og hekker på Øystein. Kostelig!

Av jentene så er Eileen den perfekte engel, fra innsjekk til og med utsjekksintervju. Kan ikke huske noen som til de grader har kledd rollen som arketypisk godjente, bedre enn Eileen. Nina har vært isdronning og flink til å spille, men i store deler av sesongen har hun ikke kapt nevneverdige seeropplevelser. Hun har vært den CA har hatt som motstander, men ikke skapt noe særlig i seg selv. Har kommet seg bra mot slutten. Malin finner jeg for slitsom. Sandra har fungert bra i hekserollen, selv om hun objektivt sett ikke har hekset nevneverdig, sammenlignet med tidligere "hekser". Synd Mikaela er ute. Hun survet mer enn Jørgen, men på en mer underholdende måte. De feidene hun hadde med CA og Øystein i starten var magiske. Litt sånn bortskjemt, barmfager, pappajente, men jeg syntes det passer bra med en sånn en på PH. Hun har helt klart årets beste pupper....Sammen med Imme. Best boobs in show er en viktig ting på PH. 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, BeautyBox skrev:

Ja, jeg også synes egentlig Jonas bør vinne. Han har laget så mye bra underholdning, og (som jeg ser det) vært den gutten som har tråkket minst på andre i løpet av ukene som har gått. Jeg synes også han kunne fått mer tv-tid...

Hadde egentlig vært sykt bra om han og Eileen stod sammen i en finale! Tror ikke noen av dem hadde sluppet kula heller. (Og jeg er av den typen som elsker happy endings)

Jonas og Eileen er drømmefialen. Jonas: Sterk integritet. Aldri noe skryting. Eileen: Simpelthen bare fantastisk, behøver ikke forklares. Nina har gjort alt rett fra et rasjonelt synspunkt, men det er likevel støtende på det emosjonelle planet at hun svikter vennene sine. Så jeg greier ikke å unne henne seier. Jonas og Eileen hadde vært tingen, ja

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo åpenbart at ingen av dem ville slippe kula da.. Dem var jo nærmest kjærester på hotellet, så at noen av dem i det hele tatt vurderte å slippe kula på forhånd var bare piss som produksjonen ba dem om å si, for å bevare spenningen til siste sekund.

Det sier jo seg selv at kula ikke går ned i bakken om f.eks favorittene Nina+Jonas eller Øystein+Eileen vinner. Den går nok heller ikke i bakken om Sandra+Jørgen samt Mikela+Daniel også hadde stukket av med seieren. 

 

Det må bli kombinasjoner i finalen, om man har et ønske om å se den kula gå ned. Eileen + CA eller Nina + Øystein. Kanskje Jonas+Malin?. Alle disse tre potensielle parene kunne ihvertfall ha bevart spenningen til siste liten , og kula hadde sannsynligvis også gått ned i bakken. 

Anonymkode: 64ca9...859

Jeg vet jo det da. Men er lov å håpe da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Boetica skrev:

Jonas og Eileen er drømmefialen. Jonas: Sterk integritet. Aldri noe skryting. Eileen: Simpelthen bare fantastisk, behøver ikke forklares. Nina har gjort alt rett fra et rasjonelt synspunkt, men det er likevel støtende på det emosjonelle planet at hun svikter vennene sine. Så jeg greier ikke å unne henne seier. Jonas og Eileen hadde vært tingen, ja

SÅ enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf!! Har heiet på Nina og Jonas hittil, men nå driter de seg bare ut. Er så skuffet over Nina, helt mot slutten så velger hun å begynne å backstabbe sine egne, trodde hun var smartere og bedre enn CA, men tok viss feil.  Nå er Mikela og Daniel er de eneste jeg har likt hele veien, etter alt det Mikela gjorde for henne så var det slik Nina tilbakebetalte henne. Nina fortjente å bli backstabba av CA klanen, etter det hun gjorde mot Eileen, Daniel og Mikela som virkelig var lojale mot dem. Blir ingen verdige vinnere i år.

Anonymkode: b75eb...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som reagerte på at Mikela skrev på speilet at "Øystein måtte vinne hele greia" eller noe? 

For å sitere Mikela "hva faaaaaaaan?"

hun som har snakket om hvor kvalm hun blir av han og hvor mye han irriterer hun i alle de uker hun har vært der.. 

Har jeg gått glipp av noe? Misforstått?

Anonymkode: 36858...a96

Hvorfor er det rart i det hele tatt? Nina og Jonas sviktet henne, Sandra, Jørgen og Malin hater hun enda mer enn Øysten, og Daniel har ikke sjans for å vinne uansett, så da blir det Øystein. Syns ikke han er noe mindre verdig vinner enn Nina nå i alle fall.

Endret av Ambitious
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med noen Memes da; 

 

 

 

Anonymkode: 64ca9...859

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dette er første gang jeg ikke heier på noen av deltagerene. Håper alle de som er der nå må bytte plass med juryen. 

Anonymkode: 508c3...b51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

13258969_1817249055170376_1170315615_n.jpg

Anonymkode: 64ca9...859

Haha denne var morsom! :sjarmor:

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12912658_254993864848241_345417755_n.jpg

Anonymkode: 64ca9...859

Der ligna han faktisk på Mr. Burns! :fnise:

Anonymkode: 33445...e3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hatten hadde reddet noen andre enn Jonas.

og jeg er veldig glad for at han ble reddet 😄

Anonymkode: 9217a...fc6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker egentlig at CA skal komme inn igjen og komme til finalen, med forbehold om at den andre personen slipper kula så jævlig hardt som hun bare klarer. Da kan hvem som helst av jentene vinne for min del. Heier ikke på noen lengre.

Det hadde vært sykt morsomt med en skikkelig plot twist der Kristian René kommer inn neste uke og vinner hele greia da :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...