Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Titter innom tråden, snur i døra og kommer aldri tilbake... For et togvrak av en tråd...

Anonymkode: 2fe29...b70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skulle vel egentlig være en tråd om Paradise Hotell. Hadde vært fint om de som ønsker å diskutere sine personlige uoverenstemmelser fant et annet sted å gjøre det.

Jeg bryr meg heller ikke så veldig om hvem som vinner bare veien fram dit blir dramatisk. Skal bli gøy å se hvilke prøvelser parrene blir utsatt for. Daniel vil garantert føle han står svakt bak Nina i og med at Jonas fortsatt er der. Dersom det kommer en mulighet for å sikre seg finalebilett ved å ofre partneren så tipper jeg det blir Nina eller Daniel som gjør det. 

 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har også skikkelig lyst til å se Jørgen tape til fordel for Jonas. Tenk å tape for en liten jypling på 20 fra Stjørdalen liksom, trynet hans hadde vært priceless :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne uken heier jeg egentlig ikke på noen lenger. Heiet på Nina og Jonas, og håper for så vidt på at de vinner fortsatt. Men synes Nina (og Jonas, siden han var med på det) sitt spill denne uken var kjempe dumt. Virker som all fornuft gikk ut av vinduet. Hvordan kunne de stole på Malin og Øystein liksom?? Det er jo bare helt idiotisk. Mest håper jeg egentlig nå at noen som slipper kula vinner.

Anonymkode: eca7a...04f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Raindrops skrev:

Jeg har også skikkelig lyst til å se Jørgen tape til fordel for Jonas. Tenk å tape for en liten jypling på 20 fra Stjørdalen liksom, trynet hans hadde vært priceless :ler: 

He he moro å se den "Jeg er Alpha" innsjekk videoen med Jørgen sammenlignet med hvor langt unna Alpha han har vært der inne.

Anonymkode: 4fda2...fdb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter denne uken heier jeg egentlig ikke på noen lenger. Heiet på Nina og Jonas, og håper for så vidt på at de vinner fortsatt. Men synes Nina (og Jonas, siden han var med på det) sitt spill denne uken var kjempe dumt. Virker som all fornuft gikk ut av vinduet. Hvordan kunne de stole på Malin og Øystein liksom?? Det er jo bare helt idiotisk. Mest håper jeg egentlig nå at noen som slipper kula vinner.

Anonymkode: eca7a...04f

Nina ble kanskje for grisk. Hun regnet jo med å vinne uten problemer hvis hun fikk stå i finalen med Øystein.

Eller en god gammeldags undervurdering.

Hadde vært litt gøy hvis Øystein ble partner med Nina og sett det ble månelyst nede på Juntos når Øystein begynte med tafsingen sin:scorpis:

 

Endret av Oslomann71
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nina skrev i et innlegg på bloggen sin at hun ble veldig sliten mot slutten av oppholdet der inne, at hun ikke klarte å tenke helt klart. Hun var sliten, lei av spillet, lei av folka. Som gjorde at hun tok noen dumme valg. Hun sier også at hun ville gjort ting annerledes hvis hun hadde fått muligheten igjen men hun står uansett for det hun gjorde.

Anonymkode: bb2f3...015

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Kan vi bli ferdig med avsporing og snakke om PH igjen? 

Hvem ønsker dere å se i en finale?  Jeg vil se Jørgen og Sandra mot Jonas og Nina. J og N vinner så klart. Ser bare for meg trynet til J og S. Men tror ikke J og N vinner hvis de står sammen i en finale :( 

Om ikke alt annet så håper jeg virkelig at Eileen er med på å vinne, og at ingen slipper kula foran den dama! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nina skrev i et innlegg på bloggen sin at hun ble veldig sliten mot slutten av oppholdet der inne, at hun ikke klarte å tenke helt klart. Hun var sliten, lei av spillet, lei av folka. Som gjorde at hun tok noen dumme valg. Hun sier også at hun ville gjort ting annerledes hvis hun hadde fått muligheten igjen men hun står uansett for det hun gjorde.

Anonymkode: bb2f3...015

Det forstår jeg godt. Jeg synes også enkelte av valgene har vært litt snodige noe som har gjort at jeg har blitt mer kritisk til henne. Akkurat nå har jeg egentlig ingen jeg heier på. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nina skrev i et innlegg på bloggen sin at hun ble veldig sliten mot slutten av oppholdet der inne, at hun ikke klarte å tenke helt klart. Hun var sliten, lei av spillet, lei av folka. Som gjorde at hun tok noen dumme valg. Hun sier også at hun ville gjort ting annerledes hvis hun hadde fått muligheten igjen men hun står uansett for det hun gjorde.

Anonymkode: bb2f3...015

Skjønner henne godt. Det er jo intenst der inne. Man lever sammen med de samme folkene 24/7 I flere uker. Veldig forståelig man blir lei og litt tullete på slutten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet hadde jeg gitt total faen i hvem som vant, så lenge vedkommende (helst en jente) hadde sluppet kula ovenfor gutta (da jeg personlig regner mange av gutta som veldig høye på seg selv der inne).

Men så tenker jeg at det faktisk hadde vært det beste om Carl Aksel vant med f.eks Eileen, og at det var Caksel selv som slapp kula - bare forså å se de voldsomme reaksjonene det hadde blitt i dette forumet, spoilertråden, kommentarfeltet til seogher, side2, paradise hotel Norge og ellers på instagram og sosiale medier generelt. 

Folk flest (med unntak av noen de yngre jentene under pubertets alderen) misliker jo Carl Aksel så det holder, så det hadde vært helt konge om han faktisk vant og slapp kula. Hadde faktisk frydet meg å se de brutale reaksjonene fra alle de bitre feministene som herjer her inne. ;)  

Anonymkode: 17f71...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nina skrev i et innlegg på bloggen sin at hun ble veldig sliten mot slutten av oppholdet der inne, at hun ikke klarte å tenke helt klart. Hun var sliten, lei av spillet, lei av folka. Som gjorde at hun tok noen dumme valg. Hun sier også at hun ville gjort ting annerledes hvis hun hadde fått muligheten igjen men hun står uansett for det hun gjorde.

Anonymkode: bb2f3...015

Jeg syntes Stine også virket sliten på slutten da hun var der. Skal ikke undervurdere at de store deler av tiden er under et press der inne. Det er twister og uforutsigbarhet hele tiden. 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet hadde jeg gitt total faen i hvem som vant, så lenge vedkommende (helst en jente) hadde sluppet kula ovenfor gutta (da jeg personlig regner mange av gutta som veldig høye på seg selv der inne).

Men så tenker jeg at det faktisk hadde vært det beste om Carl Aksel vant med f.eks Eileen, og at det var Caksel selv som slapp kula - bare forså å se de voldsomme reaksjonene det hadde blitt i dette forumet, spoilertråden, kommentarfeltet til seogher, side2, paradise hotel Norge og ellers på instagram og sosiale medier generelt. 

Folk flest (med unntak av noen de yngre jentene under pubertets alderen) misliker jo Carl Aksel så det holder, så det hadde vært helt konge om han faktisk vant og slapp kula. Hadde faktisk frydet meg å se de brutale reaksjonene fra alle de bitre feministene som herjer her inne. ;)  

Anonymkode: 17f71...f89

Folk her inne har etter min mening (som generell trend) vist missnøye med CA, Sandra, Malin, Stine, Jørgen og Øystein. De har i det store og hele vært positive til Jonas, Nina og Eileen. .. og så er det noen som har ment omtrentlig det motsatte.

Uansett forstår jeg ikke hva det skal ha med feminisme å gjøre å heie på Jonas framfor CA, eller å heie på Eileen og Nina framfor Sandra og Malin, eller å heie på gjengen framfor hoffet..

Det er uansett en gutt og en jente som står i finalen, og i de aller fleste sesongene så har de ikke sluppet kula. 

Er du helt sikker på at du fulgte med på skolen den time de fortalte deg hva ordet feminisme betyr? 

 

 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nina skrev i et innlegg på bloggen sin at hun ble veldig sliten mot slutten av oppholdet der inne, at hun ikke klarte å tenke helt klart. Hun var sliten, lei av spillet, lei av folka. Som gjorde at hun tok noen dumme valg. Hun sier også at hun ville gjort ting annerledes hvis hun hadde fått muligheten igjen men hun står uansett for det hun gjorde.

Anonymkode: bb2f3...015

Hun skriver også i kommentarfeltet på det nyeste innlegget at hun trodde Jonas ville ryke også dersom han stilte seg bak Mikela, fordi hun ikke stolte på at Mikela og Daniel ikke ville stå sammen. Så hun trodde tross alt Malin var det sikreste kortet, som var en feilvurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger, latterliggjøring, spoiling og svar til dette.

Kragebein, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes at hele tråden bør fjernes, for det kommer definitivt flere troll nå som vil spoile hvem som vant årets PH (da bildet av finaleepisoden har blitt lekket overalt i sosiale medier med et glipp, og er 100%  korrekt ifølge pressesjefen i tv3). 

For dere som fortsatt ønsker å bevare spenningen; 

1) Hold dere unna facebooksiden til PH Norge, facebook gruppa "skam" etc.

2) Hold dere unna deltakernes instagram profiler og kommentarfelter spesielt i seogher etc. 

3) Hold dere unna denne tråden, for nå vil det jevnlig komme drittunger som vil velge å dele vinnerparet i tråden, kun for å mate sitt eget ego.

--------

 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes at hele tråden bør fjernes, for det kommer definitivt flere troll nå som vil spoile hvem som vant årets PH (da bildet av finaleepisoden har blitt lekket overalt i sosiale medier med et glipp, og er 100%  korrekt ifølge pressesjefen i tv3). 

For dere som fortsatt ønsker å bevare spenningen; 

1) Hold dere unna facebooksiden til PH Norge, facebook gruppa "skam" etc.

2) Hold dere unna deltakernes instagram profiler og kommentarfelter spesielt i seogher etc. 

3) Hold dere unna denne tråden, for nå vil det jevnlig komme drittunger som vil velge å dele vinnerparet i tråden, kun for å mate sitt eget ego.

--------

 

Anonymkode: 6b1a1...090

Enig.  Men skulle ikke være nødvendig at msn må holde seg unna denne tråden.  Mange vil diskutere PH med andre, men vanskelig når trolla som ikke har noe liv kommer inn her bare for å ødelegge for andre :( Nå vet jeg hvem som vinner og hele spenningen er borte. Skulle ønske de som spoiler blir utestengt fra tråden. For det er så ufattelig dårlig gjort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes at hele tråden bør fjernes, for det kommer definitivt flere troll nå som vil spoile hvem som vant årets PH (da bildet av finaleepisoden har blitt lekket overalt i sosiale medier med et glipp, og er 100%  korrekt ifølge pressesjefen i tv3). 

For dere som fortsatt ønsker å bevare spenningen; 

1) Hold dere unna facebooksiden til PH Norge, facebook gruppa "skam" etc.

2) Hold dere unna deltakernes instagram profiler og kommentarfelter spesielt i seogher etc. 

3) Hold dere unna denne tråden, for nå vil det jevnlig komme drittunger som vil velge å dele vinnerparet i tråden, kun for å mate sitt eget ego.

--------

 

Anonymkode: 6b1a1...090

4) Og hold dere unna Jodel!

Anonymkode: fae21...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4) Og hold dere unna Jodel!

Anonymkode: fae21...91a

Hva er Jodel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

4) Og hold dere unna Jodel!

Anonymkode: fae21...91a

Er det noen som er over 16 som faktisk er på jodel? :sprettoy:

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...