Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe
Et øyeblikk siden, Phung skrev:

Og hva tror dere utfallet blir på torsdag?

Foreløbig tror jeg:

Nina - Jonas
Eileen - Øystein
Celester - Jørgen
Mikela - Vegard
Stine - Carl Aksel
og Niclas ut.
 

 

Håper å tror på det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Phung
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden han får fredning og ikke blir låst til noen, skal vel ikke valget tas før på torsdag under parsermonien. 

Anonymkode: 525ef...0ec

Å? trodde det var parsplitt idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter sangen som ble spilt i det romantiske øyeblikket mellom Øystein og Jørgen i går? 

Anonymkode: c108a...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
42 minutter siden, Phung skrev:

Og hva tror dere utfallet blir på torsdag?

Foreløbig tror jeg:

Nina - Jonas
Eileen - Øystein
Celester - Jørgen
Mikela - Vegard
Stine - Carl Aksel
og Niclas ut.
 

 

Jeg tror enten Niclas eller Jørgen ryker. CA er god til å snakke for seg og tror både Celester og Stine bytter ut sin partner mot CA. Samme for meg hvem av de to som ryker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Det som irriterer MEG med "hoffet" er at de baksnakker, lager planer osv, for så å deretter prate sammen med hverandre om at de andre er mye verre enn dem osv. Nå kan det hende jeg tar feil, men tror ingen fra "Gjengen Allianse" har latet ovenfor hverandre og når de sitter alene fremfor kamera, faen for en setning. OK de har liksom ikke latet som OM de er gud. Som om de har spilt så perfekt og ærlig. Men det gjør hoffet

Anonymkode: 10cbd...e4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den gode stemninga mellom Mikela og Jørgen fortsetter kan det jo hende det byttes om, og de står sammen. Så Vegard og Celester, evt Niclas. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rose11 skrev:

Jeg tror enten Niclas eller Jørgen ryker. CA er god til å snakke for seg og tror både Celester og Stine bytter ut sin partner mot CA. Samme for meg hvem av de to som ryker. 

Ja, håper det. Men, CA jobber knallhardt for å få ut Jonas nå. Han har jo Nina og Jonas i vrangen stakkars :fnise:

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alethia skrev:

Hvis den gode stemninga mellom Mikela og Jørgen fortsetter kan det jo hende det byttes om, og de står sammen. Så Vegard og Celester, evt Niclas. 

Jørgen er fin da. Sitter å gråter og har det såååå jævlig når Sandra må ut.

Plutselig noen dager senere er han kåt på Mikela. Kliner med henne i poolen....ja, ja....good luck!

Anonymkode: 525ef...0ec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Joppe skrev:

Håper å tror på det samme. 

Siden Carl Aksel bruker tid på å bli kjent med de nye, så det er ingen big surprise at også den nye tar hans parti. Gjengen allianse er jo ingen allianse lenger, den døde med Mayoo. De prater sjelden taktikk, og vi får aldri se at de prøver å få de nye på sitt lag. Så dessverre er jeg redd Jonas ryker på torsdag. Vegard har fredning og går vel sist – og siden han tydeligvis er på vei inn i hoffet, vil han kanskje hjelpe Carl Aksel å få ut Jonas. Men mye kan skje innen torsdag.

En annen ting: Øystein og Eileen er et pussig par. Har det skjedd tidligere at et «sterkt» par, som står sammen i ukevis,  ikke har tilhørt samme allianse?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at stemningen i hotellet er mye bedre nå at Sandra og Malin er borte. 

 

ps; ikke noe spoiler men nå klarer de å ha Norsk tekst på Viaplay? Fordi de har 3 ord på engelsk og leser brev på engelsk i episoden.... SMH... 

Endret av Charlotteh
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Boetica skrev:

En annen ting: Øystein og Eileen er et pussig par. Har det skjedd tidligere at et «sterkt» par, som står sammen i ukevis,  ikke har tilhørt samme allianse?

Jeg kan ikke huske det, men i og med at det er så langt ut i spillet så er det noe de burde holde på. Det er pr nå ingen av alliansene som tør sende ut noen av de og kommer de til finale så får de som par stemmer fra begge sider. Den eneste egentlige trusselen for de to er de selv. Klarer de å holde sammen på tross av litt delte lojaliteter så går de raka vegen til finalen.  

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Eileen og Øystein vinner, tror dere en av de ville sluppet kula? De har jo litt trustissues.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer ikke. Men skal ikke nevne noe mer her, og anbefaler alle å gjerne sjekke ut spoilertråden. 

Anonymkode: 17f71...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer ikke. Men skal ikke nevne noe mer her, og anbefaler alle å gjerne sjekke ut spoilertråden. 

Anonymkode: 17f71...f89

De fleste her ønsker ikke å lese spoilere. De som ønsker det har nok allerede sjekket spoilertråden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk akkurat å oppdatere meg på gårsdagens episode, DÆVVER av Niclas sin tydelige harryfobi, han vet han selv er harry og prøver så godt han kan å rakke ned på harry folk for å skjule seg bak det:skratte:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så irriterende "introduksjon"...

Anonymkode: 33445...e3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så irriterende "introduksjon"...

Anonymkode: 33445...e3e

Et tydelig tegn på at episoden ikke blir noe interessant..

Anonymkode: fae21...91a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard finnes ikke NOE kjekk! Sorry!

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Uff håper ikke Vegard hører på CA og sender ut Jonas :(De som er fredet går jo alltid sist. Nei, dette kan bli skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...