Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så Audun i går :lur: 

Anonymkode: a3fd2...f8e

Så han like bra ut i virkeligheten ? 

Anonymkode: 17f71...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han like bra ut i virkeligheten ? 

Anonymkode: 17f71...f89

Jepp! :) 

Anonymkode: a3fd2...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Gætzby skrev:

Urettferdig behandlet? Han ble jo ikke sendt ut på en twist, men av sin partner Sandra. Så ganske fair dette, selvom Sandra oppførte seg som en diva mot han. Den som ble urettferdig behandlet er Henriette fra dag 1, som ikke engang fikk muligheten til å sjekke inn på hotellet.  Og CA trenger heller ikke til å stille seg bak Mikela, da han har både Stine og Celester som han kan overtale. Stine nevnte nå på torsdag at hun var villig til å sende ut Nicklas for Carl eller Øystein. Celester er også en veldig enkel bytte, som Carl kunne nok ha overtalt uten problem. Mye tyder derimot på at det er Nicklas og Jørgen som må kjempe om å bli på hotellet

Jada nå skrev jo jeg at dette var mitt drømmesenario da. At CA ikke har mulighet til å stille seg bak Stine for hun og Niclas er låst eller noe. Jo, jeg synes Lekka ble urettferdig behandlet da Sandra gjorde alt hun kunne for å sette han i dårlig lys og fikk alle til å tro han var psyko. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LeilaS skrev:

Jada nå skrev jo jeg at dette var mitt drømmesenario da. At CA ikke har mulighet til å stille seg bak Stine for hun og Niclas er låst eller noe. Jo, jeg synes Lekka ble urettferdig behandlet da Sandra gjorde alt hun kunne for å sette han i dårlig lys og fikk alle til å tro han var psyko. 

Jeg er helt enig. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har blitt nevnt før i denne tråden, men Celester er tydeligvis ganske kjent i hjemlandet sitt Ghana. Søk på Cstrapz på Youtube :fnise:

Anonymkode: 97a8e...1f2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noen som heier på CA og "hoffet?" Skjønner at noen vil ha han der fordi han lager litt drama og sånn, men er det noen her inne som vil at han eller noen andre i hoffet skal vinne? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, helloAdele skrev:

Er det egentlig noen som heier på CA og "hoffet?" Skjønner at noen vil ha han der fordi han lager litt drama og sånn, men er det noen her inne som vil at han eller noen andre i hoffet skal vinne? 

Ikke her tror jeg, men det er en god del jenter på 14-15 år som ønsker å se Caksel vinne og anser han som Norges kjekkeste gutt etc på Instagram + facebookprofilen hans. 

Anonymkode: 17f71...f89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, helloAdele skrev:

Er det egentlig noen som heier på CA og "hoffet?" Skjønner at noen vil ha han der fordi han lager litt drama og sånn, men er det noen her inne som vil at han eller noen andre i hoffet skal vinne? 

Nei. Håper han kommer seg til finalen, men taper for Nina og Jonas f.eks. Eller at han ryker på en måte ala Kristian Rene, sviktet av sin partner rett før finalen:ler:

En ting jeg ikke helt skjønner, hvis CA virkelig ville ha Malin der: Øystein tilbød seg å få Stine til å gå bak seg for å sende henne ut. De valgte heller at Malin gikk til Jonas, noe de må ha skjønt var veldig risky. Kan det være at slemmegjengen faktisk har såpass med samvittighet at de ikke ville lure Stine? Tipper til og med Niclas hadde gått med på det bare forbildet CA hadde spurt :rolleyes:

Tipper det kommer en ny gutt neste uke og at enten Niclas eller Jørgen ryker :duskedame:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hironakamura skrev:

Nei. Håper han kommer seg til finalen, men taper for Nina og Jonas f.eks. Eller at han ryker på en måte ala Kristian Rene, sviktet av sin partner rett før finalen:ler:

 

Dessverre så tror jeg at Nina + Jonas har en betydelig liten sjans til å vinne PH på nåværende tidspunkt (bemerk markeringen). Dem har per dags dato kun 2 stk bak ryggen, og det er altså Eileen + Mikela . Resten av bermen er i den andre alliansen, med Celester som vingler litt i sentrum. Hvis Eileen mot formodning skulle ha blitt splittet fra Øystein, og sistnevnte står i en eventuell finale med frøken xxx mot Nina / Jonas, så vil Eileen etter all sannsynlighet gå til Øystein. Dermed vil Nina + Jonas kun ha Mikela bak seg.

 

Skal Nina + Jonas ha en sjans, så er de veldig avhengig av de nye som vil sjekke inn utover i sesongen. Jeg regner med at det er snakk om 2 stk, for da kommer årets sesong opp i 21 deltakere (og det er ca antall deltakere produksjonen caster inn hvert år). Det beste er å håpe på at samtlige av de tidligere utsjekkede deltakerne sjekker inn igjen, minus Malin og Sandra. Felles for de andre utsjekkede deltakerne (Lekka, Mayoo, Synnøve, Imme, Henning, Gjøvik Jørgen) er at dem på en  direkte eller indirekte vis er sendt ut av Hoffet med Caksel i spissen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Agent2840 skrev:

Dessverre så tror jeg at Nina + Jonas har en betydelig liten sjans til å vinne PH på nåværende tidspunkt (bemerk markeringen). Dem har per dags dato kun 2 stk bak ryggen, og det er altså Eileen + Mikela . Resten av bermen er i den andre alliansen, med Celester som vingler litt i sentrum. Hvis Eileen mot formodning skulle ha blitt splittet fra Øystein, og sistnevnte står i en eventuell finale med frøken xxx mot Nina / Jonas, så vil Eileen etter all sannsynlighet gå til Øystein. Dermed vil Nina + Jonas kun ha Mikela bak seg.

 

Skal Nina + Jonas ha en sjans, så er de veldig avhengig av de nye som vil sjekke inn utover i sesongen. Jeg regner med at det er snakk om 2 stk, for da kommer årets sesong opp i 21 deltakere (og det er ca antall deltakere produksjonen caster inn hvert år). Det beste er å håpe på at samtlige av de tidligere utsjekkede deltakerne sjekker inn igjen, minus Malin og Sandra. Felles for de andre utsjekkede deltakerne (Lekka, Mayoo, Synnøve, Imme, Henning, Gjøvik Jørgen) er at dem på en  direkte eller indirekte vis er sendt ut av Hoffet med Caksel i spissen. 

Huff ja, du har rett. Jeg har ikke tenkt så langt som til finalen enda, føler at sesongen akkurat har startet🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, hironakamura skrev:

Huff ja, du har rett. Jeg har ikke tenkt så langt som til finalen enda, føler at sesongen akkurat har startet🙈 

Den er 2.juni. Bare 5 paradise-uker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hironakamura skrev:

Huff ja, du har rett. Jeg har ikke tenkt så langt som til finalen enda, føler at sesongen akkurat har startet🙈 

Åh, jeg ble glad over å se brukernavnet ditt. :)

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agent2840 skrev:

Dessverre så tror jeg at Nina + Jonas har en betydelig liten sjans til å vinne PH på nåværende tidspunkt (bemerk markeringen). Dem har per dags dato kun 2 stk bak ryggen, og det er altså Eileen + Mikela . Resten av bermen er i den andre alliansen, med Celester som vingler litt i sentrum. Hvis Eileen mot formodning skulle ha blitt splittet fra Øystein, og sistnevnte står i en eventuell finale med frøken xxx mot Nina / Jonas, så vil Eileen etter all sannsynlighet gå til Øystein. Dermed vil Nina + Jonas kun ha Mikela bak seg.

 

Skal Nina + Jonas ha en sjans, så er de veldig avhengig av de nye som vil sjekke inn utover i sesongen. Jeg regner med at det er snakk om 2 stk, for da kommer årets sesong opp i 21 deltakere (og det er ca antall deltakere produksjonen caster inn hvert år). Det beste er å håpe på at samtlige av de tidligere utsjekkede deltakerne sjekker inn igjen, minus Malin og Sandra. Felles for de andre utsjekkede deltakerne (Lekka, Mayoo, Synnøve, Imme, Henning, Gjøvik Jørgen) er at dem på en  direkte eller indirekte vis er sendt ut av Hoffet med Caksel i spissen. 

Veldig enig. Det er uansett ikke uvanlig at produksjonen sender inn gamle deltakere i den siste perioden slik at de er sikret juryplass. Vi får se, men håper Nina og Jonas får flere bak seg enn de har nå. 

Jeg håper finalen blir spennende som med Aurora i finalen. Finalen i fjor var ganske kjedelig da det var så forutsigbart. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. april 2016 at 20.44, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Tror ikke de bor sammen, nei. Øystein bor med en jente, men det er ikke Stine. 

Anonymkode: 525ef...0ec

Han sa det i en videoblogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva produksjonen vil neste uke. Om de vil svekke hoffet enda mer eller at Mikela ryker. Kommer det inn en ny jente,  så er hun fucked. Hvem er der som vil stå med Mikela? Ingen av de som er der nå i alle fall.  Håper inderlig det sjekker inn en ny gutt, for da må gutta i hoffet jobbe og spille hverandre ut. Da håper jeg enten CA eller Jørgen ryker. 

Anonymkode: f5a4a...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg ble glad over å se brukernavnet ditt. :)

Anonymkode: b4268...6dd

:5:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se hva produksjonen vil neste uke. Om de vil svekke hoffet enda mer eller at Mikela ryker. Kommer det inn en ny jente,  så er hun fucked. Hvem er der som vil stå med Mikela? Ingen av de som er der nå i alle fall.  Håper inderlig det sjekker inn en ny gutt, for da må gutta i hoffet jobbe og spille hverandre ut. Da håper jeg enten CA eller Jørgen ryker. 

Anonymkode: f5a4a...373

Hvis de sender inn en jente og Mikela havner på solo får hun sikkert en makt!  :lur: Det kan bli gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, hironakamura skrev:

:5:

Hvis de sender inn en jente og Mikela havner på solo får hun sikkert en makt!  :lur: Det kan bli gøy.

Ja, vi får se. Kan så klart være CA og de overtaler hun nye til å splitte Jonas og Mikela og hun får en makt. En fredning eller noe. Da er vel Stine neste ut. 

Anonymkode: f5a4a...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi får se. Kan så klart være CA og de overtaler hun nye til å splitte Jonas og Mikela og hun får en makt. En fredning eller noe. Da er vel Stine neste ut. 

Anonymkode: f5a4a...373

Tror og håper det går ut over hoffet denne uken, uansett om de sender inn en gutt eller jente :duskedame:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sinnsykt at drittsekk / douchebags oppførsel på Paradise er det som skal til for å gjøre deg populær nå til dags. 

Caksel er jo faen meg på vg topp 20lista med den elendige lav-budsjetts amatør låta si, streamet flere titallstusener av ganger på Spotify og tjener ellers sinnsykt mye penger på å reise rundt på klubber etc. 
Æ
sj..

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som disser Niclas for å gni pikken mot bilde til Jonas.. Klikka dere like mye da Ann Marielle og Aurora stakk tannbørsten til Mads oppi dåsa? Det var jo enda eklere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...