Gå til innhold

JEG ER IKKE EN HORE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sukkerbit

Du har jo hatt mange sexpartnere i forhold til din alder og hva som er vanlig, men det er ditt liv og opp til deg. Som du sier selv skader du ingen. Du er ingen hore for du selger ikke sex, men du må likevel akseptere at folk har krav. Ikke alle vil ha en partner med så mange sexpartnere. For meg er sex noe man deler med noen man er glad i, og jeg vil derfor ha en mann med samme syn på det og ikke en mann som har ligget med mange. For man bør ha et ganske likt syn på de fleste ting hvis man skal ha et forhold som varer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du måtte skrike JEG ER IKKE EN HORE til oss, så tenker jeg at det er klassisk forsvarsposisjon og du reagerer  med sinne om noen hentyder noe om ditt sex liv, fordi du innerst inne sliter med dette og innser dette selv.

Anonymkode: 49fbc...d53

Tenkte det samme selv. Ts sliter med dette innerst inne, begynner kanskje å få selvforakt...

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo hatt mange sexpartnere i forhold til din alder og hva som er vanlig, men det er ditt liv og opp til deg. Som du sier selv skader du ingen. Du er ingen hore for du selger ikke sex, men du må likevel akseptere at folk har krav. Ikke alle vil ha en partner med så mange sexpartnere. For meg er sex noe man deler med noen man er glad i, og jeg vil derfor ha en mann med samme syn på det og ikke en mann som har ligget med mange. For man bør ha et ganske likt syn på de fleste ting hvis man skal ha et forhold som varer. 

Hvis hun skader noen, er det seg selv...

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du måtte skrike JEG ER IKKE EN HORE til oss, så tenker jeg at det er klassisk forsvarsposisjon og du reagerer  med sinne om noen hentyder noe om ditt sex liv, fordi du innerst inne sliter med dette og innser dette selv.

Anonymkode: 49fbc...d53

Akkurat det er vel samme mekanikk som at når noen spør 20 ganger om hvorfor du ser så sur ut, så blir man litt amper tilslutt, selv om man i utgangspunktet var på godt humør. Blir det mye horemas sprekker man tilslutt, uten at det betyr at man har masse sårede følelser. 

Anonymkode: 2d129...abc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter meg ikke i noe offer rolle. Jeg sier bare sannheten. Jeg aldri gjort noen noe vondt og de kan fint ta seg tid til å bli kjent før de dømmer. Ikke bare ha sex. Ikke enkelt å bli kjent under bare sex for da får jeg ikke lov å snakke og jeg kan ikke spørre henne om forskjellig under sex. 

"Jeg sier bare sannheten", skriver du...Så du sitter på sannheten, når du opptrer på samme måten selv? "De kan fint ta seg tid til å bli kjent før de dømmer. Ikke bare ha sex . " Hallo, hvor er selvinnsikten mann? Leste du ikke mitt forrige svar?

Tror du de ser på deg som seriøs, når du er på samme måten selv?

Hva med å VENTE med sex til du vet mer hvor du står? Da vil de og få mer respekt for deg. Du har en standard og du har ikke sex før det blir noe mer ( forhold ). Da bør du nok date damer som også oppfører seg på den måten, ikke damer som ligger rundt ( som det høres ut som at du omgåes...)

 

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det er vel samme mekanikk som at når noen spør 20 ganger om hvorfor du ser så sur ut, så blir man litt amper tilslutt, selv om man i utgangspunktet var på godt humør. Blir det mye horemas sprekker man tilslutt, uten at det betyr at man har masse sårede følelser. 

Anonymkode: 2d129...abc

Uenig. Ts har blitt truffet av disse kommentarene, forståelig nok. 

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

Neida, du er ikke hore (for du tar deg ikke betalt), du er bare jævla LAUS, og det er ikke en attraktiv egenskap

 

Anonymkode: b0b4f...9dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har mange sexpartnere er ikke horer med mindre de tar betalt

Jeg skulle bare ønske det fantes et sånt "kastesystem" på byen der folk gikk med forskjellige armbånd. De som vil ha ONS og tilfeldige ligg kunne hatt et armbånd med en farge så kunne de funnet hverandre.

De som er ute etter noe mer seriøst eller vil være i fred osv andre farger. Hadde gjort mange ting enklere.

Anonymkode: 4a7ed...2fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke hore (for du tar deg ikke betalt), du er bare jævla LAUS, og det er ikke en attraktiv egenskap

Anonymkode: b0b4f...9dc

Jo, for mange mannfolk er det det. Det betyr at hun er erfaren, vet hva hun liker og vil. Og ikke minst, han føler seg heldig at hun vil være sammen med akkurat han, når hun har den frihet hun har.

Anonymkode: 37b81...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg sier bare sannheten", skriver du...Så du sitter på sannheten, når du opptrer på samme måten selv? "De kan fint ta seg tid til å bli kjent før de dømmer. Ikke bare ha sex . " Hallo, hvor er selvinnsikten mann? Leste du ikke mitt forrige svar?

Tror du de ser på deg som seriøs, når du er på samme måten selv?

Hva med å VENTE med sex til du vet mer hvor du står? Da vil de og få mer respekt for deg. Du har en standard og du har ikke sex før det blir noe mer ( forhold ). Da bør du nok date damer som også oppfører seg på den måten, ikke damer som ligger rundt ( som det høres ut som at du omgåes...)

 

Anonymkode: 28d5d...c6b

Jeg er mann og det må de godta. Menn er kjent for å ha mange partnere. Kvinner kan bli gravid av å gå fra mann til mann så vet hun ikke hvem faren er en gang. Creepy! 

Dessuten er sex det som gjør meg lykkelig og holder meg borte fra trøbbel og rus. Derfor er det viktig for meg. 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og det må de godta. Menn er kjent for å ha mange partnere. Kvinner kan bli gravid av å gå fra mann til mann så vet hun ikke hvem faren er en gang. Creepy! 

Dessuten er sex det som gjør meg lykkelig og holder meg borte fra trøbbel og rus. Derfor er det viktig for meg. 

Jeg er mann,gjør som jeg sier!!!

hehe, nei, ikke i 2015 :)

Anonymkode: 12c56...e0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for mange mannfolk er det det. Det betyr at hun er erfaren, vet hva hun liker og vil. Og ikke minst, han føler seg heldig at hun vil være sammen med akkurat han, når hun har den frihet hun har.

Anonymkode: 37b81...87a

Dummeste jeg har hørt.. Å knulle ons 100 ganger gir ikke folk erfaring det grann. Å ha utforskende sex med en partner 5 ganger i uka over lang tid gjør deg til en god elsker. På ons er det som regel tøm og røm.. Ville valgt ei dame som hadde hatt 1 fast partner over ei dame som har knullet 50 menn på ons. I tillegg er det turn off å tenke på hvor skitten folk er etter en lang fuktig tur på byen. 

 

Det jeg ikke skjønner er at alltid blir jeg overrasket over at de fineste damene har færrest sexpartnere, og har vært i forhold stort sett hele livet, mens de som er mindre attraktiv puler rundt som det skulle være siste milighet de får. De er ofte usikre og søker bekreftelse. Det er turn off. Slutt å syt over at menn liker kvalitetsjenter, med gode verdier og holdninger. Skal jeg gidde å invistere i et forhold med ei dame så velger jeg KUN det beste. Å ligge rundt med alt og alle er IKKE en god egenskap. Hilsen mann som har samme synet.

Anonymkode: c314e...ce9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dummeste jeg har hørt.. Å knulle ons 100 ganger gir ikke folk erfaring det grann. Å ha utforskende sex med en partner 5 ganger i uka over lang tid gjør deg til en god elsker. På ons er det som regel tøm og røm.. Ville valgt ei dame som hadde hatt 1 fast partner over ei dame som har knullet 50 menn på ons. I tillegg er det turn off å tenke på hvor skitten folk er etter en lang fuktig tur på byen. 

 

Det jeg ikke skjønner er at alltid blir jeg overrasket over at de fineste damene har færrest sexpartnere, og har vært i forhold stort sett hele livet, mens de som er mindre attraktiv puler rundt som det skulle være siste milighet de får. De er ofte usikre og søker bekreftelse. Det er turn off. Slutt å syt over at menn liker kvalitetsjenter, med gode verdier og holdninger. Skal jeg gidde å invistere i et forhold med ei dame så velger jeg KUN det beste. Å ligge rundt med alt og alle er IKKE en god egenskap. Hilsen mann som har samme synet.

Anonymkode: c314e...ce9

Ha ha, du skulle bare visst hvor mange mange jenter har vært med men lyver om. Nettopp for å slippe horestempel fra slike som deg. Bra at du sparer deg. Det liker vi jenter! Fuckboys er fuckboys, men en mann som er til for forhold skal gjerne ha vært med få, så få som mulig. Under ti er praktisk talt jomfru ;)

Å ha sex handler ikke om bekreftelse. Eller følelse. Det handler bare om å ha det godt for en natt. Hvorfor tror dere menn alltid at vi kvinner har følelser for dere bare vi har sex med dere for en natt? Kan dere slutte med å tro det? Takk!

Å dømme folk for at de har sex er ikke gode verdier og holdninger. En kvalitetsjente dømmer ikke andre for antallet. Så det du egentlig vil ha er ei jente som er dømmende, rakker ned på andre, har ventet på deg hele sitt liv, er rede til å ta seg av husvask, matlaging og stå med unge på armen når du kommer hjem fra jobb, for din skyld? I tillegg skal hun være penere enn de fleste og helst blø på lakenet første natten?

Jeg vet ikke om noen slike jenter, men du får ha lykke til i jakten! :fnise:

Anonymkode: 37b81...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og det må de godta. Menn er kjent for å ha mange partnere. Kvinner kan bli gravid av å gå fra mann til mann så vet hun ikke hvem faren er en gang. Creepy! 

Dessuten er sex det som gjør meg lykkelig og holder meg borte fra trøbbel og rus. Derfor er det viktig for meg. 

Haha hæ, er menn kjent for å ha mange partnere?? De er vel heller kjent for å ta alt de kan få, uten at det nødvendigvis er så mange..

Creepy om en mann går fra dame til dame og ikke vet hvor mange barn han har forresten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, du skulle bare visst hvor mange mange jenter har vært med men lyver om. Nettopp for å slippe horestempel fra slike som deg. Bra at du sparer deg. Det liker vi jenter! Fuckboys er fuckboys, men en mann som er til for forhold skal gjerne ha vært med få, så få som mulig. Under ti er praktisk talt jomfru ;)

Å ha sex handler ikke om bekreftelse. Eller følelse. Det handler bare om å ha det godt for en natt. Hvorfor tror dere menn alltid at vi kvinner har følelser for dere bare vi har sex med dere for en natt? Kan dere slutte med å tro det? Takk!

Å dømme folk for at de har sex er ikke gode verdier og holdninger. En kvalitetsjente dømmer ikke andre for antallet. Så det du egentlig vil ha er ei jente som er dømmende, rakker ned på andre, har ventet på deg hele sitt liv, er rede til å ta seg av husvask, matlaging og stå med unge på armen når du kommer hjem fra jobb, for din skyld? I tillegg skal hun være penere enn de fleste og helst blø på lakenet første natten?

Jeg vet ikke om noen slike jenter, men du får ha lykke til i jakten! :fnise:

Anonymkode: 37b81...87a

Følte deg tydeligvis truffet du.:fnise:

 

Her er det ikke snakk om ei som er jomfru, men som er SELEKTIV i forhold til hvem hun velger å dele sex med. Jenter som hopper fra gutt til gutt, er de som blir referert som "the hoes" i alle raptekster. Altså ikke noe positivt.:P

 

Måtte bare le når du begynte å blande inn likestilling i dette. Da klarte jeg ikke å ta deg seriøst lengre.. 

Anonymkode: c314e...ce9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mann,gjør som jeg sier!!!

hehe, nei, ikke i 2015 :)

Anonymkode: 12c56...e0b

Det har ikke jeg sagt, men de må godta at menn er menn. 

Haha hæ, er menn kjent for å ha mange partnere?? De er vel heller kjent for å ta alt de kan få, uten at det nødvendigvis er så mange..

Creepy om en mann går fra dame til dame og ikke vet hvor mange barn han har forresten. 

De tar hva de får? Ja noen gjør det. Langt i fra alle. Hvorfor i pokker krangler jentene om meg når det gjelder sex? Jeg kan velge og vrake. Så enkelt er det. Jeg må ikke ta det jeg får, men jeg vil ha alle. De vil ha sex og jeg får det jeg vil ha. Når det gjelder sex. Er bare å gjøre seg pen så kommer de siklende. Jenter er blitt gal etter sex og det kan de bare innrømme. Så det er enkelt å få seg sexpartnere i dag. Så jo mange menn er kjent for å ha mange partnere. Det er bra med en mann som har mange partnere. Sånn er livet.

Nei det er ikke creepy. Dama kan da vite hvem faren er. Det kan hun ikke når hun ligger rundt med mange. Er det han? Eller han? Nei giiid tenk om det er han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Jeg er mann og det må de godta. Menn er kjent for å ha mange partnere. Kvinner kan bli gravid av å gå fra mann til mann så vet hun ikke hvem faren er en gang. Creepy! 

Dessuten er sex det som gjør meg lykkelig og holder meg borte fra trøbbel og rus. Derfor er det viktig for meg. 

Jeg må ikke godta noe som helst jeg Hummels. Du mener at å knulle rundt er det som gjør deg til mann. Det er vel en av grunnene til at en mann som deg ikke er interessant for meg. At jeg ikke finner menn som har hatt mange sexpartnere interessant det må du bare godta fordi jeg er fri til å være sammen med den personen jeg ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg sagt, men de må godta at menn er menn. 

De tar hva de får? Ja noen gjør det. Langt i fra alle. Hvorfor i pokker krangler jentene om meg når det gjelder sex? Jeg kan velge og vrake. Så enkelt er det. Jeg må ikke ta det jeg får, men jeg vil ha alle. De vil ha sex og jeg får det jeg vil ha. Når det gjelder sex. Er bare å gjøre seg pen så kommer de siklende. Jenter er blitt gal etter sex og det kan de bare innrømme. Så det er enkelt å få seg sexpartnere i dag. Så jo mange menn er kjent for å ha mange partnere. Det er bra med en mann som har mange partnere. Sånn er livet.

Nei det er ikke creepy. Dama kan da vite hvem faren er. Det kan hun ikke når hun ligger rundt med mange. Er det han? Eller han? Nei giiid tenk om det er han!

Nå spinner ikke verden rundt deg så jeg snakket om menn generelt siden jeg trodde det var det du også gjorde. Menn flest har ikke jenter som henger etter de. Og jeg satte det forresten ganske på spissen, vet (forhåpentligvis) at de fleste ikke tar hva som helst bare fordi de har muligheten. 

Du og dine venner må iallefall være noen veldig kjekke og sjarmerende gutter som får så mye oppmerksomhet  :) Personlig synes jeg ikke at det er bra med en mann som har veldig mange sexpartnere, for å dra ditt argument, ikke attraktivt om han har barn med andre kvinner. I tillegg til mye større fare for kjønnsykdommer.

Heldigvis finnes både kondom og annen prevensjon så de fleste kvinner ikke er usikre på hvem som er far om de blir gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og det må de godta. Menn er kjent for å ha mange partnere. Kvinner kan bli gravid av å gå fra mann til mann så vet hun ikke hvem faren er en gang. Creepy! 

Dessuten er sex det som gjør meg lykkelig og holder meg borte fra trøbbel og rus. Derfor er det viktig for meg. 

Du er klar over at vi prater bak ryggen på slike som deg? Felleskuker kalles sånne som du. Mange som vil knulle deg, få som vil være sammen med deg. Og jo, blir du sammen med noen fra et annet sted så vil hun få høre om din fortid. Så du gjør klokt i å fortelle det.

Anonymkode: 37b81...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...