Gå til innhold

JEG ER IKKE EN HORE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært utro med min nåværende mann og han vet heller ikke om hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Jeg ser det som positivt at jeg har flydd fra meg. 

Anonymkode: 498be...30c

Du ser det som positivt, men spørs om mannen din hadde sett det på samme måte. Det er vel en grunn til at han ikke vet. 

Anonymkode: 8b07b...c6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært utro med min nåværende mann og han vet heller ikke om hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Jeg ser det som positivt at jeg har flydd fra meg. 

Anonymkode: 498be...30c

Enig der. Og det er bedre å ha fått erfart litt så en ikke føler den samme "sulten" som en del andre gjør i forhold - og derfor blir utro, fordi de aldri fikk utforsket eller levd ut sin seksualitet i sin ungdom.

Ingenting å angre på. Men dessverre må jeg også si meg enig i at du ikke burde fortelle mannen det. Ikke noe galt som sagt, men... Menn... Ja.

Anonymkode: 37b81...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det som positivt, men spørs om mannen din hadde sett det på samme måte. Det er vel en grunn til at han ikke vet. 

Anonymkode: 8b07b...c6d

Vi har jo vært sammen i 9 år og har barn sammen så tror han hadde godtatt det nå. Han har faktisk aldri spurt meg, det har aldri heller gått noen rykter om meg. 

Det man ikke vet har man ikke vondt av. Jeg står gjerne for mitt antall jeg altså, men min mann har hele veien ønsket å vite minst mulig om mine ekser. Han har spurt en gang i forhold til det i startfasen, men ville aldri høre noe detaljert og etterhvert så var i grunn fortiden helt uvesentlig for vårt samliv. Jeg ser ingen grunn til å trekke inn masse info om mine tidligere partnere. Flere damer og menn burde faktisk unngå å fortelle så mye som de gjør. Byr bare på problemer. 

Anonymkode: 498be...30c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du klarer ikke å skjule ditt virkelige jeg over tid uansett. Du blir gjennomskua etterhvert uansett hvor god du mener du er på å skjule ting, og da vil det verste heller være at du er en løgner og dama har levd enn løgn enn at du er løs. Så du har rett og slett funnet oppskriften på et kortvarig forhold :) 

Aldri noen jeg har vert i et forhold med som har funnet det ut og aldri noen som kommer til å finne det ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Aldri noen jeg har vert i et forhold med som har funnet det ut og aldri noen som kommer til å finne det ut :) 

Nå virker det ikke akkurat som om at du har vært i mange forhold som har vart 5 år eller mer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og det må de godta. Menn er kjent for å ha mange partnere. Kvinner kan bli gravid av å gå fra mann til mann så vet hun ikke hvem faren er en gang. Creepy! 

Dessuten er sex det som gjør meg lykkelig og holder meg borte fra trøbbel og rus. Derfor er det viktig for meg. 

Å være mann betyr ikke at man er mer mann om man har sex med mange. Damer får mer respekt for en pen mann som IKKE har sex med mange, men som heller velger ut hvem som "fortjener" å ha sex med han, og han velger damer han virkelig liker, ikke bare dem som tilbyr seg. En som er litt selektiv, altså.

Det er like mye creepy at en mann har sex med mange damer, og da kan bli far til unger han ikke kjenner mora til. Kanskje har han hatt sex med mor en gang, og både før og etter har det vært så mange at han ikke engang husker hvordan hun ser ut. Og hun bærer et barn som du er far til, og som du er halvparten av. Ønsker du ikke bedre for de barna du blir far til?

Er det ikke bedre å finne en (2) (mer eller mindre) faste damer for sex enn å ta de som byr seg? Eller finne seg en kjæreste som du kan få en god framtid sammen med?

 

 

 

 

Anonymkode: 37017...9e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som "liker sex" og jenter som har seg med Gud og hvermann kan ikke alltid plasseres i samme kategori. Dessuten florerer det med kjønnssykdommer der "ute på markedet". Jeg vet i hvert fall at ikke jeg har bidratt til det, i og med at jeg passer på å ikke invitere alt og alle mellom lårene. Du er kanskje ikke hore, men du er løs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Nå virker det ikke akkurat som om at du har vært i mange forhold som har vart 5 år eller mer da

Jeg er bare 25 enda og de færreste har vert i et forhold som varer i 5 år eller mer når de er under 30 når for tiden. De fleste hopper fra partner til partner i dag og driter i om de har barn sammen. Så blir de dine mine og våre.

Å være mann betyr ikke at man er mer mann om man har sex med mange. Damer får mer respekt for en pen mann som IKKE har sex med mange, men som heller velger ut hvem som "fortjener" å ha sex med han, og han velger damer han virkelig liker, ikke bare dem som tilbyr seg. En som er litt selektiv, altså.

Det er like mye creepy at en mann har sex med mange damer, og da kan bli far til unger han ikke kjenner mora til. Kanskje har han hatt sex med mor en gang, og både før og etter har det vært så mange at han ikke engang husker hvordan hun ser ut. Og hun bærer et barn som du er far til, og som du er halvparten av. Ønsker du ikke bedre for de barna du blir far til?

Er det ikke bedre å finne en (2) (mer eller mindre) faste damer for sex enn å ta de som byr seg? Eller finne seg en kjæreste som du kan få en god framtid sammen med?

 

 

 

 

Anonymkode: 37017...9e0

Nei ikke det jeg sier, men menn er kjent for å elske sex og å ha mange partnere. Damer kommer så lenge mannen er sexy og har en trent kropp. 

Jeg har noen faste også. Har pulevenner. Hun ene er bestevenninna mi siden barneskolen. Likevel skjer det med fremmede av og til. Hvis jeg skal i et forhold med ei som ligger rundt så er jeg livredd for å måtte oppleve utroskap en gang til. Tror ikke jeg hadde taklet det og hadde sikkert klikket på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo det samme for menn...de risikerer å bli far like mye..

Ja men mannen kan velge å drite i henne og ungen. Det kan ikke hun. Hun er forpliktet til ungen resten av livet..

Anonymkode: c314e...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ligge har lugget. 

jaha :-) Å ligge, lågget  har lugget

Anonymkode: 45f2e...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det som positivt, men spørs om mannen din hadde sett det på samme måte. Det er vel en grunn til at han ikke vet. 

Anonymkode: 8b07b...c6d

Jenter som liker sex i så store mengder som deg burde kanskje finne seg EN type å leve livet med.Da kan du få hva du vil og når du vil og så mye du vil UTEN att noen kaller deg hore :-) Over 30 er nok VELDIG mye over gjennomsnittet.Håper for din del att NÅR du finner deg noe fast så er det ingen som forteller han hvor mange du har hatt :-) .........

Anonymkode: 45f2e...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er ikke alltid man finner Mr. Right så tidlig i 20-årene. 30 stykker for en singel jente som er en del ute på byen er nok veldig vanlig, spesielt hvis det går over noen år.  

Anonymkode: 498be...30c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk her egentlig? Hvorfor er det så mange som skal se ned på andre fordi de tar andre valg.

Det er mange som velger sterke ord som hore, ludder og sånn. Til og med andre kvinner skriver det om andre. Jeg la ut et bilde av ei kjole jeg ville gå med på julebord. Da ble jeg både kalt stripper og om jeg skulle på Omag fest og så videre. 

Hva med å være litt hyggelig med hverandre. Det er snart jul til og med. Høfflighet kommer man mye lengre med i livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

Du er bare hore om du tar betalt for det.

Du er en løssluppen tøs kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang teller ikke, andre gang er nysgjerrighet, tredje gang er du homo (med mindre det er mer enn 3 jentet mellom hver gang, da starter det på nytt) og derdom det ikke er mer enn et 2:1 forhild mellpm kjønnene er du bi.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med folk her egentlig? Hvorfor er det så mange som skal se ned på andre fordi de tar andre valg.

Det er mange som velger sterke ord som hore, ludder og sånn. Til og med andre kvinner skriver det om andre. Jeg la ut et bilde av ei kjole jeg ville gå med på julebord. Da ble jeg både kalt stripper og om jeg skulle på Omag fest og så videre. 

Hva med å være litt hyggelig med hverandre. Det er snart jul til og med. Høfflighet kommer man mye lengre med i livet.

Ååå ja. Ribbe og riskrem. Gleder meg! Litt off topic, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Løsluppen tøs!"
"Hore!"
"Ludder!"

Det jeg tenker når jeg leser denne tråden er at det er skremmende hvordan voksne mennesker omtaler hverandre. Mange av dere synes det er helt greit å kalle mennesker som har hatt sex med flere for dette. Spørsmålet blir jo; hvor går grensen? hvem bestemmer hva som er akkurat innenfor normalen? og hvem bestemmer når man har krysset normalen? Det blir ganske uklart ikke sant? Det blir opp til den enkelte å bedømme, kanskje det vil variere litt etter hvilken omgangskrets man har hva som er "det korrekte antallet". Når voksne har så små sperrer for å kaste rundt seg med "hore, tøs, ludder", er det da rart at barn og unge tar etter dette? Nei, det er det ikke. Og mange av de som er barn nå, kanskje deres egne døtre vil få dette slengt etter seg. Som voksen må jeg si at jeg gremmes over andre voksne som setter denne standarden. Jeg håper dere som sitter oppå deres høye hest og rakker ned på andre mennesker selv er 100% perfekte. Jeg har ikke barn selv, men jeg ville aldri godtatt at de omtalte andre mennesker på denne måten, og jeg skal si klart i fra den dagen jeg er så uheldig at jeg hører noen jeg kjenner snakke så ned om andre.

Ser også at flere av dere snakker om kjønnssykdommer. At sannsynligheten for kjønnssykdommer øker med antall sexpartnere, det stemmer. Men, jeg ser også at noen av dere hevder at det har dere aldri smittet noen med. Fakta er at så lenge du har vært seksuelt aktiv, så vet du verken om du har kjønnssykdom, har hatt eller har smittet noen. F.eks. når det gjelder hpv. De aller fleste som har hpv har ingen synlige symptomer. Den eneste måten kvinner finner ut om de har hpv er hvis de først har fått en celleforandring, først da vil det sjekkes for hpv-virus. Du trenger bare å ha sex med en person for å bli smittet, du kan godt ha brukt kondom også, da det kan smitte fra området rundt. Ca 70 % av seksuelt aktive blir smittet av hpv i løpet av livet, og de aller fleste som er smittebærere vet det ikke engang selv. Så å bombastisk mene at man selv aldri kan ha smittet noen med en seksuelt overførbar sykdom, viser mer til at man ikke har noe kunnskap på dette området.     

  

Anonymkode: 3b932...7e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra skrevet :) Det er så godt å lese at det finnes noen her som ser nyansene. 

Jeg har ikke barn selv heller, men jeg har ofte blitt kalt for hore, ludder, tøs også videre. Jeg blir i hvertfall veldig trist av det. Det er bare i en seksuell sammenheng at jeg synes det er greit, og kan til og med være opphissende. Å si sånne nedsettende ting om mennesker man ikke kjenner forstår jeg ikke at folk gjør. Hva er poenget liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

Det du sier her er jo selvsagt. Over tretti er ikke mange for en på din alder; har du vært singel de siste årene vil jeg si det egentlig er få. Selv er jeg en mann som foretrekker jenter som har ligget med mange, siden det signaliserer at de nyter sex. Det er på tide vi lærer oss å respektere kvinners rett til sin egen seksualitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...