Gå til innhold

Hun spør hva jeg skal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Onsdag: Matcher med Anne på Tinder og skriver litt med henne.

Torsdag: Avtaler date med Anne på lørdag.

Fredag: Matcher med Kristine og skriver litt med henne. Synes hun virker enda mer interessant enn Anne. Avtaler date på søndag. 

Lørdag: Kristine spør hva jeg skal i dag. 

 

Hva bør jeg svare her? Tenkte å svare skal på date, men at jeg for å være ærlig gleder meg mer til å møte Kristine i morgen. Vil jeg bli oppfattet som manipulerende og sjalusi-skapende hvis jeg sier at jeg skal på date? Er det bedre å lyve eller å unngå å svare?

Anonymkode: 67357...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Ville ikke sagt jeg skulle på date med mindre du ikke er interessert i åtreffe Anne igjen. Si at du skal treffe en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig synes Kristine virker mye mer interessant enn Anne, så synes jeg egentlig du bør avlyse daten med Anne. Jeg ville i hvert fall ikke likt å være i Annes situasjon, på date med en som er mest interessert i hun han skal på date med dagen etter..

Anonymkode: 32cf2...29c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn på en unnskyldning. Være med noen kompiser, besøker en bror/søster, far/mor, bestemor, skal bort, whatever.

Det er ikke noe galt i å avtale en førstedate med flere, men likevel ville jeg ikke sagt noe – det har hun uansett ikke noe med på nåværende stadium.

Anonymkode: cfde0...118

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si du har en avtale. Synes det virker litt masete av Kristine å ville vite akkurat hva du skal i kveld...dere treffes tross alt imorgen. 

Anonymkode: d126f...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si du har en avtale. Synes det virker litt masete av Kristine å ville vite akkurat hva du skal i kveld...dere treffes tross alt imorgen. 

Anonymkode: d126f...9df

Det er jo et helt vanlig spørsmål for å åpne en samtale. Hun vil nok bare konversere litt før de treffes i morgen. Man trenger ikke å legge så mye inn i ethvert spørsmål. 

 

Når det er sagt synes jeg ikke du bør fortelle at du har en date i dag. Hvorfor skulle du gjøre det? Ettersom dere ikke har vært på date enda synes jeg det er helt greit å treffe andre, men hvorfor tror du det kommer noe godt ut av å fortelle datene om de andre? De kan føle seg mindre spesielle, at du er useriøs siden du treffer så mange eller ikke synes noe om å date flere samtidig. Det er vel bare å skrive at du har en litt travel dag i dag, men gleder deg til å treffe henne i morgen. Å ignorere meldingen bør du hvertfall ikke gjøre. 

Anonymkode: b6e00...366

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å ta en hvit løgn av typen som er nevnt over her,enn å virke unnvikende.Hvis du forteller sannheten,at du skal på date,vet du ikke hvordan det vil bli motatt.Ikke alle liker å høre at daten dater andre.Siden du ikke har møtt noen av dem enda,kan inntrykket du har endre seg så ikke avlys daten med Anne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst alene om å mene at TS ikke bør møte Anne.

Ville dere selv likt å være en Anne som skulle på date i kveld med en som helst ville gå med Kristine? :)

Anonymkode: 32cf2...29c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst alene om å mene at TS ikke bør møte Anne.

Ville dere selv likt å være en Anne som skulle på date i kveld med en som helst ville gå med Kristine? :)

Anonymkode: 32cf2...29c

Hadde det vært meg,så hadde jeg tenkt at han har jo ikke møtt noen av oss enda,og selv om skrivekjemien virker bedre med den ene,så er det jo møtene irl som teller.Dessuten er det jo ikke bare han som skal like meg.Jeg skal også se om jeg liker han.Hadde selvfølgelig ikke likt hvis han sa rett ut at han dagen etter skulle på date med en annen.Men når man møtes på nettet er det jo rimelig å forvente at de kanskje dater flere,så jeg hadde ikke brukt det mot han i en så tidlig fase.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan fortelle om en litt lik erfaring jeg har hatt selv. Matchet med Sander, chattet en del med han, og gledet meg til å møte han, ulempen var at han virket kjempehøy på seg selv. Så matchet jeg rett etterpå med Fabian som virket som en superhyggelig og snill gutt. Ettersom jeg fikk et så dårlig inntrykk av Sander så ble det til at jeg møtte Fabian isteden. Sum summarum. Etter en del dates så viser det seg at Fabian var en player som gjemte seg bak snillgutt- imaget sitt. Dropper han. 

Av en eller annen merkelig grunn så dukker date alternativ #1 opp igjen; nemlig Sander. Etter mye om og men så ender vi opp med å møtes. Vi har møtt hverandre x-antall ganger nå og det viser seg at han faktisk er en sjarmerende fyr som har en greie med å gjemme seg bak et iskaldt ytre i begynnelsen av blikkjent-fasen. Så Fabian er ute av verden, Sander har scoret poeng.

Konklusjon; Vent med å avskrive Anne til du har møtt Kristine, for alt du vet så kan det vise seg at Anne faktisk er en mer interessant person enn Kristine i RL.

 

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt jeg skulle på date med mindre du ikke er interessert i åtreffe Anne igjen. Si at du skal treffe en venn.

Men det er jo løgn?

Anonymkode: 67357...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig synes Kristine virker mye mer interessant enn Anne, så synes jeg egentlig du bør avlyse daten med Anne. Jeg ville i hvert fall ikke likt å være i Annes situasjon, på date med en som er mest interessert i hun han skal på date med dagen etter..

Anonymkode: 32cf2...29c

Inntrykket på nett kan jo lyve. Hva om Anne egentlig er en bedre match?

Anonymkode: 67357...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det virker litt masete av Kristine å ville vite akkurat hva du skal i kveld...dere treffes tross alt imorgen. 

Anonymkode: d126f...9df

Vi skriver jo om alt mulig, det var mer et random spørsmål. 

Anonymkode: 67357...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å ta en hvit løgn av typen som er nevnt over her,enn å virke unnvikende.Hvis du forteller sannheten,at du skal på date,vet du ikke hvordan det vil bli motatt.Ikke alle liker å høre at daten dater andre.

Men før eller siden vil hun vel finne det ut. Er vel vanlig at man snakker om sånt. Hva gjorde du den og den dagen, hva tenkte du da og da. Kjipt å bli dumpet pga det etter at forholdet har vart tre år. 

Anonymkode: 67357...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men før eller siden vil hun vel finne det ut. Er vel vanlig at man snakker om sånt. Hva gjorde du den og den dagen, hva tenkte du da og da. Kjipt å bli dumpet pga det etter at forholdet har vart tre år. 

Anonymkode: 67357...f87

Er vel litt drøyt å si at deres hypotetiske forhold vil ta slutt fordi han fortalte en hvit løgn for å skåne henne fra å bli såret/miste interessen vel ?! I begynnelsen av datingsfasen så er det normalt å date flere samtidig, og da sier man vanligvis ikke til andre dates "Hey, sorry kan ikke møte deg på fredag, skal nemlig møte ei annen dame!" :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...