Gå til innhold

Tinder har blitt bedre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så når du får match med en så tror du at han sveiper ja på alt? Og hva er egentlig så ille med det? Det er ganske greit å prøve det faktsk å se hvem som responderer. 

og å ikke sveipe på de kjekkeste?? Hvorfor i alle dager gjør du det?? Jeg er en gjennomsnittlig dame og jeg har fått meg DEN kjekkasen som forguder meg og synes jeg er den fineste i hele verden. Tenk hvis jeg ikke hadde trykket ja på han fordi han var "for" kjekk??

Og de som skiver kun høyden sin vet du hvorfor de gjør det? Fordi de er dritt lei av å få spørsmålet "hvor høy er du" på første melding fra damer..... 

Ikke vær så negativ og tenk det verste, så skal du se at du får deg kjæreste du også. Det er holdningen din det står på ikke at du ikke får matcher eller at Tinder suger.

 

Godt poeng. Det er ikke noe som heter "for kjekk" for damer. Menn tar stort sett det de får. Alle kvinner kan finne seg en kjekkas. Verre for menn å finne en modellpen dame. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo vel og bra, men det betyr jo også at matchene, for min del i alle fall, blir færre og færre. Min siste match var vel for 4 måneder siden, men forsvant før jeg fikk se hvem det var.

Da var det antagelig en sexbot som ble rapportert inn og fjernet. Har skjedd med meg mange ganger. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det antagelig en sexbot som ble rapportert inn og fjernet. Har skjedd med meg mange ganger. 

Anonymkode: fba07...fa0

Ja, enten det, eller noen som har matchet med meg, fått sin selvtillitsboost, og så fjernet matchen fordi at de ikke var interesserte. Har skjedd meg mange ganger også. Er stort sett de matchene jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne forgudingen av at kvinner får hvem de vil ha uansett er helt syk tankegang. Alle som ikke er en gjeng med sauer vet at dette ikke stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må satse på en som sweiper ja på alt?? Sweiper nei på de kjekkeste, og de som ikke virker som å ha noe til felles med meg (som ikke har idiotiske sitater, barisbilder, som kun har skrevet høyden sin og sånne ting). Burde jo vært noen i mellom der som man kunne matchet med...? 

Anonymkode: 7c964...d2a

Beste tipset er vel å legge ut bedre bilder om du ikke er fornøyd med mennene du klarer å matche med. Ser du gjennomsnittlig ut burde du klare å få mange matcher på tinder. 

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne forgudingen av at kvinner får hvem de vil ha uansett er helt syk tankegang. Alle som ikke er en gjeng med sauer vet at dette ikke stemmer.

Enig. Det finnes jo så mange kvinner som ikke er spesielt attraktive. Akkurat som det er mange menn som ikke er attraktive.

Anonymkode: f70a6...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med andre ord er det en bra måte for menn å styre unna overfladiske damer ved å ikke skrive høyden. 

Anonymkode: fba07...fa0

Det kommer jo an på hvor høy man er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enten det, eller noen som har matchet med meg, fått sin selvtillitsboost, og så fjernet matchen fordi at de ikke var interesserte. Har skjedd meg mange ganger også. Er stort sett de matchene jeg får.

Det kan ikke være noe du sa eller ikke sa da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder aldri å prate med de jeg matcher med før det har gått minst et par dager siden 9/10 jeg matcher med er sexbotter. Så nei, jeg vil ikke påstå at det har blitt bedre. Og til hun jenten som klaget på få matcher, slutt å være så kresen. Ja, det er faktisk derfor. De fleste menn jeg kjenner sveiper ja på 95%+ av jentene og får kanskje noen få matcher i uken, så om du ikke matcher med mange nok folk så er det din egen feil for å være kresen.

Anonymkode: ff567...bc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være noe du sa eller ikke sa da? 

Tviler på det, når de fjerner matchen to minutter etter at de har matchet med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det, når de fjerner matchen to minutter etter at de har matchet med meg.

Jeg blir jo veldig nysgjerrig på hvilke bilder du har osv når de ikke gir deg mulighet til å si noe en gang.. Men Tinder er Tinder og jeg kjenner mange som ikke får noen treff på Tinder men som har masse damer som vil ut med dem i virkeligheten.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder aldri å prate med de jeg matcher med før det har gått minst et par dager siden 9/10 jeg matcher med er sexbotter. Så nei, jeg vil ikke påstå at det har blitt bedre. Og til hun jenten som klaget på få matcher, slutt å være så kresen. Ja, det er faktisk derfor. De fleste menn jeg kjenner sveiper ja på 95%+ av jentene og får kanskje noen få matcher i uken, så om du ikke matcher med mange nok folk så er det din egen feil for å være kresen.

Anonymkode: ff567...bc4

Så når du matcher med en bra dame så sender du ikke melding før det har gått to dager? Hvordan er du sånn utseende messig da? For hvis du er en gjennomsnittlig kar er det å ta kontakt ditt sterkeste kort!  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir jo veldig nysgjerrig på hvilke bilder du har osv når de ikke gir deg mulighet til å si noe en gang.. Men Tinder er Tinder og jeg kjenner mange som ikke får noen treff på Tinder men som har masse damer som vil ut med dem i virkeligheten.  :)

Har normale bilder egentlig. Et par av de har jeg lagt ut her inne, og fått gode tilbakemeldinger på, så jeg må innrømme at det fucker litt med hodet mitt.

Jeg har for mye angst, for dårlig selvtillit og selvbilde, og er for dårlig sosialt til at jeg finner noen i "virkeligheten", så jeg er dessverre ikke like heldig som de du kjenner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt over halvparten jeg ser på Tinder nå er fortsatt boter.

Så den gleden varte jo ikke akkurat lenge.

Endret av Electron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd det problemet på Tinder... Hatt mange dater der... med varierende hell... Er mest ONS folk er ute etter, men aldri truffet en bot. Er det kanskje bare menn som har det problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne forgudingen av at kvinner får hvem de vil ha uansett er helt syk tankegang. Alle som ikke er en gjeng med sauer vet at dette ikke stemmer.

Kvinner får hvem de vil utseendemessig. Men alle vet at det er mange drittsekker blant hunksa. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvor høy man er.. 

Nei. Både høye og mindre høye menn bør unngå å skrive høyden for å styre unna overfladiske kvinner. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder aldri å prate med de jeg matcher med før det har gått minst et par dager 

Anonymkode: ff567...bc4

Too late. Du trenger ikke skrive med en gang, men to dager er for lenge å vente. Da tenker de at de er en plan B / reservemus.

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kanskje bare menn som har det problemet?

Ja. Det er bare menn som lar seg lure til å bruke penger på svindelsteder på nettet. Kvinner får sex når de vil. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...