Gå til innhold

Tinder har blitt bedre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner får hvem de vil utseendemessig. Men alle vet at det er mange drittsekker blant hunksa. 

Anonymkode: fba07...fa0

Fy flate for noe sprøyt. Slutt å lure deg selv og trå inn i virkeligheten en gang for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så når du får match med en så tror du at han sveiper ja på alt? Og hva er egentlig så ille med det? Det er ganske greit å prøve det faktsk å se hvem som responderer. 

og å ikke sveipe på de kjekkeste?? Hvorfor i alle dager gjør du det?? Jeg er en gjennomsnittlig dame og jeg har fått meg DEN kjekkasen som forguder meg og synes jeg er den fineste i hele verden. Tenk hvis jeg ikke hadde trykket ja på han fordi han var "for" kjekk??

 

Fordi selvtilliten blir helt knust når man får matcher, som sletter deg umiddelbart fordi de så nærmere på profilen din. Da er det bedre å bare høyresweipe de du liker, og håper at de ikke slettet deg med en gang. Det begrenset hvertfall antallet som slettet matchen. Og vet vel ikke om jeg vil ha en skikkelig kjekkas heller. Pleier ikke å falle for de veldig pene. Bedre med en normal fyr med glimt i øyet. 

Trodde virkelig jeg var helt normalt, gjennomsnittlig pen, jeg, men innser jo etter å ha lest denne tråden at jeg må være skikkelig stygg som bare matcher med et par i uka, og kanskje får en melding i måneden :( 

Anonymkode: 7c964...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi selvtilliten blir helt knust når man får matcher, som sletter deg umiddelbart fordi de så nærmere på profilen din. Da er det bedre å bare høyresweipe de du liker, og håper at de ikke slettet deg med en gang. Det begrenset hvertfall antallet som slettet matchen. Og vet vel ikke om jeg vil ha en skikkelig kjekkas heller. Pleier ikke å falle for de veldig pene. Bedre med en normal fyr med glimt i øyet. 

Trodde virkelig jeg var helt normalt, gjennomsnittlig pen, jeg, men innser jo etter å ha lest denne tråden at jeg må være skikkelig stygg som bare matcher med et par i uka, og kanskje får en melding i måneden :( 

Anonymkode: 7c964...d2a

Eller så er du bare skikkelig kresen og sveiper på for få.

Anonymkode: ff567...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får slutte å sweipe bare de flotteste damene til høyre, da. Antar de fake profilene er ganske flotte ;) Vi gjennomsnittlige, ekte damene får jo sjelden matcher... 

Anonymkode: 7c964...d2a

Gjennomsnittlige damer som har giddet å lage en halvgod profil matcher med et sted mellom 50% og 90% av mennene. Problemet deres er at de stort sett sveiper 10% til høyre selv. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlige damer som har giddet å lage en halvgod profil matcher med et sted mellom 50% og 90% av mennene. Problemet deres er at de stort sett sveiper 10% til høyre selv. 😂

Men er ikke 10% en ok andel å si ja til? I det virkelige livet er jo tallet mye lavere enn det. 1 av 10 menn på tinder er en potensiell partner. Synes det er et høyt tall, jeg...

Anonymkode: 7c964...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke 10% en ok andel å si ja til? I det virkelige livet er jo tallet mye lavere enn det. 1 av 10 menn på tinder er en potensiell partner. Synes det er et høyt tall, jeg...

Anonymkode: 7c964...d2a

Det spørs jo helt hvor lik din smak er andre kvinners smak. Hver gang man undersøker slike ting konkluderer man med at kvinner ikke bare er mer kresne på utseende enn menn, men også at de er mer enige om hvilke menn som er tiltrekkende enn det menn er om hvilke kvinner som er det. Hvis dine 10% er de samme 10% som andre kvinner sveiper til høyre, ender man fort opp med enorm konkurranse om denne lille gruppen (og ingen meldinger, eller svar, til flesteparten av kvinnene), mens brorpartene av mennene knapt får matches. Det stemmer rimelig godt med hva folk skriver her.

Konsekvensen av en slik utvikling blir fort at Tinder primært funker for a) kvinner som vil ha sex, og b) menn som er godt over gjennomsnittet kjekke. Det er mye derfor menn her ofte blir anbefalt å heller prøve i virkeligheten, fordi de rett og slett kommer til kort på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo helt hvor lik din smak er andre kvinners smak. Hver gang man undersøker slike ting konkluderer man med at kvinner ikke bare er mer kresne på utseende enn menn, men også at de er mer enige om hvilke menn som er tiltrekkende enn det menn er om hvilke kvinner som er det. Hvis dine 10% er de samme 10% som andre kvinner sveiper til høyre, ender man fort opp med enorm konkurranse om denne lille gruppen (og ingen meldinger, eller svar, til flesteparten av kvinnene), mens brorpartene av mennene knapt får matches. Det stemmer rimelig godt med hva folk skriver her.

Konsekvensen av en slik utvikling blir fort at Tinder primært funker for a) kvinner som vil ha sex, og b) menn som er godt over gjennomsnittet kjekke. Det er mye derfor menn her ofte blir anbefalt å heller prøve i virkeligheten, fordi de rett og slett kommer til kort på nett.

Jeg ser poenget ditt, men er likevel ikke helt enig. 

Nå har jeg bare de 4 venninnene mine som også bruker tinder å sammenligne med, men vi er veldig uenig om hva som er en kjekk fyr. Ei vil ha de veltrente, som sykler og har bilder i baris. Ei vil ha advokatene og de straighteste gutta i dress. Ei liker mørke, mystiske søreuropeere mens jeg liker de bustete, gjerne langhåra gutta. Selvsagt er det sikkert noen vi alle sweiper ja på, men ekstremene nevt over er det liten overlapping på. 

Anonymkode: 7c964...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi selvtilliten blir helt knust når man får matcher, som sletter deg umiddelbart fordi de så nærmere på profilen din.

Anonymkode: 7c964...d2a

Hvis selvtilliten din avhenger av hvordan andre oppfatter deg så er det noe galt. Da har du egentlig ikke selvtillig, uansett hvor godt andre liker det. Folk med GENUIN selvtillit tenker "Jeg vet at jeg er en bra person. Det hadde jo vært hyggelig om han likte meg for den jeg er, men hvis han ikke gjør det så får det være hans tap."

Anonymkode: fba07...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde virkelig jeg var helt normalt, gjennomsnittlig pen, jeg, men innser jo etter å ha lest denne tråden at jeg må være skikkelig stygg som bare matcher med et par i uka, og kanskje får en melding i måneden :( 

Anonymkode: 7c964...d2a

Last opp bilde :) Det viktigste for mange menn er ikke at hun er modellpen, men at hun er grei og ikke masete. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dine 10% er de samme 10% som andre kvinner sveiper til høyre, ender man fort opp med enorm konkurranse om denne lille gruppen (og ingen meldinger, eller svar, til flesteparten av kvinnene), mens brorpartene av mennene knapt får matches.

Hehe, ja, det er sånn det er. Selv menn som er godt over middels kjekke får få matcher på Tinder. Kvinnene går bare etter de kanskje 5% ypperste. Dette fenomenet manifesterer seg også i at det er svært mange barnløse menn i dagens samfunn, mens de mest attraktive mennene gjerne får barn med flere kvinner. 

Hvis de flotte (men ikke modellpene) kvinnene var litt smarte så hadde de senket kravene til utseende noe. Da vil de øke sjansene sine betydelig for å matche med en bra mann. Det er nemlig langt mindre konkurranse om en 7/10-mann enn det er om de som er 9/10 og 10/10. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er sånn det er. Selv menn som er godt over middels kjekke får få matcher på Tinder. Kvinnene går bare etter de kanskje 5% ypperste. Dette fenomenet manifesterer seg også i at det er svært mange barnløse menn i dagens samfunn, mens de mest attraktive mennene gjerne får barn med flere kvinner. 

Hvis de flotte (men ikke modellpene) kvinnene var litt smarte så hadde de senket kravene til utseende noe. Da vil de øke sjansene sine betydelig for å matche med en bra mann. Det er nemlig langt mindre konkurranse om en 7/10-mann enn det er om de som er 9/10 og 10/10. 

Anonymkode: fba07...fa0

Men man må jo ikke henge på tinder som mann. Er man middels kjekk så bør man nok møte jenter i virkeligheten. Litt mer jobb, men sånn er det bare.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må jo ikke henge på tinder som mann. Er man middels kjekk så bør man nok møte jenter i virkeligheten. Litt mer jobb, men sånn er det bare.

Ja, men det er det ikke alle som har tid og ressurser til. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget ditt, men er likevel ikke helt enig. 

Nå har jeg bare de 4 venninnene mine som også bruker tinder å sammenligne med, men vi er veldig uenig om hva som er en kjekk fyr. Ei vil ha de veltrente, som sykler og har bilder i baris. Ei vil ha advokatene og de straighteste gutta i dress. Ei liker mørke, mystiske søreuropeere mens jeg liker de bustete, gjerne langhåra gutta. Selvsagt er det sikkert noen vi alle sweiper ja på, men ekstremene nevt over er det liten overlapping på. 

Anonymkode: 7c964...d2a

Disse går vel under kategorien kjekke menn da eller? Topp 20 %.

Anonymkode: 0692f...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...