Gå til innhold

Svigerinna mi er ei tøs


Gjest Hindenburg

Anbefalte innlegg

Blod er tykkere enn vann, og din kone kommer nok aldri til å svikte sin søster. Er redd du ødelegger for deg selv om du sier noe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hindenburg

Så kona di vet konkret at det ikke er fyren hennes som er faren? 

At hun ikke bare holdt til helvete kjeft for nå er det jo fare for at du ødelegger for søstera hennes.

Altså unnskyld meg, men her er det vel søsteren som ødelegger for seg selv, samtidig som hun setter oss i en vanvittig kjip situasjon. 

Det er rart om din svigerinne synes at det er ok at din kone skulle fortelle dette videre.

Anonymkode: 2d528...77a

Det får så være, vi er gift og står sammen om alt. 

Jeg tror det backfires...Eller jeg er sikker ;) Du skaper mer furore enn dere vil tåle som familie. Det er jo evt søster som må blande seg inn....Og det anbefaler jeg jo ikke henne heller-

Det er sant, og jeg er forsåvidt enig med deg her..

KOner forteller alt til mennene sine...Sånn er det jo. Jeg gidder ikke å leke den leken der ;) 

Nettopp, akkurat slik det bør være i et solid og ærlig ekteskap. 

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Blod er tykkere enn vann, og din kone kommer nok aldri til å svikte sin søster. Er redd du ødelegger for deg selv om du sier noe. 

Jeg ville selvfølgelig aldri sagt noe uten min kones velsignelse. 

Jeg tror ikke at en voksen dame som var blitt gravid med en annen enn mannen sin hadde tatt med seg søsteren sin når hun skulle ta abort.

Og hvis det skulle være sant, hun kan ha blitt gravid rett før hun reiste vekk.

Anonymkode: 42a9e...ba0

Unnfangelsesdatoen kan med sikkerhet fastslås med pluss/minus to dager, så her tar vi ikke feil. Dette er en person som ikke stod fremst i køen når gud drysset intelligensstøvet, så at hun ikke har tenkt på at vi kan legge sammen to og to er jeg ikke overrasket over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg tenker som deg Hindenburg, jeg vil uansett ønsket å få høre det om min partner var utro, uansett hvem jeg fikk vite det av. Det beste hadde vært å høre det fra partneren, og deretter noen jeg stoler på. Som skrevet tidligere, hadde det vært mitt søsken hadde jeg fortalt det, eller fått kona hans til å fortelle det, for jeg hadde ikke klart å se min bror bli ført bak lyset på den måten. Nei, det er egentlig ikke min business, men jeg hadde håpt min bror hadde gjort det til sin business om rollene var reversert. Jeg synes at det er dårlig gjort å la noen man er glad i bli ført bak lyset, lurt og ydmyket på den måten. 

Hva tror du svogeren din hadde ønsket? 

I din situasjon blir det også viktig hva kona di mener. Siden det er hennes søskenrelasjon og ikke din, kan det få elendige følger hvis du sier noe og din kone vil at du skal tie. Om det er et engangstilfelle eller noe hun har drevet med over lengre tid har kanskje noe å si også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selvfølgelig aldri sagt noe uten min kones velsignelse. 

Unnfangelsesdatoen kan med sikkerhet fastslås med pluss/minus to dager, så her tar vi ikke feil. Dette er en person som ikke stod fremst i køen når gud drysset intelligensstøvet, så at hun ikke har tenkt på at vi kan legge sammen to og to er jeg ikke overrasket over.

Det sier sitt om dere to også at dere sitter og snakker om det her som dere ikke har en skit med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier sitt om dere to også at dere sitter og snakker om det her som dere ikke har en skit med.

At mann og kone snakker sammen om ting som plager dem er slett ikke uvanlig skal jeg si deg! :)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hindenburg

Svigerinnen din sa altså da konkret til kjerringa di at hun pulte en fyr på tur og det ble barn av det??? 

Hvis ikke blir det ord mot ord og beviset finnes bokstavelig talt ikke lengre. 

 

Svigerinnen min sa at hun hadde vært innblandet i en uskyldig flørt, noe hun modererte ettersom min kone reagerte negativt. Beviset ligger i en unnfangelsesdato som er dokumentert i forbindelse med aborten. 

Endret av Hindenburg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mann og kone snakker sammen om ting som plager dem er slett ikke uvanlig skal jeg si deg! :)

Nei, få gifte folk som er til og stoles på, virker det til.

Svigerinnen min sa at hun hadde vært innblandet i en uskyldig flørt, noe hun modererte ettersom min kone reagerte negativt. Beviset ligger i en unnfangelsesdato som er dokumentert under i forbindelse med aborten. 

Beviser ikke at det var barnets far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Jeg tenker som deg Hindenburg, jeg vil uansett ønsket å få høre det om min partner var utro, uansett hvem jeg fikk vite det av. Det beste hadde vært å høre det fra partneren, og deretter noen jeg stoler på. Som skrevet tidligere, hadde det vært mitt søsken hadde jeg fortalt det, eller fått kona hans til å fortelle det, for jeg hadde ikke klart å se min bror bli ført bak lyset på den måten. Nei, det er egentlig ikke min business, men jeg hadde håpt min bror hadde gjort det til sin business om rollene var reversert. Jeg synes at det er dårlig gjort å la noen man er glad i bli ført bak lyset, lurt og ydmyket på den måten. 

Hva tror du svogeren din hadde ønsket? 

I din situasjon blir det også viktig hva kona di mener. Siden det er hennes søskenrelasjon og ikke din, kan det få elendige følger hvis du sier noe og din kone vil at du skal tie. Om det er et engangstilfelle eller noe hun har drevet med over lengre tid har kanskje noe å si også. 

Enig. Hadde det vært mitt søsken ville jeg uten tvil fortalt om det. Jeg tror vel enhver person hadde satt pris på å få vite, men samtidig er det som du sier en litt mer kompleks situasjon enn som så. Min kone har regien, og det er også sånn det skal være. De fremtidige familieselskapene er uansett ødelagt for min del, enkelte ganger fatter jeg ikke hva folk får seg til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mann og kone snakker sammen om ting som plager dem er slett ikke uvanlig skal jeg si deg! :)

Men at mann eller kone da snur seg rundt og bestemmer seg for å dele det med verden, det er ikke helt vanlig.

Anonymkode: b9369...051

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min sa at hun hadde vært innblandet i en uskyldig flørt, noe hun modererte ettersom min kone reagerte negativt. Beviset ligger i en unnfangelsesdato som er dokumentert i forbindelse med aborten. 

Hvordan ble denne unnfangelsesdatoen dokumentert? Normalt tar men en innvendig ultralyd så tidlig, men denne metoden er ikke så sikker. Legen tar noe mål for å avgjøre alder på fosteret, men resultatet kan være over en uke feil i forhold til faktisk unnfangelsesdato. 

Anonymkode: 264c4...482

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min svigerinne førte min bror bak lyset hadde jeg selfølgelig sagt det! Hadde min mann vært utro så hadde jeg ville visst om det. Hadde jeg funnet ut av at min bror visste det og ikke sa det hadde jeg blitt såret. Det er vanskelig med sånne ting men er ikke like enkelt og bare snu ryggen heller selv om man ikke har noe med det egentlig. Det er ikke kjekt og vite at partneren er utro men det er verre og tro at alt er rosenrødt også er det kansje ikke det likevel. Jeg ville hvetfall følt meg dum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Men at mann eller kone da snur seg rundt og bestemmer seg for å dele det med verden, det er ikke helt vanlig.

Anonymkode: b9369...051

Det er forskjell på å dele det med verden, og det å dele det med sin ektefelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville selvfølgelig aldri sagt noe uten min kones velsignelse. 

Unnfangelsesdatoen kan med sikkerhet fastslås med pluss/minus to dager, så her tar vi ikke feil. Dette er en person som ikke stod fremst i køen når gud drysset intelligensstøvet, så at hun ikke har tenkt på at vi kan legge sammen to og to er jeg ikke overrasket over.

Og sæd kan overleve i skjeden i flere dager, så hun kan fortsatt ha hatt sex med mannen sin før hun dro på tur og blitt gravid av det. Du har fortsatt ikke noe 'bevis' på at hun har hatt sex med noen andre enn mannen, dere vet bare at hun har hatt en uskyldig flørt mens hun var på tur. Ikke ødelegg en familie fordi du uten grunn antar at hun har vært utro.

Og helt seriøst; hvem tar med seg søsteren sin når de skal ta abort, spesielt hvis det er fordi hun har vært utro?

Anonymkode: 42a9e...ba0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Hvordan ble denne unnfangelsesdatoen dokumentert? Normalt tar men en innvendig ultralyd så tidlig, men denne metoden er ikke så sikker. Legen tar noe mål for å avgjøre alder på fosteret, men resultatet kan være over en uke feil i forhold til faktisk unnfangelsesdato. 

Anonymkode: 264c4...482

HCG og innvendig ultralyd, samtidig som hun ikke har hatt sex med sin mann i periodens feilmargin. 

Endret av Hindenburg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG og innvendig ultralyd, samtidig som hun ikke har hatt sex med sin mann i periodens feilmargin. 

Og hvordan vet du dette?

Anonymkode: 2d528...77a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hindenburg

Om min svigerinne førte min bror bak lyset hadde jeg selfølgelig sagt det! Hadde min mann vært utro så hadde jeg ville visst om det. Hadde jeg funnet ut av at min bror visste det og ikke sa det hadde jeg blitt såret. Det er vanskelig med sånne ting men er ikke like enkelt og bare snu ryggen heller selv om man ikke har noe med det egentlig. Det er ikke kjekt og vite at partneren er utro men det er verre og tro at alt er rosenrødt også er det kansje ikke det likevel. Jeg ville hvetfall følt meg dum.

Enig i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG og innvendig ultralyd, samtidig som hun ikke har hatt sex med sin mann i periodens feilmargin. 

Dette er også informasjon du har fra kona? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Siden hun ble gravid så antar jeg at hun ikke bruker prevensjon.

Hun var på en tur, og dere tror hun hadde seg med en annen, men dere er ikke sikker, og har ingen beviser på dette. Hun har sagt hun hadde en liten flørt.
Hun sover i samme seng som ektemannen sin og de har (mest sannsynlig) sex.

Er ikke sjansen ganske stor for at barnet i magen var mannen hennes sitt? Hun er jo ikke singel, så mest sannsynlig så er det vel han som har kommet inni henne flest ganger og da rent sannsynlighetsmessig er skylden i graviditeten?

For alt dere vet så vet han kanskje om aborten, og det kan være et sårt tema. Kanskje han til og med vet om utroskapen og å da dra det opp på julekvelden er en dårlig plan.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG og innvendig ultralyd, samtidig som hun ikke har hatt sex med sin mann i periodens feilmargin. 

Hvordan i alle dager vet DU om deres sexliv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...