Gå til innhold

Hvem tar seg av immigrantene?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Om et par år, når noen hundre tusen flere asylsøkere er kommet, tror jeg det kan være kaotiske tilstander her til lands. Mange skolebarn er kastet ut av skolene, mange eldre er kastet ut av gamlehjemmene, pleietrengende er kastet ut av kommunale boliger. Alt for å få innlosjert hordene av asylsøkere. Politi og vektere klarer ikke å tilby beskyttelse til folk, så det har dannet seg borgervern mange steder. Kriminaliteten har gått i taket. Daglig er det branntilløp på flere mottak. Norske kvinner og barn blir voldtatt over en lav sko. Folk blir myrdet, og det har vært opptil flere terroraksjoner. Og fortsatt strømmer flere flyktninger inn i landet, fra Sverige og annetsteds. 

Jeg vet at dette innlegget er "rasistisk og høyreekstremt", men det får bare våge seg. Dette blir faktisk realitetene, til stor jubel fra de politisk korrekte som selv bor i blendahvite nabolag langt unna nærmeste asylmottak. 

 

Anonymkode: 1b0c4...49c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser på NRK at asylsøklere ikke får økologisk mat! 

Dette er en skandale! De har det jo bedre i Dubai! Norge var ikke den standarden de hadde håpet på likevel! Jeg skammer meg over å være nordmann. 

http://www.nrk.no/norge/_-asylleiren-var-ikke-egnet-for-mennesker-1.12673804

Ja, jeg føler med henne. Stakkars, det var jo kun to supermarkeder der, og for å komme dit måtte hun gå i en hel time. Det verste er jo at hun måtte bære de tunge varene selv,  på sine egne føtter. Det var veldig tøft for henne sa hun, hun har min dypeste medfølelse. 

Anonymkode: 603e3...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om et par år, når noen hundre tusen flere asylsøkere er kommet, tror jeg det kan være kaotiske tilstander her til lands. Mange skolebarn er kastet ut av skolene, mange eldre er kastet ut av gamlehjemmene, pleietrengende er kastet ut av kommunale boliger. Alt for å få innlosjert hordene av asylsøkere. Politi og vektere klarer ikke å tilby beskyttelse til folk, så det har dannet seg borgervern mange steder. Kriminaliteten har gått i taket. Daglig er det branntilløp på flere mottak. Norske kvinner og barn blir voldtatt over en lav sko. Folk blir myrdet, og det har vært opptil flere terroraksjoner. Og fortsatt strømmer flere flyktninger inn i landet, fra Sverige og annetsteds. 

Jeg vet at dette innlegget er "rasistisk og høyreekstremt", men det får bare våge seg. Dette blir faktisk realitetene, til stor jubel fra de politisk korrekte som selv bor i blendahvite nabolag langt unna nærmeste asylmottak. 

 

Anonymkode: 1b0c4...49c

Det er bare å se til Sverige egentlig. I flere områder i de store byene kan ikke politibiler kjøre uten å bli angrepet. Det er også mange stygge gruppevoldtekt-saker. Daglige bilbranner og alt som hører  med. Pengekassen er også tom, og de har drevet med budsjettunderskudd i flere år. Dette foregår i dag foran øynene våre. Hvorfor skulle det utvikle seg så annerledes her i Norge? Vi har jo for lengst anerkjent at integreringen har vært mislykket, og nå som vi tar inn tusenvis i uka så skal alt plutselig ordne seg? Bare vi går inn med rett "innstilling" og "dugnadsånd"? Jeg har aldri hørt det blitt brukt så mange tomme ord i forbindelse med et så stort problem som faktisk asylstrømmen er. 

 

 

 

Anonymkode: c9291...70c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...