Gå til innhold

Skremmer det menn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen vil ikke bry seg. For noen kan det være negativt - ikke fordi de misliker det eller er "skremt", men fordi de ikke vil ha ansvaret. Alle husker sin første gang og mange jenter legger litt i det. Det legger et ekstra press på en. 

Hvis man ikke synes det er en big deal kan man la være å si det. Og evt. si man fikk mensen om man blør. 

Anonymkode: d484c...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la nada i min første gang så menn skal ikke behøve å tenke at det å debutere og miste jimfrudommen er så big deal for jenter i dag som det kanskje var for 100 år siden. 

Anonymkode: 2e239...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er jomfru er bare et stort turn on!:danse:

Hvilke menn drømmer ikke om jomfruer kan en spørre om?:fnise:

Anonymkode: 3404f...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la nada i min første gang så menn skal ikke behøve å tenke at det å debutere og miste jimfrudommen er så big deal for jenter i dag som det kanskje var for 100 år siden. 

Anonymkode: 2e239...efa

Samme gjelder meg, men for mange fungerer det ikke slik, og det har ingenting å gjøre med om det er 2015 eller 1915. Snakker ikke om religion, men de enkle mekanismene rundt sex. Kvinner produserer fortsatt hormoner som skaper tilknytning etter sex (se bare på alle trådene her inne av voksne kvinner som blir fullstendig opphengt etter å ha ligget med en mann) og den effekten er ofte sterkere når hun er a) ung og uerfaren, og b) ikke har andre å sammenlikne med eller 'flytte' crushen over på.

Så det er en grunn til at mange menn vegrer seg litt. 

Anonymkode: d484c...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra gammelt av hviler det en aura av "renhet" over ei jomfru jente som enda er ubesudlet. Derfor vil ei jomfru virke som en erobring for gutter gitt at de er bevisst på at hun er uerfaren. Vil også si at hadde det ikke vært for at samfunnet idag er så seksualisert(sexpress), ville langt flere jenter og gutter debutert senere.
 

 Take your time.

Anonymkode: b0752...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt nedtur men hadde sikkert ikke lagt meg på magen og nekta.

Hvorfor er det nedtur? 

Anonymkode: 71ef0...62b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man bry seg om hva menn måtte mene om ditt og datt?

Er han interessert, så er han interessert, det er ikke verre enn det. Du kan jo tenke deg selv, de gangene du har vært forelska. Personen kunne jo omtrent fortalt deg hva som helst, og du ville fortsatt stått der med hjerter i øynene og et glupsk blikk.

Anonymkode: 4b0fc...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nedtur? 

Anonymkode: 71ef0...62b

Fordi har man erfaring er man flinkere til å ha sex, det sier seg vel selv? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Samboeren min syntes det var fint at jeg var jomfru da vi møttes, for han likte ikke tanken på at andre menn hadde vært inni meg. (Men han hadde ikke hatt noe i mot det). Han sa også at det var litt stas å få æren av å ta jomfrudommen min. :fnise: Og noen blir ganske fort "flink" i senga av natur. Trengte ikke lange tida, i følge samboer. Vi eksperimenterte sammen og fant ut hva vi likte. Nå kunne vi ikke hatt bedre sex, synes jeg. :) Man må ikke ha sex med andre for å være "flink". Det handler om å finne ut hva man liker, sammen. 

Uansett. Jeg er ikke mann, så kanskje litt dumt å svare. Men det er i alle fall det samboer har fortalt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min syntes det var fint at jeg var jomfru da vi møttes, for han likte ikke tanken på at andre menn hadde vært inni meg. (Men han hadde ikke hatt noe i mot det). Han sa også at det var litt stas å få æren av å ta jomfrudommen min. :fnise: Og noen blir ganske fort "flink" i senga av natur. Trengte ikke lange tida, i følge samboer. Vi eksperimenterte sammen og fant ut hva vi likte. Nå kunne vi ikke hatt bedre sex, synes jeg. :) Man må ikke ha sex med andre for å være "flink". Det handler om å finne ut hva man liker, sammen. 

Uansett. Jeg er ikke mann, så kanskje litt dumt å svare. Men det er i alle fall det samboer har fortalt meg.

Liker

- mann

Anonymkode: b0752...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skremmer ikke meg. 

Fordi har man erfaring er man flinkere til å ha sex, det sier seg vel selv? 

Hva så? Har kvinnen aldri hatt sex så kan mannen med erfaring gjøre jobben. Forsiktig så klart. Det kommer seg etter hvert. Jeg syntes det var like deilig første gangen med ei jomfru. Jeg kom. Kvinnen sa det var både litt vondt og litt deilig. Bedre andre gang så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min syntes det var fint at jeg var jomfru da vi møttes, for han likte ikke tanken på at andre menn hadde vært inni meg. (Men han hadde ikke hatt noe i mot det). Han sa også at det var litt stas å få æren av å ta jomfrudommen min. :fnise: Og noen blir ganske fort "flink" i senga av natur. Trengte ikke lange tida, i følge samboer. Vi eksperimenterte sammen og fant ut hva vi likte. Nå kunne vi ikke hatt bedre sex, synes jeg. :) Man må ikke ha sex med andre for å være "flink". Det handler om å finne ut hva man liker, sammen. 

Uansett. Jeg er ikke mann, så kanskje litt dumt å svare. Men det er i alle fall det samboer har fortalt meg.

Akkurat sånn jeg tenker også når det kommer til forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmer ikke meg. 

Hva så? Har kvinnen aldri hatt sex så kan mannen med erfaring gjøre jobben. Forsiktig så klart. Det kommer seg etter hvert. Jeg syntes det var like deilig første gangen med ei jomfru. Jeg kom. Kvinnen sa det var både litt vondt og litt deilig. Bedre andre gang så klart.

Det er noen som blir fornøyd bare de får mat, mens andre er litt mer kresne. Men du om det.

Akkurat sånn jeg tenker også når det kommer til forhold. 

Er du redd for at hun skal ha et sammenligningsgrunnlag?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som blir fornøyd bare de får mat, mens andre er litt mer kresne. Men du om det.

Er du redd for at hun skal ha et sammenligningsgrunnlag?

Ja alle er forskjellig og godt er det ;)

Hva mener du? Det hørtes bare ut som min tenkemåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...