Gå til innhold

Turnoff å være jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg snakket med en på nettet, så kom temaet sex opp så tenkte jeg å være helt ærlig å fortalte han at jeg er jomfru. Etter der har han vært litt av, så jeg tenker at jeg burde holdt kjeft. Er 19 år. Har ikke blitt trygg på noen til å ha sex enda, selv om jeg har hatt muligheten flere ganger. Er dette rart?

 

Synes gutter det er turnoff når jenta er jomfru? I såfall, kommer jeg aldri til å finne noen.

 

 

Anonymkode: 0f07f...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, gutter foretrekker at dama er jomfru. Omvendt er det verre, gutter sliter hvis de er jomfru etter fylte 16. Jenter foretrekker gutter som har fått dyppet den en del alt. Jo flere han har vært borti, jo mer interessant er han for henne.

Jenter liker ikke tanken på å være hans første, den han jevnfører alle andre med for resten av livet.

Så nei, ingen fare, som jente har du derimot bare en stor fordel av å være jomfru. 

Anonymkode: 0a642...33e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen mistet jomfrudommen sammen sent(jeg var 20,han 24), begge syns det var ekstra turn off og ekstra spennende å være hverandres første. Det var virkelig en opplevelse jeg aldri glemmer. 

Dessverre ser jeg at mange trekker seg unna det der. Det er nok fordi de ser på det som stort press. noe jeg syns er bullshit. Første gang man har sex med ny person kan være dårlig enten du har vert sammen med 20 andre eller ingen. Sånn er begynnelser, skranklete...

Folk som ikke vil være spesielle for deg og dele den opplevelse med deg, BURDE ikke være spesielle for deg heller. 

 

Anonymkode: 90d72...37b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Det er ikke slik at gutter og menn er en homogen gruppe heldigvis. Noen gutter synes det er turn-off, men min antagelse er at det er bror-parten av gutter på din alder som ikke synes det er turn-off. Noen menn/gutter ser til og med på det som et krav for å ligge med ei jente, og noen igjen ser på det som en erobring og stor turn-on. 

Det er ikke rart at du har ventet til du er 19 med å ha sex, og du trenger ikke føle på at det aldri kommer til å skje. Du har ventet fordi du vil finne en du føler det er rett å gjøre det med, og det kan du absolutt finne. Ta den tiden du trenger, og gled deg! :) 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter foretrekker at dama er jomfru. Omvendt er det verre, gutter sliter hvis de er jomfru etter fylte 16. Jenter foretrekker gutter som har fått dyppet den en del alt. Jo flere han har vært borti, jo mer interessant er han for henne.

Jenter liker ikke tanken på å være hans første, den han jevnfører alle andre med for resten av livet.

Så nei, ingen fare, som jente har du derimot bare en stor fordel av å være jomfru. 

Anonymkode: 0a642...33e

Jeg følte en liten skam når jeg fortalte det, siden alle på min alder har vært i gjennom det. Så kanskje han tenker at jeg ikke har hatt sex fordi ingen har ville gjort det med meg og at det er derfor han synes det er turnoff. I dont know.

TS

Anonymkode: 0f07f...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte en liten skam når jeg fortalte det, siden alle på min alder har vært i gjennom det. Så kanskje han tenker at jeg ikke har hatt sex fordi ingen har ville gjort det med meg og at det er derfor han synes det er turnoff. I dont know.

TS

Anonymkode: 0f07f...5e5

For gutter er det en "erobring", noe spesielt, å være med en jomfru.

Anonymkode: 0a642...33e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For gutter er det en "erobring", noe spesielt, å være med en jomfru.

Anonymkode: 0a642...33e

tydeligvis ikke i hans tilfelle da, siden han droppet å snakke med meg etter det..  

TS

Anonymkode: 0f07f...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var han ikke verdt det!

En gutt/mann som ikke tar deg for den du er, er ikke verdt å samle på!

 

selv var jeg "jomfru" til jeg var 251/2, angrer ikke på at jeg venta så lenge og lot alle andre sjanser gå fra meg tidligere.

sex er best hvis du deler det med en du har følelser for! 

Anonymkode: b0f89...6d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke turn-off å være jomfru som jente. Kanskje han er usikker og nervøs av seg, og trenger en erfaren fordi han ikke har peiling på sex. Ikke vet jeg, men jeg er sikker på at de fleste gutter tar det ikke negativt at du er jomfru.

Anonymkode: ee5eb...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bryr seg stort sett ikke. Verre den andre veien.

Anonymkode: 04929...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke turn off. Synes det tvert imot er positivt.

Anonymkode: d5a2c...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke turn off. Synes det tvert imot er positivt.

Anonymkode: d5a2c...a99

Håper jeg finner noen som tenker det samme, føler litt på presset nå.. TS

Anonymkode: 0f07f...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt i begge tilfeller!

 

Jeg som gutt: Hvem gidder å investere i et sex-liv med en jente om hun synes det er turn-off? Hadde bare droppet hun. Rett og slett! Ikke noe å samle på...det jeg prøver å si er at er man jomfru fordi man synes det skal være med rett person, så er det det beste. Er ikke noe vits å ha sex bare for å ha sex.

 

Som nevnte over her, du kan ha hatt 20 samleier, mens det er forskjellig til person til person. Med andre ord, antall hvor mange ganger du har hatt sex har null betydning.. Ihvertfall for folk flest! 

 

Så folkens, er du jomfru - (gutt / jente) - IKKE noe å stresse over. 

Anonymkode: 214bf...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nei, gutter foretrekker at dama er jomfru. Omvendt er det verre, gutter sliter hvis de er jomfru etter fylte 16. Jenter foretrekker gutter som har fått dyppet den en del alt. Jo flere han har vært borti, jo mer interessant er han for henne.

Jenter liker ikke tanken på å være hans første, den han jevnfører alle andre med for resten av livet.

Så nei, ingen fare, som jente har du derimot bare en stor fordel av å være jomfru. 

Anonymkode: 0a642...33e

Dette er helt sant! Om han typen på nettet ikke liker deg som jomfru - drit i han. Er veldig mange andre gutter som ville satt pris på å ta jomfrudommen din!

Anonymkode: 2c5a2...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg stresset SÅ med å bli "kvitt" jomfrudommen min i en alder av 14-15 år. Men nå skulle jeg gjerne vært jomfru! Sånt haster IKKE. 

Hilsen 19 åring, som har hatt 4 partnere (forøvrig ingen ONS) 

Anonymkode: 1dc30...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan damene og jentene her fortelle om deres syn på en jomfru gutt I 19-23 alderen? ☺

Anonymkode: afb13...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ingen alder for en jente.

Det er mye værre for meg TS. som er en 26 år gammel mann som er jomfru. Nevner ikke det til NOEN og skygger unna seksualitet relaterte temaer.

Aldri har jeg hatt muligheten til å gjøre noe med det heller.

Anonymkode: ea6be...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan damene og jentene her fortelle om deres syn på en jomfru gutt I 19-23 alderen? ☺

Anonymkode: afb13...a7b

Jeg ville heller foretrekt en som er jomfru fremfor en som har hatt mange partnere. Jeg tok jomfrudommen på exen min og syns det var en god følelse, likte tanken på at jeg var eneste han hadde hatt sex med. :) det er sjeldent man møter noen som er jomfru, og derfor syns jeg det er ekstra spennende når det skjer. Har hatt sex med rundt 35 stk og 1 av dem var jomfru, og det var en av de beste jeg hadde sex med!! :) 

Hilsen jente på 20 :) 

Anonymkode: 37a75...fcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan damene og jentene her fortelle om deres syn på en jomfru gutt I 19-23 alderen? ☺

Anonymkode: afb13...a7b

Jeg er jente 17 og har helt ærlig ingenting imot jomfru gutter i den alderen. Liker godt å være den "første". Spar jomfrudommen din til du møter den rette!

Anonymkode: 2c5a2...973

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...