Gå til innhold

Typen har pult idolet mitt?


shorty

Anbefalte innlegg

 

Ok...svar meg på dette da. Har du hatt, eller har du selv en person/kjendis som du liker litt ekstra godt, fordi han er kjent? En rockestjerne? En skuespiller? Forfatter? Eller bruker du ikke noen form for underholdning i hverdagen?

Jeg tipper du har det, slik de aller fleste andre mennesker har. Om du da fortsatt mener at de som har en blogger som sitt idol er teite, er jo du nøyaktig like teit som har ett idol selv. Ser du ikke det?

Mitt ungdomsidol var David Bowie. Han er vel så langt unna du kommer en rosablogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ok...svar meg på dette da. Har du hatt, eller har du selv en person/kjendis som du liker litt ekstra godt, fordi han er kjent? En rockestjerne? En skuespiller? Forfatter? Eller bruker du ikke noen form for underholdning i hverdagen?

Jeg tipper du har det, slik de aller fleste andre mennesker har. Om du da fortsatt mener at de som har en blogger som sitt idol er teite, er jo du nøyaktig like teit som har ett idol selv. Ser du ikke det?

Nei. Det er forskjell på å beundre en person som faktisk har skapt noe/utrettet noe og å beundre en rosablogger.

Anonymkode: 0183f...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligner du virkelig en av tidens største forfatter med folk som skriver dagbøker på nette ?

Anonymkode: 3ece8...0e1

Anne Frank... just sayin`

Anonymkode: 1bb42...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Frank... just sayin`

Anonymkode: 1bb42...2b3

Spørs om Anne Frank hadde blitt berømt om det eneste hun skrev i dagboken var "OMG dette er verdens beste mascara." og lignende. 

Anonymkode: 0183f...6cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om Anne Frank hadde blitt berømt om det eneste hun skrev i dagboken var "OMG dette er verdens beste mascara." og lignende. 

Anonymkode: 0183f...6cf

Da er det jo nettopp kvaliteten som kritiseres, ikke det faktumet at man skriver en dagbok. Det er mange dagbøker som er fryktelig gode, slik som Anne Franks Dagbok og En kvinne i Berlin. Av norske dagbøker har vel Regines bok fått svært mye oppmerksomhet blant annet, og dette var jo en blogg i utgangspunktet. 

Anonymkode: bf30c...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med en gutt nå ganske seriøst, og funnet ut at han har tidligere hatt sex med en kjendis/blogger jeg har fulgt i alle år og er fan av. Aner ikke hvorfor jeg syntes det føles skikkelig rart og ekkelt ut, jeg kjenner henne ikke en gang.. blir bare kvalm av tanken? Det føles så sykt tullete å bli lei meg for noe sånt... noen som kan gi noen oppmuntrende ord eller et smekk i trynet? 

Det har da jeg og gjort. Ja...ikke DITT idol, men mitt. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det jo nettopp kvaliteten som kritiseres, ikke det faktumet at man skriver en dagbok. Det er mange dagbøker som er fryktelig gode, slik som Anne Franks Dagbok og En kvinne i Berlin. Av norske dagbøker har vel Regines bok fått svært mye oppmerksomhet blant annet, og dette var jo en blogg i utgangspunktet. 

Anonymkode: bf30c...f79

99,9 % av jenteblogger er hjernedødt søppel som handler om hvilken sminke og hvilke sko man har på seg. Jeg regner med at TS sitt "idol" er i denne kategorien.

Anonymkode: 0183f...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om Anne Frank hadde blitt berømt om det eneste hun skrev i dagboken var "OMG dette er verdens beste mascara." og lignende. 

Anonymkode: 0183f...6cf

Anne Frank sine problemer var også pittelitte grann større enn tørt exstensionhår og fake-tan som flasser.:filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Mitt ungdomsidol var David Bowie. Han er vel så langt unna du kommer en rosablogger.

Ja men skjønner du ikke at andre som ikke tåler synet av Bowie, kan syntes at du var teit som digga han? Dette går begge veier folkens....Man er ikke noe teitere om man digger David Bowie eller om man digger Justin Bieber :fnise:

Nei. Det er forskjell på å beundre en person som faktisk har skapt noe/utrettet noe og å beundre en rosablogger.

Anonymkode: 0183f...6cf

NEI det er ikke noen forskjell på det faktisk. Det er IKKE noe bedre å digge Brad Pitt eller noen annen kjendis i forhold til en rosablogger. Ingen av dem har hjulpet fattige barn eller bidratt til å kurere en dødelig sykdom! Allt er bare underholdning og fjas uansett hvordan man ser det. Det skiller bare alder og modenhet på den personen man beundrer. For noen kan memoarer fra ett enkelt lite jenterom være det som treffer en så godt, for andre kan det være en dyktig skuespiller som får det til å kile i hovednerva. Ingen av dem er noe mer fornuftig enn den andre. Begge er faktisk helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja men skjønner du ikke at andre som ikke tåler synet av Bowie, kan syntes at du var teit som digga han? Dette går begge veier folkens....Man er ikke noe teitere om man digger David Bowie eller om man digger Justin Bieber :fnise:

 

NEI det er ikke noen forskjell på det faktisk. Det er IKKE noe bedre å digge Brad Pitt eller noen annen kjendis i forhold til en rosablogger. Ingen av dem har hjulpet fattige barn eller bidratt til å kurere en dødelig sykdom! Allt er bare underholdning og fjas uansett hvordan man ser det. Det skiller bare alder og modenhet på den personen man beundrer. For noen kan memoarer fra ett enkelt lite jenterom være det som treffer en så godt, for andre kan det være en dyktig skuespiller som får det til å kile i hovednerva. Ingen av dem er noe mer fornuftig enn den andre. Begge er faktisk helt normalt.

Brad Pitt har i stor grad hjulpet fattige, han har adoptert barn fra u-land og gir mye av formuen sin til veldedighet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ungdomsidol var David Bowie. Han er vel så langt unna du kommer en rosablogger.

Nå har det seg også slik at tidene forandrer seg, rosabloggere fantes ikke for 30 år siden. Du skal ikke se bort ifra at du hadde hatt et bloggeridol om du var 15 år gammel i dagens samfunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg også slik at tidene forandrer seg, rosabloggere fantes ikke for 30 år siden. Du skal ikke se bort ifra at du hadde hatt et bloggeridol om du var 15 år gammel i dagens samfunn

Du, det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, det tviler jeg sterkt på.

du tviler sterkt på at andre moter, andre idoler, andre forbilder og et helt annerledes press på hvem man skal være IKKE hadde påvirket deg som person? Da undervurderer du sterkt medias påvirkningskraft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tviler sterkt på at andre moter, andre idoler, andre forbilder og et helt annerledes press på hvem man skal være IKKE hadde påvirket deg som person? Da undervurderer du sterkt medias påvirkningskraft ;)

Det er en feil jeg ikke vil begå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Let etter en ny favorittblogger. Jeg legger til en smekk i trynet!

Anonymkode: 3d9a4...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig din kjæreste skryter på seg ett ligg også... :)
Samme som personer sier "Den kjente personen har jeg pratet med!"
Jeg kjenner 3 stykker(mulig flere også) som har sagt at de er i nær slekt med en kjendis og ett par år etterpå sagt det bare var for oppmerksomheten.
Er det en populær jente på skolen, skal du vedde på at guttene skryter på seg ett ligg som aldri har skjedd.

Folk sier alt mulig for å få oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Det blir jo bare tøv med siteringa her!

 

 

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Brad Pitt har i stor grad hjulpet fattige, han har adoptert barn fra u-land og gir mye av formuen sin til veldedighet.  

Ja dumt eksempel....men du skjønner hvor jeg vil hen. Det er ikke noe mer edelt å ha nesegrus beundring for en annen type kjendis enn det er for en rosablogger. For de som beundrer en blogger, kan det være mye mer jordnært enn hva Julia Roberts eller DiCaprio sier og gjør. At EN blogger lager en tekst om sundt forhold til mat og kropp, kan være nok til å forandre livet til en frustrert 12 åring som ikke har funnet utav livet sitt enda.

 

Ja jeg personlig syntes det er rart at småjenter kan syntes Justin Bieber er den mest talentfulle og fantastiske kjendisen på jord, (:fnise:) men samtidig klarer jeg å sette meg inn i det å faktisk beundre en artist eller kjendis for noe, så derfor himler jeg ikke med øynene fordi de liker sånne typer. Det blir også litt som interesser og hobbyer. Man kan ikke si til andre at den hobbyen du har der er så jævlig teit! Det handler om interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...