Gjest Hummels Skrevet 23. november 2015 #21 Skrevet 23. november 2015 Har en følelse på hvem denne bloggeren er
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #22 Skrevet 23. november 2015 Så J.R.R. Tolkien utrettet ikke noe?Anonymkode: 0a55a...b16Sammenligner du virkelig en av tidens største forfatter med folk som skriver dagbøker på nette ? Anonymkode: 3ece8...0e1 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #23 Skrevet 23. november 2015 Hmm, spekulere..I og med at du skriver "pult", tror jeg ikke det er klassen av bloggere som inneholder Voe eller Eirin Kristiansen som er ditt store idol akuratt.. Anonymkode: d0c5f...4f8 1
Frk.K Skrevet 24. november 2015 #24 Skrevet 24. november 2015 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, oppfordring til vold og latterliggjøring.Frk.K, mod. Endret 6. desember 2015 av Frk.K
RompeRusk Skrevet 24. november 2015 #25 Skrevet 24. november 2015 Har en følelse på hvem denne bloggeren er Hvem? Pm?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #26 Skrevet 24. november 2015 Fotballfruen!! Anonymkode: 197e9...507 1
Gjest BethD Skrevet 24. november 2015 #27 Skrevet 24. november 2015 Haha.. :DMorsom tråd... dog , å ha en blogger som idol syns jeg også var litt i overkant...Men nå er jeg litt i overkant spyklar når det kommer til bloggere...
Gjest HarryDotter Skrevet 30. november 2015 #28 Skrevet 30. november 2015 Du føler deg ikke teit som har en blogger som idol?Er det strengt tatt noe bedre å ha Michael Jackson som idol? A1? One direction? Justing Bieber? U2...Brad Pitt osv osv....Hvem man har som idol og ser opp til er veldig aldersbetinget. Er man 13år er vel en kjekk ung popstjerne den store drømmen.....er man 50år vil vel kanskje Elton John være det heftigste. Man er ikke teit fordi man liker en blogger og ser opp til den personen etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #29 Skrevet 30. november 2015 Så J.R.R. Tolkien utrettet ikke noe?Anonymkode: 0a55a...b16Jo, han skrev fantastisk litteratur. Anonymkode: 0183f...6cf
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #30 Skrevet 30. november 2015 Mulig skryt? Anonymkode: c9c34...725
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #31 Skrevet 30. november 2015 Har en følelse på hvem denne bloggeren er Hvem??? Anonymkode: a4b83...53c 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #32 Skrevet 30. november 2015 Sammenligner du virkelig en av tidens største forfatter med folk som skriver dagbøker på nette ?Anonymkode: 3ece8...0e1Poenget er vel heller at man argumenterer med at alt det en blogger gjør er å skrive, og om man skal ha et forbilde bør det være noen som faktisk utretter noe. Det impliserer at forfattere på et generelt grunnlag, slik som J.R.R. Tolkien, ikke har utrettet noe da alt de gjør er å skrive. Det går helt an å sammenligne bloggere med store forfattere, men det er jo klart at det er en kvalitetsforskjell her. Det er helt greit å kritisere bloggere for kvaliteten på det de skriver, men når man kritiserer dem utelukkende for at alt det de gjør er å skrive kritiserer man jo også andre store forfattere slik som J.R.R. Tolkien og J.K. Rowling. Anonymkode: bf30c...f79 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #33 Skrevet 30. november 2015 Det virker som på meg at de fleste rosabloggere blir kjent fordi de har et pent ytre, og at alt de skriver ikke er særlig dypt. De lever omtrent så overfladisk som man får det. De kan tjene en normal månedslønn bare på å skrive noen få innlegg om et sminkeprodukt som er sponset, takket være alle 14-15 åringene som leser... å bli inspirert er én ting, men idol? Hvis man hadde kjent disse personlig ville man trolig blitt irritert og misunnelig på hvordan en slik person får tilsendt gaver og lønninger i posten av å sitte der å skrive overfladiske innlegg om hvordan de kan se ut som en and. Den siste der er riktignok kun rettet til en brøkdel av bloggerene, men en av disse er jo på toppen og de fleste skjønner hvem jeg mener. Dere burde heller se opp til lærerene dine, leger, de som liker å hjelpe andre mennesker og gjøre livet vårt enklere. Ikke dumme jenter som skriver om hårprodukter dem får tilsendt og tjener tusener på å ikke gjøre en dritt. Anonymkode: 3095f...f90 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #34 Skrevet 30. november 2015 Dere burde heller se opp til lærerene dine, leger, de som liker å hjelpe andre mennesker og gjøre livet vårt enklere. Ikke dumme jenter som skriver om hårprodukter dem får tilsendt og tjener tusener på å ikke gjøre en dritt.Anonymkode: 3095f...f90Må bare få rettet meg selv her. Mener ikke rett ut at disse jentene er dumme, da jeg ikke har rett grunnlag til å gi en slik uttalelse, men inntrykket noen gir av seg selv får dem til å virke dumme, dumme som i at man bryr seg om helt uviktige verdier, og at man gjør dette kun for å tjene penger og fremme egoismen sin. Det jeg mener er å heller se opp til de som arbeider hardt for å nå målene sine, i motsetning til de her som ble født med et fordelaktig utseende, og som hevder det er "hardt arbeid" å se bra ut. Anonymkode: 3095f...f90
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #35 Skrevet 30. november 2015 Er det strengt tatt noe bedre å ha Michael Jackson som idol? A1? One direction? Justing Bieber? U2...Brad Pitt osv osv....Hvem man har som idol og ser opp til er veldig aldersbetinget. Er man 13år er vel en kjekk ung popstjerne den store drømmen.....er man 50år vil vel kanskje Elton John være det heftigste. Man er ikke teit fordi man liker en blogger og ser opp til den personen etter min mening.For det synes du da ja.....
FrittgåendeBurugle Skrevet 30. november 2015 #36 Skrevet 30. november 2015 Hvor har ts skrevet at det er en rosablogger? 1
Gjest HarryDotter Skrevet 30. november 2015 #37 Skrevet 30. november 2015 For det synes du da ja.....Og der svarte du på...??Det jeg skriver er jo slik det faktisk fungerer O.G. Ta å les litt om hvorfor mennesker trenger idoler i livet sitt og hva de trekkes imot, så vil du se at det ikke er noe galt i hverken det ene eller andre. Man er ikke teit fordi man er 16 år og har en blogger som sitt idol
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #38 Skrevet 30. november 2015 Og der svarte du på...??Det jeg skriver er jo slik det faktisk fungerer O.G. Ta å les litt om hvorfor mennesker trenger idoler i livet sitt og hva de trekkes imot, så vil du se at det ikke er noe galt i hverken det ene eller andre. Man er ikke teit fordi man er 16 år og har en blogger som sitt idol Ikke ifølge din mening nei.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #39 Skrevet 30. november 2015 Hvor har ts skrevet at det er en rosablogger?Finnes det unge jenter som ikke er rosabloggere? Anonymkode: 0183f...6cf 1
Gjest HarryDotter Skrevet 30. november 2015 #40 Skrevet 30. november 2015 Ikke ifølge din mening nei. Ok...svar meg på dette da. Har du hatt, eller har du selv en person/kjendis som du liker litt ekstra godt, fordi han er kjent? En rockestjerne? En skuespiller? Forfatter? Eller bruker du ikke noen form for underholdning i hverdagen?Jeg tipper du har det, slik de aller fleste andre mennesker har. Om du da fortsatt mener at de som har en blogger som sitt idol er teite, er jo du nøyaktig like teit som har ett idol selv. Ser du ikke det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå