Gå til innhold

Ei jeg holder på med har små pupper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere som driver å ødelegger tråden med avsporinger vennligst slutte med dette! Slutt å blande inn andre personer/tråder her inne. Er dere virkelig så hårsåre at dere ikke takkler menn med preferanser? 

 

Selv har dere STERKE preferanser angående jobb, skole, utseende, høyde, kropp og penisstørrelse osv osv. Hold dere til trådens tema. 

 

Tydelig at damer synes det er helt greit å mene ting om menn, men når en mann har en preferanse så kommer hylekoret!:opplyser: Mangler dere selvsinnsikt? 

Anonymkode: 765c2...177

Når man driver på med noen man ikke tenner på, så gjør man det slutt med vedkommende, i stedet for å lage milelange tråder om det på KG. Så enkelt kan det være. Disse "alt er for lite, for stort, for stygt, for trangt eller vidt" er så utrolig unødvendige, og bidrar kun til at folk blir enda mer usikre på egen kropp og seksualitet. Spesielt når man er ung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har tydeligvis ikke skjønt at hjernen er senteret for all nytelse? Tenner du ikke på ei dame pga en kroppsdel, så blir ikke sexen mye bra heller. De fleste damer som tenner på stor pikk, tenner på tanken om at den er stor og visuelt. Alle eksperter er enige om at en penis på 8 cm er nok for å tilfredsstille ei dame. Og tykkelsen har ofte mere å si enn lengden. Men damer som sier størrelsen har mye å si, har ikke skjønt at størrelsen på musa har AKKURAT like mye å si som penisstørrelsen. Der har du problemet. Men  nå diskuterer vi pupper, så hold deg til tråden.

Anonymkode: 765c2...177

Og du har tydeligvis misforstått meg. Det er helt i orden å ikke ville ha ei dame med små pupper. Akkurat som det er helt i orden for ei dame å ikke ville ha en mann uten sixpack. 

Derimot kan ikke små pupper sammenlignes med en penis som skjer her i tråden, siden puppene ikke har en praktisk funksjon. Skal det sammenlignes med noe så sammenlign med ører, føtter eller noe annet som en mann ikke kan endre på uten operasjon, og som samtidig ikke har noen funksjon i sex. 

Og ja, lengden betyr ikke en dritt, det er tykkelsen som teller. 

Størrelsen på vaginaen har lite å si for min del da jeg uansett er godt utstyrt, men derimot det visuelle har ALT å si for min nytelse, så har dama ei mindre pen vagina eller små pupper så tenner jeg ikke på henne. Menn er visuelle vet du.. 

Anonymkode: 765c2...177

Så finn deg ei du tenner på da :) Det er jo ikke verre enn det? Skjønner at dere menn klikker fordi vi kvinner velger bort menn med ikke tilfredsstillende penis, men slik fungerer verden. Man velger det man vil ha. Og de menn som mener pupper er viktige for å tenne må jo da velge noen som har pupper de liker. Jeg skjønner ikke helt problemet her, det er da bare å lete etter ei ny?

Anonymkode: d98c7...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som driver å ødelegger tråden med avsporinger vennligst slutte med dette! Slutt å blande inn andre personer/tråder her inne. Er dere virkelig så hårsåre at dere ikke takkler menn med preferanser? 

 

Selv har dere STERKE preferanser angående jobb, skole, utseende, høyde, kropp og penisstørrelse osv osv. Hold dere til trådens tema. 

 

Tydelig at damer synes det er helt greit å mene ting om menn, men når en mann har en preferanse så kommer hylekoret!:opplyser: Mangler dere selvsinnsikt? 

Anonymkode: 765c2...177

Helt greit med menn med preferanser. Det er overfladisk og dere velger bort ei dame pga utseendet. Helt i orden det, men ikke lyv og påstå det ikke er overfladisk. Og ikke lyv enda mer og påstå at kvinner som velger bort menn med små peniser er overfladiske, for det er ikke samme sak. 

Leste du ikke tråden? Hun hadde på seg push-up bh og innlegg sånn at de så større ut enn de var.. Mener du at jeg skulle dumpe henne idet klærne falt? Hvordan tror du hun ville følt seg da? Hun hadde garantert skjønt at det var pga puppene.

 

Bra at du og flere andre ikke bryr seg om puppestørrelse, finnes sikkert noen for alle, men damer kommer i forsvarsposisjon med en gang en mann har en preferanse, mens damer fint kan ha så mange de selv måtte ønske. De må jo skjønne at menn har preferanser på lik linje som kvinner.. 

Anonymkode: 765c2...177

Hvem her er i forsvarsposisjon? Du klikker jo fordi folk sier at da kan du jo bare droppe henne. Hvorfor lager du en tråd om dette? Du kan da bare dumpe dama og finne deg ei med større pupper? 

Og selvfølgelig kan man angre seg mens man er på vei til å ha sex. Skyld på at du må tisse, og så får du en sms fra en kompis om krise. Eller si at du ble så brått trøtt og vil sove. Ikke noe problem å komme seg unna sex etter at klærne er borte :) 

Anonymkode: d98c7...c17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man driver på med noen man ikke tenner på, så gjør man det slutt med vedkommende, i stedet for å lage milelange tråder om det på KG. Så enkelt kan det være. Disse "alt er for lite, for stort, for stygt, for trangt eller vidt" er så utrolig unødvendige, og bidrar kun til at folk blir enda mer usikre på egen kropp og seksualitet. Spesielt når man er ung. 

Må jo være lov å stille et spm på kg uten å bli lynsjet for det.. Mener du at kvinner skal få ha så mye preferanser de ønsker, mens menn skal skåne kvinner for dette? Isåfall skjønner jeg hva du mener, men det er ingen logikk i det. Menn er også tenkende vesner som har preferanser og er visuelle av seg. Hvis damer ikke liker å høre om menns preferanser så regner jeg med at de godtar hva som helst selv?:klo:

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke tråden? Hun hadde på seg push-up bh og innlegg sånn at de så større ut enn de var.. Mener du at jeg skulle dumpe henne idet klærne falt? Hvordan tror du hun ville følt seg da? Hun hadde garantert skjønt at det var pga puppene.

 

Bra at du og flere andre ikke bryr seg om puppestørrelse, finnes sikkert noen for alle, men damer kommer i forsvarsposisjon med en gang en mann har en preferanse, mens damer fint kan ha så mange de selv måtte ønske. De må jo skjønne at menn har preferanser på lik linje som kvinner.. 

Anonymkode: 765c2...177

jeg hadde stoppa opp, på en rolig måte. Sagt at jeg ikke var helt klar for det som skulle skje. Det er å respektere henne mye mer enn å knulle henne når du faktisk ligger å føler du har sex med en heeelt annen (les: GUTT)

 

som jeg skrev: VI DRITER I PREFERANSENE DINE! Bare ikke snakk som om du representerer alle menn i verden. 

 

Og du liker ikke denne jenta godt nok, for da hadde du klart å se forbi puppene hennes å det som var inni henne. Gjør henne en tjeneste å la henne gå, så finner du deg ei jente med svære jur så kan alle leve lykkelig hver for seg!! 

 

 

Hadde blitt så syykt lei meg og ydmyket hvis jeg fikk vite at en jeg hadde hadd sex meg ikke syns jeg var tiltrekkende i kampens hete.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være lov å stille et spm på kg uten å bli lynsjet for det.. Mener du at kvinner skal få ha så mye preferanser de ønsker, mens menn skal skåne kvinner for dette? Isåfall skjønner jeg hva du mener, men det er ingen logikk i det. Menn er også tenkende vesner som har preferanser og er visuelle av seg. Hvis damer ikke liker å høre om menns preferanser så regner jeg med at de godtar hva som helst selv?:klo:

Anonymkode: 765c2...177

Hvor har jeg sagt noe om kvinner vs menn her? Dette går begge veier, så klart. Når spørsmålet er "han har så liten pikk, hva skal jeg gjøre, eller hun har så små pupper, hva skal jeg gjøre", da mener jeg tråden er fullstendig unødvendig. En bør ha såpass evne til logisk tenking, at en forstår at det ikke er liv laga å fortsette med et menneske man ikke tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde stoppa opp, på en rolig måte. Sagt at jeg ikke var helt klar for det som skulle skje. Det er å respektere henne mye mer enn å knulle henne når du faktisk ligger å føler du har sex med en heeelt annen (les: GUTT)

 

som jeg skrev: VI DRITER I PREFERANSENE DINE! Bare ikke snakk som om du representerer alle menn i verden. 

 

Og du liker ikke denne jenta godt nok, for da hadde du klart å se forbi puppene hennes å det som var inni henne. Gjør henne en tjeneste å la henne gå, så finner du deg ei jente med svære jur så kan alle leve lykkelig hver for seg!! 

 

 

Hadde blitt så syykt lei meg og ydmyket hvis jeg fikk vite at en jeg hadde hadd sex meg ikke syns jeg var tiltrekkende i kampens hete.. 

Men hadde du helt ærlig ikke blitt mere ydmyket om du kledde av deg og var klar for sex, og så se at han blir avtent av synet av deg naken? Trodde det ville føles mere ydmykende å bli avvist rett når man er klar for sex, enn å bli det etterpå. Da kan man jo skylde på andre ting som at det ikke var følelser i bildet. Tenkte bare hva som ville være best for henne..

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du helt ærlig ikke blitt mere ydmyket om du kledde av deg og var klar for sex, og så se at han blir avtent av synet av deg naken? Trodde det ville føles mere ydmykende å bli avvist rett når man er klar for sex, enn å bli det etterpå. Da kan man jo skylde på andre ting som at det ikke var følelser i bildet. Tenkte bare hva som ville være best for henne..

Anonymkode: 765c2...177

kommer jo helt ann på hvordan du hadde gjort det, som jeg skrev tidligere! 

Det beste for henne er å slippe deg, og du skulle aldri ha dyppa tissen din i henne NÅR DU IKKE FINNER HENNE TILTREKKENDE. Herregud mann. Skjerp deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så hårsår du er! Sier du hold kjeft til alle damer som har preferanser også? Du må da forstå at damer må tåle å høre sannheten de også.. For meg høres det ut som at damer skal skånes for alt som er negativt, men menn skal tåle å høre det. Er ikke sånn det fungerer i verden. Menn har like mye lyster og følelser de også. Ja skal dumpe henne, uten å si noe om hvorfor, men å fortsette når tenningen ikke er der, er lite vitts for både meg og henne. 

Anonymkode: 765c2...177

Jeg hadde sagt hold kjeft hvis du hadde vært en dame også. Du er jo tidenes sutrekjerring. Lager tråder på KG og styrer på i stedet for å heller bare dumpe dama og komme deg videre i livet. Du er jo kun ute etter drama. 

Så jeg driter i hva du tenner på og ikke. Tråden er unødvendig og du prøver så godt du kan å såre kvinner uten at det funker. 

Anonymkode: f4551...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke tenner på små pupper er helt OK.

Det jeg undres på, er hvorfor i alle dager du holder på med en dame som du ikke finner tennende? Det er jo bare rart, er det ikke?

Til spørsmålet ditt "Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?"

Ja, det er fullt mulig. Jeg synes store pupper var veldig fasinerende saker som tenåring. Nå synes "fordeler" er ganske så oppskrytt egentlig, men at både små og store kan være flott tilbehør , så lenge de passer til kroppsrammen....

Grunnen til at han holder på med henne er at han er tafatt og lite løsningsorientert eller rett og slett så pingle at han må spørre folk på KG hva de synes i stedet for å bare gjøre det slutt. Jeg vil tro en god blanding av alle tre i tillegg til å elske drama. 

Anonymkode: f4551...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Du får si hun må få seg silikon ellers er hun ikke sexy nok. Det du mener eller hva? Tenk hvis hun har fått følelser for deg så skal du dumpe henne for puppene? Ikke rart kvinner føler seg presser til silikon. Synes synd på damer når det finnes sånne menn. Forventer at kvinnen skal være perfekt, mens mange av de som forventer at kvinnen skal være sånn og sånn og ha så og så store pupper. De selv er hårete, ha stor ølmage, og bryr seg ikke om å fikse seg selv først. Dere som kun er ute etter og tenner kun på ein kroppsdel på kvinnen. Hold dere unna forhold, og ha det moro med ons. Så lenge det bare er det dere er ute etter så kjør på. 

Det som er moro er at de som alltid er ute etter ei perfekt dame, og formene må være sånn og sånn. De er som oftest lite attraktive selv. Rart det der. Jeg ser det overalt. Så ender de opp alene.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Du får si hun må få seg silikon ellers er hun ikke sexy nok. Det du mener eller hva? Tenk hvis hun har fått følelser for deg så skal du dumpe henne for puppene? Ikke rart kvinner føler seg presser til silikon. Synes synd på damer når det finnes sånne menn. Forventer at kvinnen skal være perfekt, mens mange av de som forventer at kvinnen skal være sånn og sånn og ha så og så store pupper. De selv er hårete, ha stor ølmage, og bryr seg ikke om å fikse seg selv først. Dere som kun er ute etter og tenner kun på ein kroppsdel på kvinnen. Hold dere unna forhold, og ha det moro med ons. Så lenge det bare er det dere er ute etter så kjør på. 

Det var faktisk en mann jeg ikke kjenner, men som ser meg noen ganger hver dag via jobb som her forrige uke kom bort og sa til meg "hadde du dårlig tid i morges eller? Siden du ikke har hatt på deg noe sminke? Ser ut som at du ikke har sovet i natt". Og det er også en mann som ikke er noe attraktiv i tillegg til at han lukter vondt. Jeg synes det er dumt med menn som liksom skal diktere hvordan vi kvinner ser ut. Jeg bruker aldri sminke, men er velstelt og fin likevel. Trener og er hygienisk. Mannen min synes det er kjempeflott at jeg ikke er en av de som må smøre inn ansiktet med alt mulig før jeg går ut døra. Han tar meg for den jeg er, og jeg er glad jeg har god selvtillit, for visst ikke hadde denne mannens uttalelser om mitt utseende såret meg mye. 

Anonymkode: f4551...139

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk en mann jeg ikke kjenner, men som ser meg noen ganger hver dag via jobb som her forrige uke kom bort og sa til meg "hadde du dårlig tid i morges eller? Siden du ikke har hatt på deg noe sminke? Ser ut som at du ikke har sovet i natt". Og det er også en mann som ikke er noe attraktiv i tillegg til at han lukter vondt. Jeg synes det er dumt med menn som liksom skal diktere hvordan vi kvinner ser ut. Jeg bruker aldri sminke, men er velstelt og fin likevel. Trener og er hygienisk. Mannen min synes det er kjempeflott at jeg ikke er en av de som må smøre inn ansiktet med alt mulig før jeg går ut døra. Han tar meg for den jeg er, og jeg er glad jeg har god selvtillit, for visst ikke hadde denne mannens uttalelser om mitt utseende såret meg mye. 

Anonymkode: f4551...139

Blir flau av mitt eget kjønn når de holder på sånn. Så når de er lite attraktive selv. Rart at jeg som er trent og ser bra nok ut godtar de fleste kvinner, kroppen og utseendet deres. Jeg har vert sammen med ei flatbrysta også jeg. Hun var like deilig som de med store pupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å finne deg noen med større pupper om du ikke tenner på henne? Mange som foretrekker små, og mange som liker store. Det er da ingen krise? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

Det vet jeg ikke. Er det andre ting ved kroppen hennes som du synes er sexy da? Det er jo litt synd på kaste bort noe som kunne vært et bra forhold på grunn av en enkelt ting, men det er det bare du som kan finne ut av. Jeg blir forresten litt provosert at at du indirekte sier at en kvinne med små bryst ikke ser ut som en ekte kvinne. Kvinner, som menn, kommer i alle fasonger. Lykke til, uansett hva du finner ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flatbrysta er megadeilige.  Mange grunner for at Kate Hudson er så populær.

10-05 kate hudson before boob job.jpg

Anonymkode: da524...e5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flatbrysta er megadeilige.  Mange grunner for at Kate Hudson er så populær.

10-05 kate hudson before boob job.jpg

Anonymkode: da524...e5c

Hun er ikke flatbrysta. Det er ikke flatt. Hun har små bryster, men ikke flate.

Anonymkode: f4551...139

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at han holder på med henne er at han er tafatt og lite løsningsorientert eller rett og slett så pingle at han må spørre folk på KG hva de synes i stedet for å bare gjøre det slutt. Jeg vil tro en god blanding av alle tre i tillegg til å elske drama. 

Anonymkode: f4551...139

Du høres fryktelig bitter ut. Beklager hvis dette traff deg veldig hardt.. 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke flatbrysta. Det er ikke flatt. Hun har små bryster, men ikke flate.

Anonymkode: f4551...139

Ca sånn er hun dama jeg holder på med. Er jo ikke pupper der i mine øyne. Men er sikker andre som liker det.

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...