Gå til innhold

Hva er det verste du ser i en bolig-annonse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Tuesday, October 04, 2016 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Og når vi snakker om overmøblering...

http://www.ta.no/vis/eiendomtilsalgs/3325634

 

Også utrolig frustrerende annonse generelt, med ingen beskrivelse på bildene (siden boligen omfatter flere enheter hadde det vært fint om bildene sa hvilken enhet det var bilder av) og plantegninger som er for store så du kan ikke se hele... Hjelpes.

Anonymkode: 4610b...c7d

:hakeslepp:

Anonymkode: 801bc...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovetomstaket i denne annonsen tror jeg må være noe av det verste jeg har sett: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=80975092&fks=80975092

Når jeg går på visninger så vil jeg se for meg MITT liv i den aktuelle leiligheten. Dette her ville vært helt turn-off for meg, hvertfall. Lurer på om megler har bedt eierne fjerne det og at eierne har nektet? Eller om megler er av den typen som bryr seg mer om å få flest mulig klikk å skryte av på en annonse og medfølgende PR rundt sin egen meglervirksomhet, fremfor å fokusere på å finne rett kjøper til den leiligheten han faktisk har fått jobben med å selge?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ullgenser skrev:

Sovetomstaket i denne annonsen tror jeg må være noe av det verste jeg har sett: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=80975092&fks=80975092

Når jeg går på visninger så vil jeg se for meg MITT liv i den aktuelle leiligheten. Dette her ville vært helt turn-off for meg, hvertfall. Lurer på om megler har bedt eierne fjerne det og at eierne har nektet? Eller om megler er av den typen som bryr seg mer om å få flest mulig klikk å skryte av på en annonse og medfølgende PR rundt sin egen meglervirksomhet, fremfor å fokusere på å finne rett kjøper til den leiligheten han faktisk har fått jobben med å selge?

Ditte er sexy? Humor da:skratte:

Anonymkode: c10d2...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ullgenser skrev:

Sovetomstaket i denne annonsen tror jeg må være noe av det verste jeg har sett: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=80975092&fks=80975092

Når jeg går på visninger så vil jeg se for meg MITT liv i den aktuelle leiligheten. Dette her ville vært helt turn-off for meg, hvertfall. Lurer på om megler har bedt eierne fjerne det og at eierne har nektet? Eller om megler er av den typen som bryr seg mer om å få flest mulig klikk å skryte av på en annonse og medfølgende PR rundt sin egen meglervirksomhet, fremfor å fokusere på å finne rett kjøper til den leiligheten han faktisk har fått jobben med å selge?

Håper det er en wallsticker :P

Uansett, jeg tror jeg har et helt annet syn på sånne personlige ting enn deg. Det får meg ikke til å revurdere å kjøpe leiligheten for å si det sånn. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye så lenge det er lett å fjerne eller gjøre noe med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2016 den 19.43, sofie777 skrev:

Det er ikke et funkishus. men en gammel fabrikk. Se mitt svar lenger oppe i tråden.

Å ja, jeg leste ikke annonsen så nøye. Nei, da virker "funkis" som et malplassert ord. Spørs om ordet er ment å lokke eventuelle kjøpere som også leste annonsen like dårlig som meg. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 04, 2016 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Og når vi snakker om overmøblering...

http://www.ta.no/vis/eiendomtilsalgs/3325634

 

Også utrolig frustrerende annonse generelt, med ingen beskrivelse på bildene (siden boligen omfatter flere enheter hadde det vært fint om bildene sa hvilken enhet det var bilder av) og plantegninger som er for store så du kan ikke se hele... Hjelpes.

Anonymkode: 4610b...c7d

Denne annonsen her var så rotete at jeg ble helt forvirret! Skjønte ikke hvilket hus det var eller noe. For et rot! Og får et bad. Styggeste jeg har sett på lenge :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Rose11 skrev:

Denne annonsen her var så rotete at jeg ble helt forvirret! Skjønte ikke hvilket hus det var eller noe. For et rot! Og får et bad. Styggeste jeg har sett på lenge   :haar:

Se mitt tidligere svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2016 den 18.54, Frida skrev:

Ta den vase og la den vandre

3 bilder uten vasen, eller er den med på de også?

 

Hahaha, den vasen i senga ga meg assosiasjoner til at sengen har blitt brukt/strax skal brukes til likstrå.. Ikke det man vil tenke på når man kjøper bolig, akkurat...

Anonymkode: a6b0b...fcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg klarte å fokusere på var den jævla vasen! :ler: Kanskje det megler vil??

Anonymkode: 0db84...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg klarte å fokusere på var den jævla vasen! :ler: Kanskje det megler vil??

Anonymkode: 0db84...ff4

Bare vent, snart legges den ut til høystbydende :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poppie skrev:

Bare vent, snart legges den ut til høystbydende :P

Men husker dere ikke den Finn annonsen for en stund siden hvor det var ananas i alle rom? Kanskje denne megleren prøver på det samme, men med vase med roser i? 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sen ve ben skrev:

Men husker dere ikke den Finn annonsen for en stund siden hvor det var ananas i alle rom? Kanskje denne megleren prøver på det samme, men med vase med roser i? 🙊

Haha, kanskje samme megler. :fnise:  Hva blir det neste? Et fat med druer i hvert rom?

Anonymkode: 801bc...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, kanskje samme megler. :fnise:  Hva blir det neste? Et fat med druer i hvert rom?

Anonymkode: 801bc...5f1

🙈😂 godt mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WeirdAlien

Nå ser jeg mest på leiligheter til leie i bokollektiv, og det verste jeg ser i de annonsene er at utleier på en eller annen magisk måte greier å unngå å faktisk ha bilde av selve rommet man skal leie. De greier å ta elendige bilder med svakt lys og masse rot av kjøkken, bad og stue, men ikke rommet jeg er ute etter å leie. Helt fantastisk, må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sur når boligen er oppdolla, og det er tusen nærbilder av alt mulig tull. Kaffepresse og et kakestykket på kjøkkenbordet, med teksten "her kan man ha mange gode stunder mens man studerer det rike fuglelivet på utenfor vinduet"
. Eller nærbilde av et glass vin og teksten "i denne stuen kan man nyte livet i godt lag".

Og nå har de jaggu begynt å bruke STATISTER i annonsene også! Dette er bare TULL! To rom og kjøkken i ei høyblokk på Trosterud blir ikke MINDRE to rom og kjøkken i ei høyblokk på trosterud, om man putter pene 20-something statister som drikker vin i stua.

Duftlys på visning er no-go for meg. Det er garantert for å dekke over lukten av mugg/fukt/røyk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2016 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Og når vi snakker om overmøblering...

http://www.ta.no/vis/eiendomtilsalgs/3325634

 

Også utrolig frustrerende annonse generelt, med ingen beskrivelse på bildene (siden boligen omfatter flere enheter hadde det vært fint om bildene sa hvilken enhet det var bilder av) og plantegninger som er for store så du kan ikke se hele... Hjelpes.

Anonymkode: 4610b...c7d

Møbleringen på badet var spesiell. Det gang bilder rundt toalettet, faktisk også under/ved siden av selve dosetet. Lurer på hvilket familiemedlem som har fått æren av den plasseringen? "Unni, niesen min, er familiens sorte får. Bildene av henne henger ikke i stuen, for å si det sånn."

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del folk i denne tråden klager over nær-bilde av vann, bilder og alt mulig. Men dette kan man oppleve ved salg av andre ting også! :fnise:

En husbåt:

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=84417180

Den hunden er jo med i omtrent annenhvert bilde jo. :tongue:

Anonymkode: 14796...044

De som kjøper burde få med bikkja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En del folk i denne tråden klager over nær-bilde av vann, bilder og alt mulig. Men dette kan man oppleve ved salg av andre ting også! :fnise:

En husbåt:

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=84417180

Den hunden er jo med i omtrent annenhvert bilde jo. :tongue:

Anonymkode: 14796...044

Synes hunden var litt søt jeg! Heller bilder av hund enn ananas! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...