Gå til innhold

"Hvordan går det med kjærligheten?" Hva svarer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig

Pleier tante Magda å frekventere brazzers tror du? 

Akkurat det spørsmålet har jeg aldri fått av et familiemedlem, men heller av nære bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Akkurat det spørsmålet har jeg aldri fått av et familiemedlem, men heller av nære bekjente.

Aha. Trodde et lite øyeblkk det var dette du svarte til foreldre og slekt liksom. Man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe de har noe med, så jeg gir aldri inntrykk av at noe som helst er på gang før det er noe som begynner å bli seriøst. "Nei, det har jeg ikke tid til", "Jeg har det så fint alene at det tenker jeg ikke på" etc. Jeg gidder bare ikke å begynne å diskutere det med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Aha. Trodde et lite øyeblkk det var dette du svarte til foreldre og slekt liksom. Man vet jo aldri.

Etter å ha lest HI en gang til så skjønner jeg veldig godt at du trodde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarer "Tar det som det kommer jeg, har ikke hastverk" :)  Eller "Ikke noe nytt på den fronten, tar det som det kommer"

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

"I motsetning til dere som sitter å råtner i eget ekteskap, med kjedelige kvelder i hver deres ende av sofaen - og bare gleder dere til neste dobbelvakt på jobben, så dere får litt mer input i hverdagen annet enn fra den partneren dere nå er dritt lei av.. SÅ er jeg ute å koser meg med akkurat hva og hvem jeg vil, HVER FUCKINGS DAG! Jeg møter MASSE interessante mennesker, boltrer meg i et utsvevende og deilig sexliv, er stadig på spennende fester uten å måtte stå ansvarlig til noen andre enn meg selv."

"Så sånn sett, synes jeg det går temmelig bra".

OK - kanskje ikke helt sånn jeg pleier å svare, men jeg har en følelse av at mange her inne hadde hatt glede av å kunne blåse ut en sånn replikk når tantemor på 50 spør for n'te gang hvordan det går..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien har aldri spurt meg om det. Jeg har heller ikke nevnt gutter/menn jeg har datet for de, men de har fått med seg ihvertfall 1-2 som de har sett gå hjem til meg (jeg bodde i sidebygget av huset til mamma og pappa) Tror de antar at jeg er lesbisk haha siden jeg aldri har fortalt de noe.

Når bekjente spør (venner vet) så sier jeg "Haha! Nei den kommer vel når den kommer! Jeg slapper av i mellomtiden :) "

Om familien din stadig spør deg og du syntes det er plagsomt så ville jeg bare sagt rett ut at Slutt å spør for det legger press på meg og er litt opprørende, jeg vil ha datingen min i fred inntill jeg får en fast kjæreste, som dere da vil få høre om ved at jeg forteller det selv og dere ikke trenger å spørre :)

Anonymkode: 6824c...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleide å si "det går som det går" eller "det haster ikke". Så pleide bestemor å uttrykke et ønske om flere oldebarn, da fikk hun svaret "holder det ikke med de 9 du har?". Nå som jeg har kjæreste maser hun om at jeg ikke må finne på å få barn enda!!!! Jeg er da så ung :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer bestemt og hyggelig at det har de ikke noe med. For det har de ikke.

Anonymkode: 636af...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...