Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig og dra på byen når man er i et forhold?


urlm

Anbefalte innlegg

Har holdt på i noen måneder med en dame, og det begynner gradvis og bli mer seriøst og intenst. Det eneste som bekymrer meg er at dette er en festjente, hun drar ut hver eneste uke, ofte flere ganger. Dette er forsåvidt greit det når man er ung og singel, men jeg føler at det kanskje er litt voldsomt når man er i et forhold.

Hun er 20 og jeg er 22, begge er studenter første året. Dro selv ut minst like mye som henne dette første semesteret, og jeg innbiller meg at det er kanskje vanligere og dra mer ut på byen det første semesteret, da man ofte ønsker å danne nettverk og bli kjent med nye mennesker.

Det som bekymrer meg er at jeg har planer om å roe ned på dette den kommende tiden, og har egentlig et ønske om å ikke nødvendigvis dra på fylla hver eneste helg. Jeg syntes egentlig det bare var slitsomt og gikk hardt utover både trening og skole dette semesteret, og foretrekker egentlig og ikke dra på fylla hver eneste uke.

Hun derimot gir ingen inntrykk av at hun ønsker å roe ned. Hun virker veldig interessert i å bli et par, og har hintet til dette flere ganger. Har blitt ganske frustrert på meg fordi jeg virker usikker, og har sagt at hun har blitt redd for å knytte seg til meg fordi hun tror jeg kanskje vil slutte å se henne og såre henne. Jeg har forsikret henne om at det ikke er tilfelle, men sannheten er at det ikke er helt sant, jeg er utrolig usikker.

Jeg har gitt inntrykk av at jeg ønsker å ta noen rolige helger med henne fra tid til annen, og jeg har fortalt henne flere ganger at jeg har planer om å slutte å dra så mye på fylla. Skulle tro det var pinlig åpenbart nå at jeg ønsker at vi begge kanskje roer ned litt på festingen om dette skal fungere.

Men det virker ikke som hun forstår dette overhodet, og fortsetter og prate om hvor full hun skal bli neste helg, og hvordan vi må se hverandre hverdager fremfor helger, fordi hun vil dra ut i helgene.

Hvor ofte er det egentlig vanlig å dra på byen når man er i et forhold? Jeg innbilte meg at man roet litt ned på dette når man var i et forhold, tar jeg helt feil?

Som sagt er vi begge studenter i starten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier jo selv at første semesteret gjorde du akkurat det samme som henne? La henne bli ferdig med festingen, eller fortell henne det du skriver her. Det er lite her i livet som er like "pinlig åpenbart" (dine ord) for alle, som det er for oss selv. Derfor har vi oppfunnet verbal kommunikasjon, så kan vi fortelle hverandre hva vi tenker og mener. Benytt dette til å gi beskjed til frøknen at du ønsker at dere begge roer dere ned litt slik at dere kan bli tryggere på hverandre. Du kan jo foreslå at annenhver eller hver tredje helg så er det dere to? Eller noe annet som virker som en god løsning.

Hun blir sikkert lei av å feste hun også, og hvis hun blir tryggere på deg og hva du vil, så er det kanskje lettere for henne å gi slipp på vinglasset?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har fortalt henne at du foretrekker at dere tar noen rolige  helger sammen, da er hun klar over det, men du kan fortsatt ikke nekte henne å leve, og det er faktisk i studietiden man lever mest og opplever mest.
Tenk å sitte som 40 åring og ergre seg over at man var så naiv og forelsket at man lot seg styre av en annen person sånn at man ikke fikk levd og gjort som man ville! At man angrer på at man holdt seg hjemme med kjæresten (som man kanskje også bare var sammen med noen få år) og ikke kan skru tiden tilbake.
Hadde du også ønsket at hun skulle slutte med sin lidenskap eller hobby om det var hver helg eller mange ganger i uka?
Nå er jo ikke festing veldig sunt helsemessig, men det er heller ikke sunt psykisk å ikke få gjort de tingene man føler stor glede og frihet i, som festing kan gi følelse av for mange.

Anonymkode: eaeba...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke ga opp festingen bare fordi jeg fikk meg kjæreste. Jeg var sjelden ute mer enn en gang i uken, men jeg kuttet uansett ikke ned på festingen selv om jeg fikk kjæreste og etterhvert samboer. Etter snart fire år sammen er jeg fortsatt ute en gang i uken (med mindre jeg er syk, som nå), og han har aldri klaget på det. Det er mitt liv, og jeg gir ikke opp det kun fordi jeg har fått kjæreste. 

Ikke nekt henne å dra ut, men si heller til henne at du synes det er koselig om dere kan ha enten fredags- eller lørdagskvelden sammen, og så kan hun dra ut den dagen dere ikke er sammen. Dere er i begynnelsen av 20-årene, det er nå dere har sjansen til å feste fra dere før hverdagen med jobb, hus og barn setter inn. Ikke tving henne til å gjøre noe hun kanskje angrer på når hun er 40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Er det helt umulig å dra på byen med frøkena di uten at du absolutt må bli drita?
Det går jo fint an å bare drikke en øl eller et glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Jeg har forsikret henne om at det ikke er tilfelle, men sannheten er at det ikke er helt sant, jeg er utrolig usikker.

Du bør jo være ærlig med henne!

Hvor ofte man går på byen, kommer jo helt an på paret. Noen går ut like ofte/sjelden som før, begge/den ene endrer seg.. Jeg har aldri likt å gå på byen, før kjæresten møtte meg var han på byen 1-2 gang i året ca. Han har vært ute med kompiser èn gang på de to årene vi har vært sammen. Ikke kjempegira på byen han heller.

Har hun ingen interesse av å bli med på en romantisk hotellweekend, filmkveld e.l.? Selv om hun vil ut på byen lørdag, kan dere jo henge sammen fredag kveld og på dagtid lørdag? Er du sjalu, eller hva er greia?

For min del ville jeg ikke hatt en fyr som var ute og drakk hver helg. Da har vi rett og slett et altfor ulikt syn på alkohol osv. Men du som egentlig er lik henne, forstår jeg ikke helt. Selv om det kan virke som at du var ute, uten å synes det var særlig stas, sånn egentlig. Noen storkoser seg jo med venninner osv. på byen.

Anonymkode: ace4e...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at du ikke vil at hun skal gjøre det fordi du er redd for at hun skal komme  i kontakt med noen andre gutter, fordi du selv så på jenter som et bytte når du gikk på byen og selv var ute etter å flørte så mye som mulig når du gikk mye på byen. Vel, newsflash: ikke alle drar på byen for å finne noen å hooke opp med. De fleste drar ut faktisk for å slappe av fra ukens plikter og mas og jag sammen med gode venner for å koble ut og ha det gøy. Er ikke noe galt i det! 

Anonymkode: eaeba...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at jeg har en kjæreste som ikke synes festingen min var et problem når jeg var 20 og nyforelsket. Da dro vi ofte ut sammen, eller hver for oss. Dere er i starten av 20-årene, ikke i etableringsfasen med hus og barn. Hvorfor ikke nyte at man er ung? Dersom du ikke liker at hun fester så mye, snakk med henne. Den andre kan ikke vite hva du tenker uten at du faktisk snakker med henne om det. Dessuten kaster du sten i glasshus, fordi du selv festet mye det første semesteret selv. Skal ikke hun få lov til å ha den gleden? Selv husker jeg at jeg festet gjerne 3-4 dager i uken det første året jeg var student. Det var så mye nytt og spennende som skjedde og jeg bodde hjemmefra for første gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer festa en god del i studieårene, var ingen problemer. Vi var jo ute sammen! Nå er vi begge i jobb og har tatt fatt på "voksenlivet", så nå er det betydelig mindre. Kanskje et par ganger i halvåret. Å dra ut = raveparty og tequila, men mer å dra ut med venner og drikke vin/øl. Vi er ofte ute å spiser med venner, men er jo et roligere lag da.

Anonymkode: 2827e...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har fortalt henne at du foretrekker at dere tar noen rolige  helger sammen, da er hun klar over det, men du kan fortsatt ikke nekte henne å leve, og det er faktisk i studietiden man lever mest og opplever mest.
Tenk å sitte som 40 åring og ergre seg over at man var så naiv og forelsket at man lot seg styre av en annen person sånn at man ikke fikk levd og gjort som man ville! At man angrer på at man holdt seg hjemme med kjæresten (som man kanskje også bare var sammen med noen få år) og ikke kan skru tiden tilbake.
Hadde du også ønsket at hun skulle slutte med sin lidenskap eller hobby om det var hver helg eller mange ganger i uka?
Nå er jo ikke festing veldig sunt helsemessig, men det er heller ikke sunt psykisk å ikke få gjort de tingene man føler stor glede og frihet i, som festing kan gi følelse av for mange.

Anonymkode: eaeba...2cd

Nå er det jo ikke snakk om å slutte å dra ut her, det er snakk om at det kanskje er litt drøyt og dra på fylla 2 ganger hver eneste uke.

Jeg tviler sterkt på at noen, noensinne kommer til å sitte som 40-åring og tenkte "Aw shit, skulle ønske jeg dro på det samme utestedet jeg drar på hver eneste uke flere ganger enn bare én gang i uken!"

Jeg hadde forstått det om det gjaldt reising og liknende, det er faktisk noe spesielt som gir minner for livet. Det skjer ikke SÅ mye forskjellig på byen at man trenger og dra ut flere ganger hver eneste uke, etter min mening.


Jeg ser heller ikke på tid tilbragt med damer jeg ikke lenger er sammen med på som bortkastet tid, men det er nå kanskje bare meg.

Når du snakker om å la seg styre av en annen person høres det ut som jeg vil sperre henne inne hver helg og ikke la henne feste, det er jo ikke tilfelle i det hele tatt, og det er vel tydelig ut fra hva jeg skriver.

Synes bare dette "yolo" hysteriet er slitsomt og ganske håpløst, man burde jo egentlig bare være singel til man er 30 om man skal tenke slik. Tankegangen om at tid tilbragt med kjæresten er bortkastet eller kjedelig vitner ikke akkurat om at man er klar/har lyst på et forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke ga opp festingen bare fordi jeg fikk meg kjæreste. Jeg var sjelden ute mer enn en gang i uken, men jeg kuttet uansett ikke ned på festingen selv om jeg fikk kjæreste og etterhvert samboer. Etter snart fire år sammen er jeg fortsatt ute en gang i uken (med mindre jeg er syk, som nå), og han har aldri klaget på det. Det er mitt liv, og jeg gir ikke opp det kun fordi jeg har fått kjæreste. 

Ikke nekt henne å dra ut, men si heller til henne at du synes det er koselig om dere kan ha enten fredags- eller lørdagskvelden sammen, og så kan hun dra ut den dagen dere ikke er sammen. Dere er i begynnelsen av 20-årene, det er nå dere har sjansen til å feste fra dere før hverdagen med jobb, hus og barn setter inn. Ikke tving henne til å gjøre noe hun kanskje angrer på når hun er 40. 

Er ikke snakk om at hun skal gi opp festingen eller at jeg skal nekte henne å dra ut. Det er snakk om at det er et problem når hun mer eller mindre må holde av torsdager, fredager og lørdager i tilfelle "jentene" skal på fylla, og i de aller fleste tilfeller drar på fylla rundt 2 ganger i uken.

Mulig jeg har snåle venner, men ingen av vennene mine i forhold, som alle er studenter, drar ut hver eneste helg. Det blir et par ganger i måneden, og de som er samboere drar på fylla sjeldnere enn det.

Mulig du legger noe annet i "å dra ut", men med dette mener jeg regelrett fylla. De drar jo ut og gjør ting sammen i helgene, men de drar ikke på fylla hver eneste helg.

Det er flott at du har funnet en kjæreste som synes det er greit at du drar på fylla hver helg (gitt at det er dette du legger i "å dra ut"), men jeg mener ikke at det er å "gi opp livet sitt" om man dropper et par vanlige byturer en gang i blant og heller gjør noe med kjæresten.

Jeg ser litt av den samme tankegangen gå igjen i den siste setningen din som hun gir uttrykk for. Sier ikke at dette gjelder deg, men hun virker mer eller mindre besatt av at hun må være med på absolutt alt i frykt for at hun vil angre på det senere. Tviler på at noen, noensinne kommer til å sitte som 40-åring og rive seg i håret over at de ikke dro på det samme utestedet de drar hver eneste helg, én gang mer i uken.

Jeg vil ikke tvinge henne til å gjøre noe som helst, men jeg føler at om dette forholdet skal fungere må vi kunne klare å se hverandre litt i helgene. Det er ikke at hun drar på fylla hele tiden som er problemet, det er at det gjør det utrolig vanskelig å se hverandre som et resultat av det. Hun ser liksom på det som en selvfølge at man må ut og drikke hver helg, og føler også at jeg blir litt uglesett på av henne når jeg gir uttrykk for at jeg ikke ønsker å dra ut en helg. Dette gjør også at jeg ender opp med å dra ut når jeg egentlig ikke har lyst, og er nok noe av grunnen til at jeg har dratt ut enda mer enn henne denne høsten.

Er glad i å trene og gjøre det bra på skolen, det har ikke gått så bra hittil, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt umulig å dra på byen med frøkena di uten at du absolutt må bli drita?
Det går jo fint an å bare drikke en øl eller et glass vin.

Jeg drar ikke ut med henne, det synes jeg ikke er noe gøy, og det blir ofte drama.

Og jeg drar ofte ut uten og drikke meg helt drita, hun derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jo være ærlig med henne!

Hvor ofte man går på byen, kommer jo helt an på paret. Noen går ut like ofte/sjelden som før, begge/den ene endrer seg.. Jeg har aldri likt å gå på byen, før kjæresten møtte meg var han på byen 1-2 gang i året ca. Han har vært ute med kompiser èn gang på de to årene vi har vært sammen. Ikke kjempegira på byen han heller.

Har hun ingen interesse av å bli med på en romantisk hotellweekend, filmkveld e.l.? Selv om hun vil ut på byen lørdag, kan dere jo henge sammen fredag kveld og på dagtid lørdag? Er du sjalu, eller hva er greia?

For min del ville jeg ikke hatt en fyr som var ute og drakk hver helg. Da har vi rett og slett et altfor ulikt syn på alkohol osv. Men du som egentlig er lik henne, forstår jeg ikke helt. Selv om det kan virke som at du var ute, uten å synes det var særlig stas, sånn egentlig. Noen storkoser seg jo med venninner osv. på byen.

Anonymkode: ace4e...37f

Ja du er nok i den helt ekstreme enden av det hun er.

Joda, vi har sett film et par ganger sammen, og jeg synes det er kjempekoslig, men etter et par filmkvelder begynte hun å snakke om at hun hadde lyst til å gå ut og gjøre ting, noe jeg forsåvidt også hadde syntes vært gøy. Er ganske clueless på hva man egentlig kan dra ut og gjøre som par, dra på fylla er ikke noe paraktivitet i mine øyne. Utover kino vet jeg egentlig ikke hva slags variasjon av paraktiviteter som er spennende som man kan gjøre i helger, ikke at kino er så utrolig spennende, men. Føler liksom at det er veldig begrenset med ting man kan gjøre.

Er også begge studenter som bor sammen med mange andre, så sjeldent man har leiligheten for seg selv, noe som gjør det vanskelig å gjøre noe litt romantisk hjemme.

Jeg er ikke egentlig lik henne, og det er det som bekymrer meg litt. Føler jeg har gitt henne et helt feil inntrykk av meg selv denne høsten, og at hun kanskje tror vi passer bedre sammen enn vi egentlig gjør.

Tidligere har jeg ikke dratt veldig ofte på byen, men da var jeg ikke student heller, da. Er veldig glad i å trene, og opptatt av helse og kosthold, da fungerer ukentlige fyllekuler ganske dårlig i lengden, hvertfall for min del.

Mulig vi egentlig er for forskjellige på det området, tiden vil vise.


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at du ikke vil at hun skal gjøre det fordi du er redd for at hun skal komme  i kontakt med noen andre gutter, fordi du selv så på jenter som et bytte når du gikk på byen og selv var ute etter å flørte så mye som mulig når du gikk mye på byen. Vel, newsflash: ikke alle drar på byen for å finne noen å hooke opp med. De fleste drar ut faktisk for å slappe av fra ukens plikter og mas og jag sammen med gode venner for å koble ut og ha det gøy. Er ikke noe galt i det! 

Anonymkode: eaeba...2cd

Er faktisk ikke sjalu i det hele tatt, og hun har selv irritert seg over det i den innledende fasen av forholdet vårt. Nå har hun heldigvis sluttet med det.

Er vel mer logistikken som er problemet. Vanskelig å få tid til hverandre når hun skal fly ut på byen hele tiden. Er ikke den typen som må se henne hele tiden, men hadde vært hyggelig å møtes hvertfall én gang i uken, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at jeg har en kjæreste som ikke synes festingen min var et problem når jeg var 20 og nyforelsket. Da dro vi ofte ut sammen, eller hver for oss. Dere er i starten av 20-årene, ikke i etableringsfasen med hus og barn. Hvorfor ikke nyte at man er ung? Dersom du ikke liker at hun fester så mye, snakk med henne. Den andre kan ikke vite hva du tenker uten at du faktisk snakker med henne om det. Dessuten kaster du sten i glasshus, fordi du selv festet mye det første semesteret selv. Skal ikke hun få lov til å ha den gleden? Selv husker jeg at jeg festet gjerne 3-4 dager i uken det første året jeg var student. Det var så mye nytt og spennende som skjedde og jeg bodde hjemmefra for første gang.

Nei, kaster vel ikke akkurat sten i glasshus. Har jo forklart at det er fremover jeg snakker om, har jo ikke klaget over at hun har festet mye i høst, jeg er jo gjort det selv. Selv om jeg føler at mye av festingen har vært litt for å holde takt med henne, og det har blitt et par byturer der jeg egentlig ikke hadde lyst til å drikke.

Selvfølgelig skal hun få dra ut, men synes det hadde vært passende og moderere seg litt når man faktisk er i et forhold med noen. Blir rett og slett vanskelig å se henne pga dette. Har ikke veldig mye tid til å se henne i hverdager pga skole og jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer festa en god del i studieårene, var ingen problemer. Vi var jo ute sammen! Nå er vi begge i jobb og har tatt fatt på "voksenlivet", så nå er det betydelig mindre. Kanskje et par ganger i halvåret. Å dra ut = raveparty og tequila, men mer å dra ut med venner og drikke vin/øl. Vi er ofte ute å spiser med venner, men er jo et roligere lag da.

Anonymkode: 2827e...349

Er snakk om at vi skal dra ut sammen neste torsdag. Har egentlig skydd det som pesten tidligere, fordi jeg ikke synes det er noe gøy og dra ut med dama, sånn rent generelt.

Har også blitt mye drama før når vi har vært ute sammen, men det var før vi egentlig var et par. Da gikk det ofte i at jeg snakket med noen andre, og hun ble kald og avvisende mot meg resten av kvelden og prøve å gjøre meg sjalu.

Orker ikke det dramaet igjen, men regner med at det skal gå greit nå. Spørs uansett hvor artig det er å dra på fylla med dama.

Når du dro på byen med kjæresten, hvordan håndterte du det? Hvor mye var dere sammen ila kvelden? Hva gjorde dere ute på byen? Føler det er en rubiks kube hvordan man skal få til det knirkefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hockeyfrue

Er ikke snakk om at hun skal gi opp festingen eller at jeg skal nekte henne å dra ut. Det er snakk om at det er et problem når hun mer eller mindre må holde av torsdager, fredager og lørdager i tilfelle "jentene" skal på fylla, og i de aller fleste tilfeller drar på fylla rundt 2 ganger i uken.

Mulig jeg har snåle venner, men ingen av vennene mine i forhold, som alle er studenter, drar ut hver eneste helg. Det blir et par ganger i måneden, og de som er samboere drar på fylla sjeldnere enn det.

Mulig du legger noe annet i "å dra ut", men med dette mener jeg regelrett fylla. De drar jo ut og gjør ting sammen i helgene, men de drar ikke på fylla hver eneste helg.

Det er flott at du har funnet en kjæreste som synes det er greit at du drar på fylla hver helg (gitt at det er dette du legger i "å dra ut"), men jeg mener ikke at det er å "gi opp livet sitt" om man dropper et par vanlige byturer en gang i blant og heller gjør noe med kjæresten.

Jeg ser litt av den samme tankegangen gå igjen i den siste setningen din som hun gir uttrykk for. Sier ikke at dette gjelder deg, men hun virker mer eller mindre besatt av at hun må være med på absolutt alt i frykt for at hun vil angre på det senere. Tviler på at noen, noensinne kommer til å sitte som 40-åring og rive seg i håret over at de ikke dro på det samme utestedet de drar hver eneste helg, én gang mer i uken.

Jeg vil ikke tvinge henne til å gjøre noe som helst, men jeg føler at om dette forholdet skal fungere må vi kunne klare å se hverandre litt i helgene. Det er ikke at hun drar på fylla hele tiden som er problemet, det er at det gjør det utrolig vanskelig å se hverandre som et resultat av det. Hun ser liksom på det som en selvfølge at man må ut og drikke hver helg, og føler også at jeg blir litt uglesett på av henne når jeg gir uttrykk for at jeg ikke ønsker å dra ut en helg. Dette gjør også at jeg ender opp med å dra ut når jeg egentlig ikke har lyst, og er nok noe av grunnen til at jeg har dratt ut enda mer enn henne denne høsten.

Er glad i å trene og gjøre det bra på skolen, det har ikke gått så bra hittil, for å si det sånn..

Vi legger nok det samme i det å dra ut ja. Hvis hun er på byen 1-2 ganger hver uke, har dere fortsatt 5-6 dager der dere har muligheten til å møtes. Det er jo bare å si at hvis det blir til at hun ikke skal ut enten torsdag, fredag eller lørdag så vil du treffes. Da har hun jo muligheten til å komme til deg dersom det ikke blir noe med jentene. 

Alle mine venner er enten samboere eller forlovet/gift, og vi er fortsatt på byen sammen en gang i uken. Det variere nok fra vennekrets til vennekrets. 

Hvorfor er det flott at jeg har funnet meg en kjæreste som synes det er greit? Jeg tar det som en selvfølge at jeg skal få lov til å dra ut når jeg vil. Vi kan jo ses de dagene jeg ikke er ute, så jeg ser ikke helt problemet. 

Man vil kanskje ikke angre på at man droppet å dra ut et par ganger, men du høres ut som du vil slå deg til ro allerede, og det tror jeg det er mange som ville angret på. Hun er 20 år, og for mange på den alderen er det viktig å være med på det som skjer, og jeg ser ikke noe problem med at hun gjerne vil ut to ganger i uken. 

Jeg tror ikke dere passer så godt sammen, for å være ærlig. Dere har tydeligvis helt forskjellig oppfatning av hva som passer seg i et forhold. Synd at det å være på byen ødela for både trening og skolen for din del, men nå klarer de fleste jeg kjenner fint å kombinere det. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer egentlig mest på at hun snakker om "hvor full hun skal bli i helgen, mer enn hvor ofte hun er ute. Det høres i mine ører ikke ut som et helt sunt forhold til alkohol.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer egentlig mest på at hun snakker om "hvor full hun skal bli i helgen, mer enn hvor ofte hun er ute. Det høres i mine ører ikke ut som et helt sunt forhold til alkohol.

Herregud hun er 20 år... Ganske vanlig i den alderen der og noen år til..

Anonymkode: b4072...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hun er 20 år... Ganske vanlig i den alderen der og noen år til..

Anonymkode: b4072...394

Å på forhånd snakke om HVOR full hun skal bli?! Det var alle i min vennekrets for lengst ferdig med da vi bikka 20, altså. For meg er det en umoden greie som de som ikke er gamle nok til å drikke holder på med for å tøffe seg, og noe som vitner om et mindre sunt forhold til alkohol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...