Gå til innhold

Hva er din største frykt eller bekymring her i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Å miste besteforeldrene mine (jeg vet at den tiden er snart inne)
- Å miste min kjære - eller at han gjør noe dumt (usannsynlig, men det er det værste som kunne skjedd)
- At moren min dør.
- At jeg får en uhelbredelig sykdom (har allerede hatt infeksjoner i sentralnervesystemet som ingen trodde på, bortsett fra mamma. Hun tok opp lån og fikk meg til utlandet og der fant de og behandlet alt. Det føler jeg var FLAKS)
- At min kjære blir lam eller alvorlig syk (hadde vært vondt å se han ikke kunne gjøre de tingene han elsker mest - som krever god helse).
- Å få for mye gjeld.
- Å falle inn i en kjedelig rutine, hvor jeg plutselig er gammel og ikke har gjort stort i livet eller fulgt drømmene mine.
- Å ikke være i stand til å få barn.
- Å bli voldtatt.
- Å bli begravd/brent levende eller å drukne.
- At min kjære blir dement eller får hukommelsestap. 

Anonymkode: 19e09...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å herregud! Jeg fikk fysisk vondt!! Kjenner på samme frykten. Også er jeg bekymret for sykdommer. Hiv,kreft osv. 

Jeg er mest redd for barna mine, og folk rundt meg. Ikke så redd for meg selv. Men jeg ville aldri taklet bra å få høre om en kjønnsykdom eller hiv eller kreft. Så jeg er livredd sånne sykdommer jeg og.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn, ende opp uten noen form for inntekt eller måte å få det på, og lynnedslag som kverker alt det elektroniske utstyret hjemme er i alle fall iblant dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine største bekymringer er at forholdet til meg og min kjære skal gå skeis (da vi henger litt i en tynn tråd og det ikke er noe jeg vil mer enn å være lykkelig med han), og å ikke få en utdannelse/god karriere.

Anonymkode: accfa...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få brannskader.

Å bli lam.

Å se gammel og stygg ut.

Å få hjerneskade/bli dement.

 

Jeg har vanskelig for å forstå andres frykt her for å bli ensom. For det kan man gjøre mye selv for å unngå.

Anonymkode: 14164...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn, ende opp uten noen form for inntekt eller måte å få det på, og lynnedslag som kverker alt det elektroniske utstyret hjemme er i alle fall iblant dem! 

Da tror jeg du bør sterilisere deg. ;)

Anonymkode: 14164...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måtte forbli i yrket mitt fordi jeg blir sett på som overkvalifisert for alt annet. 

Anonymkode: 3aec6...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miste noen jeg er glad i.

Flyktninger og muslimer skal overta europa. 

Terror

Religioner, spesielt de som er ekstrem religiøse.

Edderkopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største frykt er at jeg skal få kreft igjen. Jeg har hatt kreft to ganger, og det holder.

Jeg er også redd for at noen av mine aller nærmeste skal få kreft.

Anonymkode: 1b95f...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få brannskader.

Å bli lam.

Å se gammel og stygg ut.

Å få hjerneskade/bli dement.

 

Jeg har vanskelig for å forstå andres frykt her for å bli ensom. For det kan man gjøre mye selv for å unngå.

Anonymkode: 14164...e0e

Det er ikke like lett for alle å fine et menneske som man matcher godt med og som man kan dele livet med. Jeg leter fortsatt etter en slik person hvor dette er gjensidig, og det kan være ganske ensomt selv om en eks, har andre venner.

Anonymkode: 61afa...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min største frykt er at noe skal skje med barna mine. Etter det så er min frykt at det skal gå dem dårlig i livet.. At de skal bli syk eller ikke klare å finne en mening med alt. 

Jeg er også redd for sykdom i nærmeste familie. Kreft er jo en stor frykt. 

Å miste mannen min er også en stor frykt. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg skulle klart det.

Og min generelle bekymring er om barna mine er fornøyd med "jobben" jeg og pappaen gjør. Gir vi dem de riktige verktøyene for å klare seg i dette livet? Vil de ha en barndom de ser tilbake på med lykke? Gir vi dem et godt grunnlag for resten av livet? Hvordan vil deres liv bli den dagen de skal forlate redet og klare seg på egen hånd? Vil valgene vi tar på deres vegne i dag være positivt for deres fremtid? 

Anonymkode: aeae9...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største frykt er at noe skal skje med barna mine. Etter det så er min frykt at det skal gå dem dårlig i livet.. At de skal bli syk eller ikke klare å finne en mening med alt. 

Jeg er også redd for sykdom i nærmeste familie. Kreft er jo en stor frykt. 

Å miste mannen min er også en stor frykt. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg skulle klart det.

Og min generelle bekymring er om barna mine er fornøyd med "jobben" jeg og pappaen gjør. Gir vi dem de riktige verktøyene for å klare seg i dette livet? Vil de ha en barndom de ser tilbake på med lykke? Gir vi dem et godt grunnlag for resten av livet? Hvordan vil deres liv bli den dagen de skal forlate redet og klare seg på egen hånd? Vil valgene vi tar på deres vegne i dag være positivt for deres fremtid? 

Anonymkode: aeae9...84a

Så flott det må være å ha en mamma som deg! :)  ...Det drømte jeg om også...

Anonymkode: 61afa...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

At det skal skje noe med barna mine.

At det skal skje noe med mannen min,eller nærmeste familie.

At jeg aldri blir frisk igjen.

Anonymkode: f1b8a...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skal dø før barna mine blir gamle nok til å greie seg selv, slik at de ikke har noen til å ta seg av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • At noe skal skje meg i hjemmet, spesielt i ferier. Arbeidsgiver er nok den som vil merke at jeg er borte.
  • Bli gammel og ensom, aldri oppleve ordentlig kjærlighet igjen å ikke få min egen familie.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...