Gå til innhold

Kisskiss' fitte dagbok.


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hva som gjør vondt. Fikk ikke noe svar hos legen heller. Husker jeg ikke engang kunne kjøre nedtrekk fordi det aktiverte de nederste magemusklene og reiv. Det var dritvondt, og føltes som en "farlig" eller dårlig smerte, ikke en sånn "jobb deg gjennom det"-smerte. Hos meg gikk det rett og slett bare over med tid. Trening hjalp ikke på det. 

Øvelser som styrker mage, tenkte du på? Jeg gjør ingen direkte mage-/kjerneøvelser. Bortsett fra sånn opp og ned med rette bein når jeg ligger på rygg, en sjelden gang i blant :ler: Men trener jo andre øvelser som styrker der også. Magemusklene mine har i hvert fall blitt megaharde de siste månedene, så NOE skjer der nede :ler: 

Jeg var en sånn spagettiklump etter siste svangerskap. Virkelig ikke en muskel å se. Følte meg sjuk og svak, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Fjotteri: pilates! :jepp: Det har gjort underverker for min kjerne ihvertfall. Den og var sånn svak og vond og bare...ettergravid. :lol: Og det beste er at jeg merker det så godt i hverdagen. At ting blir enklere å gjøre fordi kjernen er så mye sterkere! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde man droppe kanelbolle til lunsj når det nærmer seg sommer og sommerformen (pjuk) kanskje ikke er helt on point? Nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Bolle: Ja(eller; jeg foretrekker sjokolade)

Pilates: gjeeeeeesp....... 

Hah! Akkurat nøyaktig sånn vondt ja. Høh. Og ja, det ble faktisk mye bedre etter jeg fulgte den mammamageappen sånn sporadisk. 

Planken 4 uker etter fødsel derimot 😨😂 For et syn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, pull ups. Meget sikker på at jeg ikke får det til altså.:p Bortsett fra "mammamuskler" så er jeg ikke spesielt sterk.

Kanelboller krever forresten seriøs selvbeherskelse, så om du klarer å droppe det så er du flink!

For meg har det faktisk hjulpet å tenke på at jeg kanskje skal ha på meg kjole på lørdag. Da må jeg bli tynnest mulig innen da. :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste kanelsnurr. Og drakk iskaffe til frokost :ler: Gainzzz si vi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten sånn door gym hjemme, så jeg trener pullups med strikk der. Det er genialt, da kan jeg bare gjøre noen her og der, og vips klarte jeg en hel en :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

For en misvisende tittel...

Lokketittel :nigo: Funka jo det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjotteri skrev:

Ikke misvisende for oss som må trene kegel 😁💪

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist og drukket, i rekkefølge: Iskaffe, kaffe, pepsi max, kotelett, kanelsnurr, god morgen-yoghurt, lakris, iskaffe, en halv grandiosa ( :overrasket:) ........

Skal trene etterpå da, så det nuller det jo ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, slike dager altså! Jeg har spist to brødskiver til frokost, to til lunsj, burger til middag og en halv vaniljestang (delte med J). Også må jeg ha noe til kvelds da. Men ja, ikke så sunt her heller. Har trent da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke jeg enda. Jeg ble plutselig så sykt mett, skjønner ikke hvorfor? :nigo:

Jeg trenger en treningsbuddy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

I dag har jeg spist og drukket, i rekkefølge: Iskaffe, kaffe, pepsi max, kotelett, kanelsnurr, god morgen-yoghurt, lakris, iskaffe, en halv grandiosa ( :overrasket:) ........

Skal trene etterpå da, så det nuller det jo ut. :fnise:

:ler:

Du valgte de diggeste tingene som finnes: koffein, salt, sukker og blodtrykksforhøyende godis 😛

Lakris asså. Har dere smakt de runde kulene med sjokolade utenpå og lakris inni? Fy faen noe så nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fjotteri skrev:

:ler:

Du valgte de diggeste tingene som finnes: koffein, salt, sukker og blodtrykksforhøyende godis 😛

Lakris asså. Har dere smakt de runde kulene med sjokolade utenpå og lakris inni? Fy faen noe så nydelig!

Definitivt verdt det! Dessuten var jeg sjuk store deler av forrige uke uten må få i meg noe mat, så egentlig var det jo bare en bit kanelsnurr den ene dagen, en liten håndfull lakris en annen, en iskaffe til kos en tredje osv. Og man skal jo ikke spise FOR sunt heller. 

***

Nå drar jeg på trening dere! Dvs, akkurat nå ligger jeg i senga, men om ti min, DA er jeg på vei! 

Aaaass to the grass, det ekje svettje det e glitter og sånn! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker lyset på senteret :ler:

Nå skal jeg trene! Er DØDSMOTIVERT!!!

:sjenert:

Snapchat-1597622643388502331.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. Crappy, kort økt. Beinpress, triceps pushdown, nedtrekk med smalt og bredt grep, og en haug teknikktrening på knebøy. Sliter sånn med den knebøyen og blir bare sur av å holde på med det. Isj! 

Tre ganger tre pullups med bredt grep og strikk hjemme nå, og så dusj og senga. 

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
10 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Definitivt verdt det! Dessuten var jeg sjuk store deler av forrige uke uten må få i meg noe mat, så egentlig var det jo bare en bit kanelsnurr den ene dagen, en liten håndfull lakris en annen, en iskaffe til kos en tredje osv. Og man skal jo ikke spise FOR sunt heller. 

***

Nå drar jeg på trening dere! Dvs, akkurat nå ligger jeg i senga, men om ti min, DA er jeg på vei! 

Aaaass to the grass, det ekje svettje det e glitter og sånn! :nigo:

Åååjaa, du fordelte det på flere dager? Da er det ingenting å skryte av 😁

Du har jo muskler jo! Pull ups altså. Det er nøkkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjotteri skrev:

Åååjaa, du fordelte det på flere dager? Da er det ingenting å skryte av 😁

Du har jo muskler jo! Pull ups altså. Det er nøkkelen. 

Spiste jo alt det i går, men hvis en tar med i regninga at jeg var sjuk og ikke spiste noe på noen dager, så tar jeg meg friheten til å fordelele gårsdagen ut over de dagene, og vips er det ikke så konsentrert usunt lengre :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...