Gå til innhold

Kisskiss' fitte dagbok.


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Hei! Følger så klart med! Er dessverre lite futt i denne Teriyaki-en når det kommer til trening for tiden, så jeg får prøve å finne inspirasjon her hos dere! :nigo:

Måtte nå le litt av tittelen din! :ler:

Tren sammen med meg! Trener du på Stamina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker kettlebells til knebøy, funker mye bedre for mitt bekken i alle fall. :Nikke: Enig i at det er litt kjedelig med kjernetrening. Tar det som regel helt på slutten når jeg uansett er utslitt. :P Rygghev og en mageøvelse på yogaball, det får holde.

Får vel lage egen bok snart og slutte å spamme alle andres. :fnise:

Rygghev utgår også her, pga bekkenet. Dvs, det er liksom ikke bekkenet, det er høyresiden av korsryggen. Vet ikke helt nøyaktig hva det er. Men det kom sånn 20 uker ut i svangerskapet med J, og er der enda. Av og til plager det meg veldig, av og til kjenner jeg det ikke. Ser når jeg skriver at jeg trenger en fysio eller en kiropraktor eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv naprapat! Jeg har vært innom alt fra fysio til kiro til manuellterapeut, og naprapaten er den som har hjulpet meg desidert mest. :nigo:

 

Ellers kjipt å høre at du fremdeles sliter med gravidvondter altså. Jeg gjorde jo det mellom ungene, men etter M var mesteparten helt borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren sammen med meg! Trener du på Stamina?

Ja det gjør jeg! :)

Vil absolutt hive meg med når overskuddet er tilbake til at jeg orker litt mer på kvelden! :jepp: Trener sporadisk nå, og gjorde det da O var baby også. Jeg kommer meg bare ikke skikkelig i gang før ungen er rundt året. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

:vinke:

Hahaha elsker tittelen! Enig i at det er latterlig når folk mener de er/vil bli "fitte" :ler:

Vil gjerne følge med her :)

Edit:smileyfeil..

Endret av Louu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaah, syke barn, tannfrembrudd hos minsten (jeksel, den er dødsplagsom!) og så sykdom hos mor. Har ikke trent på ... en uke? Jeg vil ha friske barn og være frisk sjøl, takk! 

 

Skulle forresten ønske det fantes en middelvei når det gjelder matlysten min. I perioder jeg trener blir jeg SULTEN, går jeg noen dager uten trening mister jeg matlysta fullstendig. "For mye" mat når jeg trener, for lite når jeg ikke gjør det. Balanse, kroppen!  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hahaha elsker tittelen! Enig i at det er latterlig når folk mener de er/vil bli "fitte" :ler:

Vil gjerne følge med her :)

Edit:smileyfeil..

 

Hei! :nigo: Kommer sterkere tilbake, jeg lover! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

HALLO!!! :nigo:

Jeg har skulka trening i ei uke grunnet forkjølelse og den herlige omgangssyken hos unge&barn.

Så kunne jeg teoretisk sett trent igår eller idag, men jeg har PMS. Akkurat det sistnevnte er ikke heeeelt gyldig unnskyldning.

Vondt i viljen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Eeeer det lov å ta opp en dagbok åtte måneder etter? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Eeeer det lov å ta opp en dagbok åtte måneder etter? :sjenert:

Selvsagt! :nigo:

Det er jo tydelig at du ikke har ligget på latsiden selv om dagboken kanskje har vært på ferie. ;)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo det da :sjenert: Men tok opp treninga igjen for et par måneder siden, og nå har jeg faktisk trent 3 dager i uka siden da. Så nå begynner jeg å bli flink igjen!

Hvorfor trener du ikke sammen med meg (fordi du bor så laangt borte og ikke vil trene på kvelden, I know, I know!)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Har jo det da :sjenert: Men tok opp treninga igjen for et par måneder siden, og nå har jeg faktisk trent 3 dager i uka siden da. Så nå begynner jeg å bli flink igjen!

Hvorfor trener du ikke sammen med meg (fordi du bor så laangt borte og ikke vil trene på kvelden, I know, I know!)? 

Det er jo veldig bra! 

Ja omtrent derfor! :P Og fordi du hater jogging, mrn del elsker jeg? :fnise: Men hadde vært gøy med noen økter i lag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, det hadde vært gøy!

Jeg har på en måte lyst til å være med på joggetur! Samtidig tenker jeg at du hadde kommet til å hatt tidenes mest crappy økt da, siden jeg hadde pusta og pesa og sutra, og hadde måtte stoppe hver tyvende meter :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiiii, så gøy!! :hoppendeglad: ...og dra på joggetur - det er noe dritt de første gangene, men så blir det gøy etterhvert som en kommer inn i det :jepp: Det er noe av det jeg gleder meg til, når denne magen ikke er her lenger - å jogge i crisp morgenluft og komme hjem til et hus som sover :daane: Det er deilig det!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Enig, det hadde vært gøy!

Jeg har på en måte lyst til å være med på joggetur! Samtidig tenker jeg at du hadde kommet til å hatt tidenes mest crappy økt da, siden jeg hadde pusta og pesa og sutra, og hadde måtte stoppe hver tyvende meter :ler:  

Forbaska kg og sitering... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Enig, det hadde vært gøy!

Jeg har på en måte lyst til å være med på joggetur! Samtidig tenker jeg at du hadde kommet til å hatt tidenes mest crappy økt da, siden jeg hadde pusta og pesa og sutra, og hadde måtte stoppe hver tyvende meter :ler: 

Trur du undervurderer din kondis og overvurderer min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...