Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :klemmer: 

Joda, bar J ut i bilen og når jeg satte ham i stolen ble han lys våken og siden har han vært som et lys. Ikke snakk om at han vil sove :fnise: fyren er helt i hundre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe behov for jevn lykkepromille ;) selv om det har blitt et og annet glass vin og øl. Gliset til J og den fornøyde pludringa til E er liksom nok. Vi har det veldig fint og jeg har enda ikke krepert av varme, er riktignok litt svidd i kantene, men men :ler: 

God helg! :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er den første jeg ikke har hatt et lite snev av misunnelse eller lignende mot når jeg har fått feriesnapper, jeg unner dere det så innmari! :rodmer::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig på at jeg ikke er med :opplyser: 

Men ja - jeg stemmer i at jeg tenker "ååååååh så koselig" på alle bildene jeg får på snæpp og håper du har det like bra som det ser ut til der nede! Jeg blir frista til å dra ned - og det skal faktisk sjukt mye til at jeg blir frista av sydenferie!(kødder ikke asså).

Hvor ER denne herligheten og hvordan kommer vi alle oss dit?

Håper du får "lada" litt batterier - om ikke fysisk så mentalt ved å glo på sand og sjø :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til dere alle, fine damer!

Alle burde dra hit, med eller uten unger. Denne tida av året overlever til og med jeg, men noe særlig varmere tåler jeg neppe. Jeg har aldri vært frista av sydenferie, men både jeg og mannen er enige om at hit kan vi dra tilbake om noen år når ungene er større og ikke er avhengig av soving på dagen, kan gå ut på kvelden for middag osv. 

@Ludodama er bare fire timer flytur fra Gardemoen :nigo: Albufeira i Portugal :) 

I dag har vi rusla litt i gamlebyen, tror vi drar tilbake imårra og drar på stranda der istedet for den som er like nedi gata. SÅ fint! Og så må jeg lure mannen innom ene kjøpesenteret, jeg SKAL innom Douglas og handle litt jåleri :ler: 

Får lada masse, E sover som en stein til rundt 05, spiser og så står vi opp mellom halv sju og halv ni, med mindre J blir lei og henter oss tidligere ;) koser oss masse, men gleder meg til å komme hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse sivilisasjon om man har behov for sånt :fnise: 

Nydelig siste dag, straks på vei i seng. Tidlig opp imårra for å pakke i bilen og komme oss ut av huset. Flyet går ikke før på kvelden, men har en liten plan om bittelitt shopping før vi drar :nigo: 

Spiste ute i kveld og J var heeeelt i hundre. Han hadde vært på fest i Portugal og DET var stas :ler: Slokna tvert når han ble plassert i senga si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri før har et glass kaldt vann smakt så godt :daane: 

Jeg har verdens beste unger å reise med, fyfaen de har vært flinke, jeg er så imponert. Ferierapport får komme senere, mest for min egen del kanskje :ler: 

Nå: sofa, taxfreesjokolade og mer vann :P Sjukt digg å komme hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooooo!!! :hoppe:Endelig er du hjemme, så slipper vi bli så frista av alle de fine bildene :fnise:

Kan du sende ungene på kurs hit som mentorer for ungen min? Jeg kunne nemlig tenkt meg at han er like bra på å feriere som de derre to. Tør nemlig ikke prøve på noen år :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta en feire sammen som se og lær? :ler:

Hadde mye jeg skulle skrive både om ferie, E som har rukket å bli seks måneder osv. Men det ble pangstart med hverdag, mann tilbake på 12timersskift, J i barnehage, og nå hjemmedag med febersyk gutt.

Men kort sagt var ferien vellykket og vi tenker faktisk å reise tilbake når E er tre år ish. J storkoste seg med fly, E sov seg gjennom det. Vi har kosa oss på stranda, i dyrepark, sett delfiner og krokodiller, spist god mat og for det aller aller meste hatt det fryktelig fint :) 

Seks måneder har den lille snuppa rukket å bli. I ferien begynte skravlinga hennes å ta mer form, så nå går det i bababa, papapa, vavava og mamama hele dagen lang :fnise: Kjenner jeg gleder meg til de første ordentlige ordene! Hun er ikke helt i form hun heller, snørrete og litt hoste, håper feberen holder seg unna ihvertfall.

Dagene er fine, jeg elsker at det er høst og nyyyter den deilige lufta og synet av nysnø i fjellene :hjerte: J gleder seg til vinter, da skal han nemlig ha på votter og kjøre snøscooter sammen med onkelen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Gleder han seg til votter? :ler: Atter en ting han gjerne kunne kurset ungen min i :P

*kaldt i været* Ungen her er siden sist vinter begynt å hate balakla.................åh hva heter det? Baklava? Ja - det lua hvertfall. Jeg tror han mente det var babylue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...