Gå til innhold

Being hairy isn`t scairy


Trøndermann

Anbefalte innlegg

Stakkar deg,må være fælt å ha det :(

 

Anonymous poster hash: 35cb2...f99

Herregud, legg den liksom-sympatien din på dynga. 

Anonymkode: e5d9e...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, men nå eksisterer det like mange rare meninger omvendt også da, vi som barberer oss er hjernevasket, svake, vi barberer oss kun fordi vi ikke tør å ha hår (selv Trøndermann mener jo dette), vi ser ut som barn, menn som heller synes det er finere enn damer som har barbert seg er Pedofile osv osv...

Meningen er delt på midten og det er helt greit, litt småmobbing mellom gruppene som at det ene er ekkelt, ser stygt ut, fysj og æsj og blir stigmatisert på grunn av det eller at jeg ser ut som en unge for noen det må en vel bare ta med seg på veien. Så tror jeg nok likevel at de aller fleste gjør det de synes er det beste for seg selv, jeg tror heller ikke at det er så utbredt å dele meningene sine ang dette til fremmedfolk på gaten så irl tror jeg ikke det er så mye mobbing, kanskje noen rare blikk slik en alltid får viss en ikke følger stimen men ikke noe mer enn det.

Du kan ikke sammenlikne reaksjonene man får på å shave med de man får på å ikke shave. Hvis du tar seg en runde i byen, nyshavet og hårløs, kommer ingen til å stoppe deg og fortelle deg at du ser ut som barn. Du kommer nok heller ikke til å måtte gå forbi en guttegjeng som ler og hvisker "hun der tørr ikke ha hår.... lol". Sannsynligvis kommer ingen til å bry seg i det hele tatt. Hvis man derimot ikke shaver og går ut med et skjørt og en singlet er det garantert uhyggelige reaksjoner. Og det er et faktum at i hvert fall kvinner med veldig mørkt kroppshår som ikke shaver blir trakassert som et helvete, muligens ligger det andre sjåvinistiske holdninger til grunn også, deriblant rasisme. 

Jeg synes det er en dårlig idé å undervurdere hvor utbredt ekle holdninger er hva gjelder kroppshår. 

Anonymkode: e5d9e...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kanskje på tide med en oppdatering her... Noen som har latt seg inspirere,eller evnt skremme ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hmmm..kanskje på tide å gå for behåret sommerkropp i år,tanken er iallefall fristende

Anonymkode: 35cb2...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 9.3.2016 at 9.02, Trøndermann skrev:

Kanskje på tide med en oppdatering her... Noen som har latt seg inspirere,eller evnt skremme ? 

Du lever i håpet ?!

Anonymkode: 35cb2...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter og damer med hårete armhuler, bein og vaginaer er utrolig ekkelt. Uansett hvor "frie" dere føler dere så er dere ekle. Det ser stygt ut.

Hadde jeg vært på stranda og sett et slikt kvinnemenneske hadde jeg stirret i avsky helt til den personen hadde spurt meg om hvorfor jeg stirret, bare så at jeg kunne fortalt henne hvor ekkel hun er.

Barber dere!!

Snakker ikke om glattbarbering nedentil. Men normal stussing av bikinilinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, StineN skrev:

Jenter og damer med hårete armhuler, bein og vaginaer er utrolig ekkelt. Uansett hvor "frie" dere føler dere så er dere ekle. Det ser stygt ut.

Hadde jeg vært på stranda og sett et slikt kvinnemenneske hadde jeg stirret i avsky helt til den personen hadde spurt meg om hvorfor jeg stirret, bare så at jeg kunne fortalt henne hvor ekkel hun er.

Barber dere!!

Snakker ikke om glattbarbering nedentil. Men normal stussing av bikinilinje.

Lol. Visste ikke at treåringer brukte kg

Anonymkode: a948c...b1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, StineN skrev:

Jenter og damer med hårete armhuler, bein og vaginaer er utrolig ekkelt. Uansett hvor "frie" dere føler dere så er dere ekle. Det ser stygt ut.

Hadde jeg vært på stranda og sett et slikt kvinnemenneske hadde jeg stirret i avsky helt til den personen hadde spurt meg om hvorfor jeg stirret, bare så at jeg kunne fortalt henne hvor ekkel hun er.

Barber dere!!

Snakker ikke om glattbarbering nedentil. Men normal stussing av bikinilinje.

Det er din personlige mening,og det må du få lov til å synes. Men nå er det ikke sånn at alle ser det på samme måte.. Hadde jeg sett ei sånn dame på stranda så hadde jeg nok stirret i beundring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Men herregud da,hvis jeg hadde sett ei sånn jente på stranda hadde jeg fått sjokk !  Heldigvis er det ikke vanlig å gå rundt sånn som hun der,sier jeg bare.

Anonymkode: 35cb2...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 23.4.2016 at 12.48, SøtMelon skrev:

La menn være menn!

Og mannen min er ikke scairy selv om han er hairy😊

Det går an å stelle seg fordi om man er mann da :P

Anonymkode: 35cb2...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å stelle seg fordi om man er mann da :P

Anonymkode: 35cb2...f99

Å stelle seg vil si å vaske seg og ha god hygiene,ikke å fjerne naturlig kroppshår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...