Gå til innhold

Being hairy isn`t scairy


Trøndermann

Anbefalte innlegg

Høres ikke godt ut å barbere med sånn hud nei... Du må satse på en mann som liker hår,og jeg må satse på ei som deg,som vil la det gro :)

 

Haha, vel, jeg vil jo ikke se ut som en busk heller. Liker best trimmet eller glatt egentlig. 

Sukk, alle i-landsproblemene vi sliter med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, vel, jeg vil jo ikke se ut som en busk heller. Liker best trimmet eller glatt egentlig. 

Sukk, alle i-landsproblemene vi sliter med ;)

Haha,ja du sier noe....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at det blir satt fokus på alternativet til glattbarbert. Selv barberer jeg meg når jeg er i overgangen mellom en som har et avslappet forhold til hår og en som lar det gro fritt. Føler meg vel barbert, men halvlangt gjør meg ingenting.

Anonymous poster hash: 56f90...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at noen tør å fronte det naturlige håret!

Jeg sluttet selv å barbere meg i fjor sommer, og har siden da gått med full busk nedentil, hår under armene og gjengrodde legger. Men må innrømme at jeg barberte leggene en kveld jeg hadde innstilt meg på å forføre en fyr og ha på skjørt ;)

Har ikke fått noen negative kommentarer på hårene, har et MYE bedre sexliv (den minste bevegelse og vindblås stimulerer jo hele området og ikke bare selve åpningen som penis stimulerer) , sluttet å få svettemerker på tskjorter (virker som at det trekker seg inn i hårene før det når stoffet) og en FF jeg hadde en stund lå å koste med både armhule hårene og vagina hårene på samme måte han pjusket med håret mitt på hodet (litt rart men koselig når man kan være så komfortabel med det).

Det kan hende at det er noen fjortisjenter som har sett og påpekt det på stranda "se hun har hår under armene", men hva så? Ja jeg har hår under armene, de får ikke skrevet en bok om det og temaet er jo over etter "ok ja jeg ser det". Akuratt som når man påpeker at noen har lilla hår eller kule eller anderledes sko foreksempel.

Tror at det er mange som vil la hårene gro men som ikke tør, men stigmaen og dømmingen rundt det er ikke så stor som man tenker. Hår er jo naturlig og tror at alle i bunn og grunn forstår det :)



Anonymous poster hash: e43b2...d4a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater kroppshår og føler meg ustelt hvis jeg ikke barberer meg. Hva andre velger å gjøre er opp til dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner hår fordi jeg plages med mye svetting - og da er rådet; fjern hår. I tillegg har jeg sensitiv hud, som fort reagerer på hårene (av alle idiotiske ting).



Anonymous poster hash: 318e6...ac5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kjempe bra at noen tør å fronte det naturlige håret!

Jeg sluttet selv å barbere meg i fjor sommer, og har siden da gått med full busk nedentil, hår under armene og gjengrodde legger. Men må innrømme at jeg barberte leggene en kveld jeg hadde innstilt meg på å forføre en fyr og ha på skjørt ;)

Har ikke fått noen negative kommentarer på hårene, har et MYE bedre sexliv (den minste bevegelse og vindblås stimulerer jo hele området og ikke bare selve åpningen som penis stimulerer) , sluttet å få svettemerker på tskjorter (virker som at det trekker seg inn i hårene før det når stoffet) og en FF jeg hadde en stund lå å koste med både armhule hårene og vagina hårene på samme måte han pjusket med håret mitt på hodet (litt rart men koselig når man kan være så komfortabel med det).

Det kan hende at det er noen fjortisjenter som har sett og påpekt det på stranda "se hun har hår under armene", men hva så? Ja jeg har hår under armene, de får ikke skrevet en bok om det og temaet er jo over etter "ok ja jeg ser det". Akuratt som når man påpeker at noen har lilla hår eller kule eller anderledes sko foreksempel.

Tror at det er mange som vil la hårene gro men som ikke tør, men stigmaen og dømmingen rundt det er ikke så stor som man tenker. Hår er jo naturlig og tror at alle i bunn og grunn forstår det :)

Anonymous poster hash: e43b2...d4a

 

Du høres jo ut som litt av ei drømmedame for min del...!  Tenk om jeg kunne finne ei dame som deg en dag.....ei som tør...og trives med hårveksten sin...  Du er kjempetøff som går ubarbert på stranda osv. Digger deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste i denne saken er ikke om hvorvidt folk syns det er pent eller stygt at noen velger å ikke barbere seg, men at de skal ha retten til å slippe å barbere seg uten å føle seg mobbet

Syns folk skal få lov å gjøre som de vil jten å bli dømt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fysj. Jeg kommer aldri til å la håret gro.

Anonymous poster hash: 47236...6ce [

/acronym]

Da kan du ikke få barn.

Anonymous poster hash: 663e3...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, fysj. Jeg kommer aldri til å la håret gro. 

Anonymous poster hash: 47236...6ce

 

Det er selvfølgelig her greit at du ikke liker hår,bare bra at folk er forskjellige :) Men å si fysj osv til hår synes jeg blir unødvendig...

Endret av Trøndermann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg fordi jeg personlig synes det ser udelikat ut med en dott som stikker ut under armen når jeg bruker kjoler/topper uten ermer. Samme med leggene, synes det ser lite pent ut og velger derfor å barbere meg. Hva andre gjør bryr meg lite, deres kropp og deres valg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott sak om jenter som står opp mot barberingstrenden idag !  Yasmina viser frem sine hårete legger på nett og får både ris og ros...

 

For meg er det en gladnyhet at sånne kvinner finnes,og at det kan bli mere fokus på at kvinners kroppshår kan være vakkert og naturlig.

 

Hva synes dere ? Ville du latt kroppshåret gro ?

 

Huff nei! 

Ikke mye flott...

 

Anonymous poster hash: b6f51...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en kvinne har på seg et vakkert klassisk antrekk som f.eks en sort pencilkjole, med perfekt hår, sminke og styling,  med hårete legger og armhulene ville det ødelagt hele antrekket i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne har på seg et vakkert klassisk antrekk som f.eks en sort pencilkjole, med perfekt hår, sminke og styling,  med hårete legger og armhulene ville det ødelagt hele antrekket i mine øyne.

Virkelig? http://www.hostarea.de/server-02/Februar-28b911565c.jpg

Anonymous poster hash: 4a706...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! Følelsen av glattbarberte bein mot rent sengetøy når man er nydusjet ville jeg ikke vært foruten :hjerte: Også syntes jeg at hår stikker og klør, i tillegg til å se stygt ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det viktigste i denne saken er ikke om hvorvidt folk syns det er pent eller stygt at noen velger å ikke barbere seg, men at de skal ha retten til å slippe å barbere seg uten å føle seg mobbet

Syns folk skal få lov å gjøre som de vil jten å bli dømt

 

Joda, en verden uten fordommer der folk kunne gjøre slik de føler for uten å bli dømt hadde vært helt supert. Dessverre er det veldig vanskelig å endre meningene til folk. Jeg syntes det er ekkelt, og tviler på at det vil endre seg med det første. Jeg går riktig nok ikke rundt og hetser de som velger å la det gro likevel. Så om folk bare hadde klart å holde meningene sine for seg selv hadde vi kommet langt. Men det hadde jo vært litt kjedelig det også da, om ingen hadde delt meningene sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barbarer meg ikke fordi jeg ikke ser noe poeng i det. :-)

Gjør det på beina og under armene, men det er ikke krise om jeg glemmer. Kanskje til og med gøy å se ansiktsuttrykket til folk når de ser eeeeek håååår omg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste i denne saken er ikke om hvorvidt folk syns det er pent eller stygt at noen velger å ikke barbere seg, men at de skal ha retten til å slippe å barbere seg uten å føle seg mobbet

Syns folk skal få lov å gjøre som de vil jten å bli dømt

Tja, men nå eksisterer det like mange rare meninger omvendt også da, vi som barberer oss er hjernevasket, svake, vi barberer oss kun fordi vi ikke tør å ha hår (selv Trøndermann mener jo dette), vi ser ut som barn, menn som heller synes det er finere enn damer som har barbert seg er Pedofile osv osv...

Meningen er delt på midten og det er helt greit, litt småmobbing mellom gruppene som at det ene er ekkelt, ser stygt ut, fysj og æsj og blir stigmatisert på grunn av det eller at jeg ser ut som en unge for noen det må en vel bare ta med seg på veien. Så tror jeg nok likevel at de aller fleste gjør det de synes er det beste for seg selv, jeg tror heller ikke at det er så utbredt å dele meningene sine ang dette til fremmedfolk på gaten så irl tror jeg ikke det er så mye mobbing, kanskje noen rare blikk slik en alltid får viss en ikke følger stimen men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Ikke noe er så deilig som glatt og myk hud både i armhulene , nedentil og på legger, så jeg shaver meg daglig.

signerer denne jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...