Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er jo ikke 40??? :P Hun er vel i slutten av tjueårene eller noe om jeg ikke husker feil :P

Da er det jo enda værre at hun ser 40år ut, haha! :o

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som han bytter ut hvert 10-15 år...

tja, han begynner jo å dra på åra han og, kanskje han er ferdig med byttinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo enda værre at hun ser 40år ut, haha! :o

Hun ser jo ikke 40 ut... slutt å overdrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har hun jo allerede svart på i kommentarfeltet sitt at hun kommer til å gjøre når de kommer hjem fra Marbella..

 

Foreslår at hun går barneskolen om igjen, for skriveferdighetene hennes holder ikke til ståkarakter på ungdomsskolen engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at hun går barneskolen om igjen, for skriveferdighetene hennes holder ikke til ståkarakter på ungdomsskolen engang.

Ikke alle det ligger like lett for!! Bare for å få det sagt.. Og synes ikke det skal få hindre noen i å ytre seg på egen blogg, men om det kan ha noe å si for evt suksess/fiasko -så absolutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle det ligger like lett for!! Bare for å få det sagt.. Og synes ikke det skal få hindre noen i å ytre seg på egen blogg, men om det kan ha noe å si for evt suksess/fiasko -så absolutt..

 

Hun burde få noen til å korrekturlese for seg, da... Kanskje au pairen kan gjøre det?

   Dessverre så fremstår bloggen til Europris-frue som et litterært mageplask, sammenlignet med de andre rosabloggerne.

 

Og dette er visst mannen hennes? Trodde først det var Kristian Valen, utkledd i et kostyme.

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2010/05/24/22300046/1/990/1663312.jpg

 

 

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde få noen til å korrekturlese for seg, da... Kanskje au pairen kan gjøre det?

   Dessverre så fremstår bloggen til Europris-frue som et litterært mageplask, sammenlignet med de andre rosabloggerne.

 

Og dette er visst mannen hennes? Trodde først det var Kristian Valen, utkledd i et kostyme.

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2010/05/24/22300046/1/990/1663312.jpg

 

 

 

 

 

Når du sier det..... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at hun går barneskolen om igjen, for skriveferdighetene hennes holder ikke til ståkarakter på ungdomsskolen engang.

I all verden! Har du tenkt på at hun kan ha dysleksi? Eller andre former for lese/skrivevansker? Man skal være veldig forsiktig med å gå sånn ut på folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde få noen til å korrekturlese for seg, da... Kanskje au pairen kan gjøre det?

   Dessverre så fremstår bloggen til Europris-frue som et litterært mageplask, sammenlignet med de andre rosabloggerne.

 

Og dette er visst mannen hennes? Trodde først det var Kristian Valen, utkledd i et kostyme.

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2010/05/24/22300046/1/990/1663312.jpg

 

 

 

 

Tror ikke hun har som mål å bli noen toppblogger, så hun må jo bare skrive det hun vil for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

I all verden! Har du tenkt på at hun kan ha dysleksi? Eller andre former for lese/skrivevansker? Man skal være veldig forsiktig med å gå sånn ut på folk.

Hun har slurvefeil. Særskriving. Hun kan ikke skrive godt, fengende og interessant. Og det har ingenting med dysleksi å gjøre. Hun er rett og slett ingen skribent. Så enkelt er det.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har slurvefeil. Særskriving. Hun kan ikke skrive godt, fengende og interessant. Og det har ingenting med dysleksi å gjøre. Hun er rett og slett ingen skribent. Så enkelt er det.

Men hvem har sagt at må være skribent for å skrive blogg? Ingen!! La nå jenta skrive til krampa tar hun, går jo ikke utover noen! Min bror har dysleksi, les deg litt opp på hvordan det fungerer før du uttaler deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Men hvem har sagt at må være skribent for å skrive blogg? Ingen!! La nå jenta skrive til krampa tar hun, går jo ikke utover noen! Min bror har dysleksi, les deg litt opp på hvordan det fungerer før du uttaler deg om det.

Deg er det jo umulig å føre en samtale/debatt med. Du punkterer enhver tråd du er i med meningsløse argumenter, Klart hun skal få blogge, blogg i vei.

Jeg vet nok om dysleksi, takk. Broren min har det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ser jo ikke 40 ut... slutt å overdrive...

Enig. Hun ser ut som hun er i 20-årene synes jeg. Pen jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun ikke skriver så bra kommer sikkert til å gå seg til. Tror ikke mange av topp-bloggerne var racere på å skrive når de startet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun jo allerede svart på i kommentarfeltet sitt at hun kommer til å gjøre når de kommer hjem fra Marbella

Endret av Kristine Saltvold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...