Gå til innhold

.


maskineple

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Nå er jeg overbevist, jeg hadde stemt Donald Trump  :tongue:

Bare se den her videoen:

 

 

Dat hair!!!

Endret av Snof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Trump er blitt svært upopulær blant den amerikanske eliten (og blant den norske eliten) fordi han er kritisk til innvandringen til USA. Her er noen av hans uttalelser:

– Jeg kommer til å bli den beste jobb-presidenten, det garanterer jeg.

– Når Mexico sender sine mennesker, så sender de oss ikke sine beste mennesker. De kommer med narkotika, de kommer med kriminalitet. De er voldtektsmenn.

– Når var sist gang vi slo Kina i en handelsavtale? De slår oss. Men jeg slår Kina hele tiden.

– Jeg elsker det mexicanske folket, jeg respekterer Mexico…men problemet er at deres ledere er mye skarpere, smartere og mer utspekulerte enn våre ledere, og de tar livet av oss på grensa.

Trump påpeker også at han er mye friere enn sine kandidater til å si det folket ønsker å høre, fordi han betaler hele kampanjen sin selv. Der andre kandidater må passe på at de følger sine sponsorer og økonomiske bidragsytere, er Trump i en helt særegen posisjon.

Og det utnytter han til det fulle.

Fakta om innvandring til USA

– Det oppholder seg mellom 5 og 6 millioner ulovlige innvandrere fra Mexico i USA.

– Det oppholder seg mellom 10 og 20 millioner ulovlige innvandrere fra hele verden i USA.

– 90 prosent av all narkotikaen som kommer til landet kommer fra Mexico med ulovlige innvandrere.

– 40 prosent av alle forbrytelser som registreres i USA, registreres i de fem delstatene som grenser til Mexico.

– 75 prosent av alle som står på FBI sin mest ettersøkt-liste er ikke født i USA.

– 95 prosent av alle ettersøkte for mord i Los Angeles er ulovlig innvandrere.

– 2.000 seksualforbrytere arresteres, dømmes og deporteres fra delstaten Texas alene hvert år. En tredjedel av disse er pedofile overgripere.

– Over 1.000 barn har blitt seksuelt misbrukt av ulovlige innvandrere i Texas bare de siste tre årene.

– Hvert år arresteres over 72.000 ulovlige innvandrere i USA for narkotikarelaterte forbrytelser.

– I 2013 løslot Obama-administrasjonen over 36.000 ulovlige innvandrere fra fengsel. Til sammen hadde disse over 88.000 lovbrudd på rullebladet. Tusenvis av disse har igjen blitt arrestert og dømt for nye lovbrudd.

– Mer enn hver femte av alle innsatte i amerikanske fengsler er ulovlige innvandrere eller ikke amerikanske statsborgere. I delstater som California, New Mexico, Arizona og Texas er tallet ennå høyere.

– Fra 2007 og til 2010, så økte antallet ulovlige innvandrere som har blitt pågrepet og utvist fra USA fra 7.000 til 79.000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Donald-Trump-kan-kunngjore-at-han-stiller-som-president-8060110.html

Er Amerikanere idioter?

Som om vi skulle hatt Kjoser`n som statsministerkandidat ( Om han var leder i feks høyre ).

EDIT: Woops, feil forum skulle ha vært ( Aktuelle saker og Politikk ) beklager...

Donald kan Business. Men, han kan ikke politikk/statsvitenskap/internasjonal politikk. Han bør innse sine begrensninger.

Anonymous poster hash: a2635...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Trump er blitt svært upopulær blant den amerikanske eliten (og blant den norske eliten) fordi han er kritisk til innvandringen til USA. Her er noen av hans uttalelser:

...

– Når Mexico sender sine mennesker, så sender de oss ikke sine beste mennesker. De kommer med narkotika, de kommer med kriminalitet. De er voldtektsmenn.

 

Dette (og de andre kommentarene for den saks skyld) bare viser hvor komplett udugelig Trump er. Han tror visst Mexicos myndigheter er de som plukker ut folk og sender dem over grensen.

For et naut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald kan Business.

 

Med hans mange konkurser spørs det om denne milliardarvingen som egentlig aldri måtte skape noe selv faktisk kan business engang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donaldismen har allerede fått fotfeste i andre deler av verden. I fjor avanserte Donald Tusk fra å være statsminister i Polen til å bli president for Det europeiske råd. Vi vet ikke sikkert hvilken rolle Donald Duck spiller i Langtvekkistan, først og fremst fordi landet aldri har blitt lokalisert, men hans hyppige besøk tyder på at donaldismen står sterkt der også. Med enda en Donald i Det hvite hus, begynner det å tegne seg et klart mønster.

 

For øvrig mener jeg at Finlands finansminister Alexander Stubb burde skifte fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Flere av de fremste psykriaterne i USA har nylig gått ut i media og diagnostisert Donald Trump med narsisstisk personlighetsforstyrrelse. Han er ferd med å falle igjennom, så ta det med ro...

Men når Donald Trump har en oppslutning 30% av de republikanske stemmene, så sier likevel noe om samfunnet vi lever i..... Fyren er klin gæren og utrolig uintelligent (noe uttalelse som er nevnt i innleggene over bevitner). Hadde det ikke vært for arv, så hadde Donald Trump vært et null.

"“Remarkably narcissistic,” said developmental psychologist Howard Gardner,a professor at Harvard Graduate School of Education. “Textbook narcissistic personality disorder,” echoed clinical psychologist Ben Michaelis. “He’s so classic that I’m archiving video clips of him to use in workshops because there’s no better example of his characteristics,” said clinical psychologist George Simon, who conducts lectures and seminars on manipulative behavior. “Otherwise, I would have had to hire actors and write vignettes. He’s like a dream come true.”"

Endret av sondr
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av de fremste psykriaterne i USA har nylig gått ut i media og diagnostisert Donald Trump med narsisstisk personlighetsforstyrrelse. Han er ferd med å falle igjennom, så ta det med ro...

"“Remarkably narcissistic,” said developmental psychologist Howard Gardner,a professor at Harvard Graduate School of Education. “Textbook narcissistic personality disorder,” echoed clinical psychologist Ben Michaelis. “He’s so classic that I’m archiving video clips of him to use in workshops because there’s no better example of his characteristics,” said clinical psychologist George Simon, who conducts lectures and seminars on manipulative behavior. “Otherwise, I would have had to hire actors and write vignettes. He’s like a dream come true.”"

 

Har ikke særlig tro på Trump'ern, men det blir jo alltid litt moro med slike som ham.

 

Trumpclown04.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke særlig om at eksperter skal gi ham psykiske analyser med diagnoser. Virker mer som politisk spill fra noen som ikke liker ham. Ikke rart at disse fagene holder på å bli politisert når det brukes slikt under en valgkamp av en ekspert. Samme kan man si om fascist anklagene mot ham.

 

Derimot er det mer enn nok å kritisere Trump for. I mine øyne, så virker han til tider impulsiv, og ikke alt han sier er så godt gjennomtenkt... mildt sagt. I tillegg har han hatt noen skikkelige stygge episoder, som ikke egner seg for en presidentkandidat. Håper han aldri blir president.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg begynner å lure på om denne mannen er sponset av noen som ikke ønsker en republikaner som president. Og media hjelper til og gir han mye mer oppmerksomhet enn andre dyktigere republikanske presidentkandidater. Å velge ny president i disse usikre tider burde ikke være et show, det burde heller gis plass og tid til seriøse intervjuer med seriøse kandidater.

Anonymkode: 89735...95c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Donald Trump er en klassisk psykopat. Han kommer ikke til å vinne. Oppslutningen til arvingen Donald Trump bevitner om at vi lever i et sykt samfunn. Jeg håper på Bernie Sanders.

Endret av lisemm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener fortsatt helt bestemt at hele presidentsirkuset i år må være satt i stand av Ashton Kutcher. Bare går og venter til valgdagen når han skal hoppe frem fra en busk ved det hvite hus og rope "you've all been punk'd, America!".

Jeg mener... det at denne mannen stiller som kanidat må vel være en dårlig spøk?

Anonymkode: f0faf...d52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 12. juli 2015 at 0.17, AnonymBruker skrev:

Donald kan Business. Men, han kan ikke politikk/statsvitenskap/internasjonal politikk. Han bør innse sine begrensninger.

 

Anonymous poster hash: a2635...1f9

Donald Trump kan ikke buisness. Han er en millardarving, og kontrollerer ikke sine egne penger. Det er utrolig lett å tjene penger hvis man sitter på mye kapital, r > g. Systemet er konstruert slik at de rike blir rikere, mens de fattige blir fattigere. Dvs. at rikdom blir overført fra de fattige til de rike. Robin Hood ville hatt mye å gjøre i dagens system.

Endret av lisemm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.1.2016 at 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg mener fortsatt helt bestemt at hele presidentsirkuset i år må være satt i stand av Ashton Kutcher. Bare går og venter til valgdagen når han skal hoppe frem fra en busk ved det hvite hus og rope "you've all been punk'd, America!".

Jeg mener... det at denne mannen stiller som kanidat må vel være en dårlig spøk?

Anonymkode: f0faf...d52

Man er jo fristet til å tenke det samme noen ganger. Det har blitt mye sirkus med Trump, og det er vanskelig å ta ham alvorlig. Men alt er åpent, og ingen vet hva som vil skje. Blir ikke overrasket om Trump kommer godt ut av det første "slaget".

I dag braker det løs i Iowa, og mange nyhetskanaler har "vegg-til-vegg"-dekning. Litt synd at det skjer midt på natta her på berget.    :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.12.2015 at 13.39, NordicViking skrev:

Primærvalgene starter om mindre enn 2 måneder, og første delstat ut er Iowa. Ifølge en meningsmåling fra CNN er Trump i teten her med 33%, med 20% for Ted Cruz.

Nå er resultatene fra nattens nominasjonsvalg i Iowa klare: Ted Cruz gikk av med seieren. Han fikk 28 % av stemmene. Donald Trump måtte nøye seg med 24 % 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usas-presidentvalg-2016/cruz-stjal-seieren-fra-trump-i-iowa/a/23607776/ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...