Gå til innhold

Vår største drøm!


Tianna

Anbefalte innlegg

Takk takk :) Det her er helt utrolig! :D 

Han ble veldig glad, vi begge vet nesten ikke hva gjør nå.. går litt rundt oss selv! hihi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer sååå mye :strix:

Da var du visst også en av de som fikk klaff når du hadde gitt opp håpet?? :lur:

Så gøy dette var å lese. Når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye :strix:

Da var du visst også en av de som fikk klaff når du hadde gitt opp håpet?? :lur:

Så gøy dette var å lese. Når har du termin? :)

 

Takk takk :) :)

 

Jeg er vist det! og jeg som var så påstålig på at det ikke skjer! Ubs.. hehe

 

Har da termin 11.04.16! :) 

 

Er så utrolig det her! Klarer ikke helt å forstå det!

Kansje jeg skjønner det mer på fredag da Tr ikke kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så koselig! :strix: Har tenkt på deg siden du skrev i dagboka til Kakaoen for litt siden, og håpet sånn at det ble deres tur snart. Og så sannelig ble det det! :ler:

Lykke til videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Kan tenke dette er en fantastisk følelse! :)

 Takk :) Beste følesen i hele verden!! :`)

 

Næmmen, så koselig! :strix: Har tenkt på deg siden du skrev i dagboka til Kakaoen for litt siden, og håpet sånn at det ble deres tur snart. Og så sannelig ble det det! :ler:

Lykke til videre! :klemmer:

På mandag bestillte jeg faktsik lege time, for å sjekke stoffskifte. Var jo det kakaoen hadde, så tenkte at da kunne det jo være det! Men nå slipper jeg det!! hihi

Takk takk :hug:

 

Så fantastisk!! :hug:  Har lest litt her, og ble så glad på deres vegne!!

  Tusen takk :blomst:

 

Gratulerer så mykje!

 Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gleder meg til i kveld, da skal vi fortelle svigers :)

Vi forteller alle de nærmeste, for alle vet at vi har prøvd lenge og skulle det nå skje noe grusomt, så kommer jeg til å trenge alle rundt meg! Så nå har vi trua på at dette går bra :)

Det er fortsatt helt uvirkelig, kansje det blir mer virkelig i morgen da det er IKM dagen... Jeg har alltid hatt mensen på dag 27, pleier å spotte dag 26, og sånn har det vært i 10 år eller no... Men nå er det ingen ting!! Så rart! hihi

I dag er jeg små kvalm og, men det må da være innbillig, er 3+5, så litt tidlig vel!!  Men jeg fikk jo positiv 4 dager før ikm da... super sterke streker! og en digital og :)

Å jeg er så ekstremt overlykkelig! hih :fnise:

 

Tenk at det skulle gå etter 2 år!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersterke tester før ikm.. Hmm.. Kanskje du har to inni der?? :lur:

Rart om ikke legen din har sjekket stoffskiftet ditt tidligere. Siden det var det første min lege ville sjekke.

 

Du får gi rapport om hvordan det gikk å fortelle svigers :jepp: Her har vi ikke fortalt noe enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Tianna! :nigo:  :hoppe:

 tusen takk :)

 

Supersterke tester før ikm.. Hmm.. Kanskje du har to inni der?? :lur:

Rart om ikke legen din har sjekket stoffskiftet ditt tidligere. Siden det var det første min lege ville sjekke.

 

Du får gi rapport om hvordan det gikk å fortelle svigers :jepp: Her har vi ikke fortalt noe enda :P

 

Det har jeg alltid lurt på, har det noe å si? produserer man mye mer hcg hormoner da?! 

Jeg har jo alltid trodd at jeg skal få tvillinger, ligger på mor og far sia ama, så er litt spendt :)

 

Det var ganske gøy å fortelle dem ja! hehe

Vi driver jo å pusser opp, så mannen sa at vi må forandre litt i planene. at da badet er ferdig blir det barnerom!  da sier svigerfar: Å, blir det bryllup!? :fnise:  

de skjønte dett ett vært da, ble veldig glade! :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og lykke til videre i svangerskapet! :strix: Kjenner jeg nesten feller ett par gledes tårer på dine vegne her :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Når vi fortalte svigers  at vi ventet førstemann var reaksjonen hennes: Ja.. da kan vi vel se langt etter ett bryllup.. :rolleyes: Tror ho fikk litt sjokk. Vi hadde jo tross alt bare vært sammen i 8 år :fnise:

 

Jeg har hørt at man produserer mer hcg når man venter tvillinger ja :lur: Mer hcg gir som regel sterkere tester..

Tenker dere å dra på tidlig UL, eller klarer du å vente til ordinær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og lykke til videre i svangerskapet! :strix: Kjenner jeg nesten feller ett par gledes tårer på dine vegne her :hug:

aww, hihi! takk  :hug:  

 

Hehe.. Når vi fortalte svigers  at vi ventet førstemann var reaksjonen hennes: Ja.. da kan vi vel se langt etter ett bryllup.. :rolleyes: Tror ho fikk litt sjokk. Vi hadde jo tross alt bare vært sammen i 8 år :fnise:

 

Jeg har hørt at man produserer mer hcg når man venter tvillinger ja :lur: Mer hcg gir som regel sterkere tester..

Tenker dere å dra på tidlig UL, eller klarer du å vente til ordinær?

 

hihi :)

 

Her blir det tidlig ul, klarer ikke å vente nei! Å er det tvilliger, vil jeg vite det så fort som mulig. :)

Dette er spennende assa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5, 4+2 i dag <3  sier appen min, tror det 4+6 egentlig, for fikk eggløsning noen dager for tidlig, sa el testene i allefall!

Uansett, har levd nå i en lykkerus en uke, beste følesen i hele verden! Men kjenner i dag at jeg er jo litt redd også, tenkt om det skulle skje noe fælt.. uff.. men puppa er da vonde, litt små kvalm, er svimmel og ikke en spor av blod, så hittill må det jo gå bra! :)

Bestillt legetime og jordmor timer i dag!! Tenk at dette faktsik skjer!! :`)

Tror jeg bestiller ul til uke 9, bare må ha det mer bekreftet og finne ut om det er 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra!!! Gratulerer så mye  :danse: Så fantastisk gøy at det klaffet for dere, og ikke minst at dere slapp prøverør :hoppe:

Hva er forresten forskjellen på A-L og M-Å forumet?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Gratulerer så mye  :danse: Så fantastisk gøy at det klaffet for dere, og ikke minst at dere slapp prøverør :hoppe:

Hva er forresten forskjellen på A-L og M-Å forumet?   

 

A-L er for de med bruker navn som begynner på bokstavene A til L.

Og M-Å er for de med bokstavene M til Å :)

 

__

 

Tidlig UL må man ha :opplyser: Jeg føler det er lenge å vente 2 uker til ul. Hadde daua om jeg måtte venta 2 mnd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-L er for de med bruker navn som begynner på bokstavene A til L.

Og M-Å er for de med bokstavene M til Å :)

 

 

 

Åh, det var jo ganske logisk. Takk! Kun flaks at jeg lagde dagboken min på rett plass da  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Gratulerer så mye  :danse: Så fantastisk gøy at det klaffet for dere, og ikke minst at dere slapp prøverør :hoppe:

Hva er forresten forskjellen på A-L og M-Å forumet?   

 

Tusen takk :)  ja det er så deilig!!! :)  

A-L er for de med bruker navn som begynner på bokstavene A til L.

Og M-Å er for de med bokstavene M til Å :)

 

__

 

Tidlig UL må man ha :opplyser: Jeg føler det er lenge å vente 2 uker til ul. Hadde daua om jeg måtte venta 2 mnd :sjenert:

 

Nå er den bestllt, om 2 uker!! :) så spendt!!!  Jeg skjønner ikke at noen klarer å vente til uke 18, det får ikke jeg til nei! 

 

Drømte i natt at jeg var på ultralyd, og der var det 2! :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...