Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Ampoule/LightBulb som så plutselig forsvant. Hun hjalp meg i en tung periode og har blitt en god venn som jeg kommer til å savne masse :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bandit, giagomo... Og katten var morsom!

Anonymous poster hash: d0b8b...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal_mann og runforit



Anonymous poster hash: bf891...7d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av Steinar40? Og ikke minst Brutal_mann?

De fant seg vel en kvinne!

Steinar brukte vel 12 år på å innse at damen i hans liv ikke var hans? Men fant han en ny?

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tolket det som at han "alltid" har vært gift (mens han har vært her). :klo:

Anonymous poster hash: 4a756...d94

Nei, han har aldri vært verken forlovet eller gift.

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Jacklost

Arabella er vekke :cry: Jeg hadde tenkt å høre hvordan det går med henne fordi jeg har ikke vært pålogget på mange måneder men nå er hun vekke :(

Arabella kom tilbake! Kvinneguiden er ikke det samme uten deg :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Å nei! Ikke Arabella da! Hun var den første som kommenterte noe jeg skrev her inne! Faen i helvete altså. Arabella - kom tilbake!!! Sporenstreks og pretty please with sugar on top.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester her. Som folk som går i sin egen begravelse: For å se hvor mange som dukker opp.   :fnise:

tipper noen anonyme gjør det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg tester her. Som folk som går i sin egen begravelse: For å se hvor mange som dukker opp.   :fnise:

Slik som den Michael Jackson rykten? ;) At de mener at han ikke er død og at han var i sin egen begravelse eller minnestund(som en av gjestene, det er noen som hevder dette)? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Slik som den Michael Jackson rykten? ;) At de mener at han ikke er død og at han var i sin egen begravelse eller minnestund(som en av gjestene, det er noen som hevder dette)? :lol:

 

Hvem vet: Kanskje jeg er Michael Jackson. Og at jeg var gjest i begravelsen, og at jeg gikk som gjest under navnet vest: gjestvest. lol   :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Trist at Arabella er borte. Vært borte en liten stund selv og hva skjer når jeg er tilbake, jo verdens beste Arabella har slettet seg. :( Kom tilbake med deg, vi trenger deg i språkforumet og overalt ellers! :) Jeg vet du er syk, men håper virkelig du kommer tilbake og vil være her når du orker. Håper du blir frisk igjen også!

Endret av crazycatlady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...