Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

Jeg barberer ingenting på vinteren når jeg er singel. tar leggene og armhulene om jeg kjeder meg i dusjen. Og jeg har hårvekst som en yeti. det er ikke tettvokst men det er svarte hår overalt. har kjønnshår til knærne omtrent

Anonymous poster hash: 855f7...019

Synes du høres flott ut jeg ! ;) Sånn dame jeg ønsker meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner skal vel ikke ha kjønnshår ??? Håper alle som noen gang har vurdert full busk har kommet på bedre tanker !



Anonymous poster hash: fbf44...0c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg ikke i "fare for" å ende opp naken sammen med noen er jeg ikke så nøye med barberingen om vinteren. Det er uansett ikke aktuelt å gå til sengs med en mann den første kvelden, så jeg er ikke redd for sånt. Så trimmer/barberer jeg når jeg føler det er på tide eller skal ha på meg noe som viser mer hud eller om det er andre situasjoner der andre har innsyn.



Anonymous poster hash: 9a4e4...7e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg ikke i "fare for" å ende opp naken sammen med noen er jeg ikke så nøye med barberingen om vinteren. Det er uansett ikke aktuelt å gå til sengs med en mann den første kvelden, så jeg er ikke redd for sånt. Så trimmer/barberer jeg når jeg føler det er på tide eller skal ha på meg noe som viser mer hud eller om det er andre situasjoner der andre har innsyn.

Anonymous poster hash: 9a4e4...7e0

Ville det vært ille å endt opp naken sammen med noen hvis du var ubarbert da ?

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønns og kroppshår er jo akkurat like naturlig på kvinner som på menn,alle voksne har hårvekst. Så hvorfor er det sånn at det er akseptert hos menn,men ikke kvinner ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal vel ikke ha kjønnshår ??? Håper alle som noen gang har vurdert full busk har kommet på bedre tanker !

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Litt dårlig på biologi?

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også singel. Gidder ikke barbere meg så mye nå, er ikke helt på utkikk etter kjæreste heller, så det kan ha noe med saken å gjøre. Har for øyeblikket hår overalt, men jeg er ikke så modig at jeg tør å gå sånn om sommeren. Iallefall når det kommer til leggene mine. Jeg synes egentlig det er ganske fint med hår under armene. PS: Ikke medlem av Ottar (...), og jeg kjenner endel hår-venner som er å finne i normale settinger og sammenhenger.

Anonymous poster hash: a57c5...015

Hvordan kan du la det gro igjen sånn ??? Er det ikke ekkelt ?

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk at det er penest med litt hår nedentil. Men det må være 'frisert' og ikke noe skog. Kan ikke fordra skogen ;p

Jeg syntes ikke det er noe pent med hår under armene, og heller ikke på leggene. Men må innrømme jeg er dårlig på å barbere sistnevnte selv.

Endret av Gwynevere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som kunne tenkt seg å la det gro fritt hvis partneren likte det ?

Spør bare fordi jeg håper å engang møte ei naturlig dame med masse busk,og skal en tro trådene her inne om intimbarbering osv,er ubarberte damer blitt sjelden vare.. :)

Venninnen min er singel og hun lar håret der nede gro. Så vet du at de damene finnes :)

Anonymous poster hash: 56bc2...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min er singel og hun lar håret der nede gro. Så vet du at de damene finnes :)

Anonymous poster hash: 56bc2...2f9

Ikke dårlig :) Det gir jo tross alt litt håp å høre :)Har hun spesielle grunner til det,eller liker hun det bare sånn ?

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk at det er penest med litt hår nedentil. Men det må være 'frisert' og ikke noe skog. Kan ikke fordra skogen ;p

Jeg syntes ikke det er noe pent med hår under armene, og heller ikke på leggene. Men må innrømme jeg er dårlig på å barbere sistnevnte selv.

En god egenskap å være dårlig på akkurat det synes jeg ;)

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser meg når jeg føler jeg har penger til det, og barberer meg innimellom, kanskje annenhver uke. Nå har jeg sparsommelig hårvekst da. Har ikke issues med at det er litt hår her og der, det er tross alt vinter.

Skal jeg ut på byen/på date shaver/vokser jeg alt :P Alltid beredt!

Anonymous poster hash: e8c9c...4f9

Er ikke det et veldig stress og mas da ?

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du la det gro igjen sånn ??? Er det ikke ekkelt ?

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Underlivet gror ikke IGJEN av hår altså, om det var bekymringen din ;) Hårmengden begrenser seg veldig av seg selv.

Selv stusser jeg lengden "midt under" og bikinikanten om sommeren. That's it. Og ekkelt er det i alle fall ikke. Helt normalt friskt underliv :)

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlivet gror ikke IGJEN av hår altså, om det var bekymringen din ;) Hårmengden begrenser seg veldig av seg selv.

Selv stusser jeg lengden "midt under" og bikinikanten om sommeren. That's it. Og ekkelt er det i alle fall ikke. Helt normalt friskt underliv :)

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

Hva mener du med at du stusser lengden "midt under" ? Skjønte ikke helt den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du stusser lengden "midt under" ? Skjønte ikke helt den..

Jeg klipper hårene på midten, altså nærmest "sprekken", så de ikke skal bli veldig lange. Hva er vanskelig å forstå, egentlig?

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klipper hårene på midten, altså nærmest "sprekken", så de ikke skal bli veldig lange. Hva er vanskelig å forstå, egentlig?

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

Oki,da er jeg med. Sorry,bare jeg som var litt treg sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper hårene på midten, altså nærmest "sprekken", så de ikke skal bli veldig lange. Hva er vanskelig å forstå, egentlig?

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

Blir hårene så fryktelig lange da ?

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er supersingel, men barberer meg nedentil uansett, fordi jeg føler meg mest vel slik. Det klør hvis det bare gror ut litt. Leggene derimot, ser ut som de tilhører Rolf på syvogseksti.



Anonymous poster hash: 68b58...91f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hårene så fryktelig lange da ?

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

På meg blir de så lange at de danner en opp-ned hanekam om jeg ikke stusser. Og det er ikke verken praktisk eller renslig, så da klipper jeg den helt ned.

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...