Gå til innhold

Er det virkelig greit å være homofil?


Cowboy Lotte

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe enkelt tema. Og jeg er overhodet ingen homofob, men jeg føler temaet blir veldig ignorert av hippie-sosialistene...

Jeg føler bare at homofile mennesker er så kalde og kyniske. Hadde en gang en homofil venn og jeg ble grønn av sjalusi av at han ikke likte meg. Han kunne fått et fint liv med meg, men fant ut i går at han ble sammen med en mann... Først tenkte jeg at de kunne jo kose litt med meg - for jeg jo har sett på film to menn som tar inn ei dame og vorter henne opp. Dette ble dessverre ikke tilfelle og jeg ble totalt avvist og vi er ikke lenger venner...

Jeg vet ikke om homofile burde ha så mye rettigheter som de har fått nå. De har blitt så bortskjemte. Siden få sikkert vil ha dem i arbeidslivet går nok de fleste av dem på trygd og snylter på samfunnet... Det som plager meg mest er at sosialistene nå har gjort at homofile kan gifte seg...! Gud lagde menn og kvinner i sitt bilde for at de skulle leve i fordragelighet.

I bibelen står det at homofili er en grusom gjerning og at to menn som har sex skal bli steinet... Jeg mener kanskje det blir litt drøyt, men jeg tror det kan være sunt og følge Russlands eksempel og lage en lov som forhindrer homofile propaganda. Antall homofile har gått ned fordi loven hindrer dem å rekruttere barn inn i sekten sin. Så snart vil homofili dø ut i Russland.

Burde vi gjøre det samme i Norge? Noen innspill? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De dør nok ut av seg selv. Homofili er ikke arvelig.

Anonymous poster hash: f40a7...462

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En homofil mann ville ikke ha sex med meg ➡️ Homofile har fått for mange rettigheter ➡️ Sikkert ingen som vil ansette homofile og de lever sikkert av nav ➡️ Bibelen ➡️ Russland sin lovgivning for å undertrykke homofile er sikkert fornuftig.

Jepp, jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det lov til å være den man er, enten man er homofil eller ikke. Og de har rett på det samme som oss. Å gi andre mindre rettigheter pga at de er litt annerledes, er for meg uforståelig. De er mennesker de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile er da menn og kvinner selv om de liker eget kjønn. Menn og kvinner er lagd i guds bilde. Ergo er homofile lagd i guds bilde. Homofile er også hovedsaklig avlet av heteroseksuelle. Så hvis vi skal rette pekefinger mot noen så får det være gud og våre heteroseksuelle forfedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lowboy Cotte imponerer igjen...



Anonymous poster hash: ce78c...18f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Den eneste legening som burde tolereres er Anglofil.

Alle andre legeninger burde straffes med 50 års straffearbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste legening som burde tolereres er Anglofil.

Alle andre legeninger burde straffes med 50 års straffearbeid.

Den var stygg...

Anonymous poster hash: d9d5e...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Horatio Hornblower

Den var stygg...

Anonymous poster hash: d9d5e...f14

Så du forstod ikke at det faktisk ikke var alvorlig ment.

Det at Angolofil ikke er en seskuel legening burde vært et hint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe enkelt tema. Og jeg er overhodet ingen homofob, men jeg føler temaet blir veldig ignorert av hippie-sosialistene...

Jeg føler bare at homofile mennesker er så kalde og kyniske. Hadde en gang en homofil venn og jeg ble grønn av sjalusi av at han ikke likte meg. Han kunne fått et fint liv med meg, men fant ut i går at han ble sammen med en mann... Først tenkte jeg at de kunne jo kose litt med meg - for jeg jo har sett på film to menn som tar inn ei dame og vorter henne opp. Dette ble dessverre ikke tilfelle og jeg ble totalt avvist og vi er ikke lenger venner...

Jeg vet ikke om homofile burde ha så mye rettigheter som de har fått nå. De har blitt så bortskjemte. Siden få sikkert vil ha dem i arbeidslivet går nok de fleste av dem på trygd og snylter på samfunnet... Det som plager meg mest er at sosialistene nå har gjort at homofile kan gifte seg...! Gud lagde menn og kvinner i sitt bilde for at de skulle leve i fordragelighet.

I bibelen står det at homofili er en grusom gjerning og at to menn som har sex skal bli steinet... Jeg mener kanskje det blir litt drøyt, men jeg tror det kan være sunt og følge Russlands eksempel og lage en lov som forhindrer homofile propaganda. Antall homofile har gått ned fordi loven hindrer dem å rekruttere barn inn i sekten sin. Så snart vil homofili dø ut i Russland.

Burde vi gjøre det samme i Norge? Noen innspill? :)

Nei. Antall homofile har ikke gått ned, et visst antall av verdensbefolkningen er nok til enhver tid homofile. Det Russland driver med nå, er stikke hodet i sanden, fordi de ikke utstår tanken på at homofile finnes. Landet Russland er dog på vei ned, på grunn denne lovendringen, andre ting er økonomien, myrderier av pressefolk, paranoid utenrikspolitikk osv osv. Jeg kan ikke komme på en eneste grunn til å holde frem Russland som noe forbilde på noentingsomhelst egentlig. Det er blitt ett skakkjørt land med en defakto diktator på topp. Sovjet 2.0 om man vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...