Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag er første lønningsdag for mitt hobby firma jeg har slitt med hver bidige time fri de siste 9 mnd 😁 ikke så mange tusen, men en symbolsk seier 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvårets rensing av sluk og vannlåser er unnagjort. Og så har jeg skurt der det ellers er litt vanskelig å komme til bak dassen. Alle utvendige låser er vintersmurt, dør- og vinduslister har fått et ferskt strøk silikon, sommergarderoben er vasket og pakket vekk. Nå er det bare å lade nødstrømsbatteriene - og jeg er vinterklar. Deilig med ting som er gjort...

På 8.11.2017 den 20.55, Husmusa70 skrev:

Fikk mitt Berkey vannfilter idag, gleder meg til å smake vannet :mynona:

Ble også glad igår da jeg fikk gjort noe hos tannlegen som jeg var livredd for, men det gikk bra.

Håper du lager en tråd om det. Vet hvor befriende det er med filter, der hvor det er dårlig vann. Trenger det ikke her hvor jeg bor nå, men bruker Brita filtermugge til kaffe og tevann, for å få mindre kalk i maskineriet. Brita-systemet forbedrer kvalitet og smak, men er ikke like effektivt som Berkey. Hvis jeg hadde bodd hvor jeg bodde tidligere, ville det nok stått en Berkey på kjøkkenbenken, med kullfilter i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Du och jag Jerry... :klem:  ...og sikkert flere også. :laugh: 

Vi gærne har'e så innmari gøysomt.  :alice:

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og den her > :alice: < får meg alltid til å se det som to stykker som er i full gang...ehh...med
en slags rytmisk sportsgymnastikk.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og den her > :alice: < får meg alltid til å se det som to stykker som er i full gang...ehh...med
en slags rytmisk sportsgymnastikk.     

Samme her. Men si det heller som det er...den bakerste liker analsex. Den fremste....not so much.

Ah, endelig fikk jeg sagt det.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går tok en gammel venn som jeg ikke hadde pratet med på et par år plutselig kontakt. Det var hyggelig :)

Var også ute og spiste med min far og søster, det var koselig.

Endret av Kruset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kruset skrev:

I går tok en gammel venn som jeg ikke hadde pratet med på et par år plutselig kontakt. Det var hyggelig :)

Var også ute og spiste med min far og søster, det var koselig.

Ble glad for at du ble glad og koste deg.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Samme her. Men si det heller som det er...den bakerste liker analsex. Den fremste....not so much.

Ah, endelig fikk jeg sagt det.   

:sjokkbla: Ehh....jeg kan strekke meg til å tenke at det er jeg og et annet menneske som f.eks. ser tilbud på iskrem
og sloss/holder/trekker den første bakover så en selv kommer til isdisken først. Merkelig kar du Jerry. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...