Gå til innhold

Åh, åh! KG er på Se og Hør!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yess, håper de lager en sak av hvordan anja oppfatter behandling av premature også.



Anonymous poster hash: 06a7e...64e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allvisst mange trollkjerringar her inne, slik sett har KG-brukarane mykje sams med lesarane åt S&H.

Endret av Rskre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anja - jeg har et forslag: Hva med å bare trekke seg tilbake fra publikumsøyemed?

Anonymous poster hash: 7286e...2e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det stod jo ikke i det innlegget at noen truet med å melde til barnevernet sånn som det stod i artikkelen. Det stod at en bruker var bekymret for barnets ve og vel - så er det en annen bruker som har sagt at man bør melde til barnevernet om man er bekymret.

Skjønner ikke Anja og Se og Hør at det er forskjellige ABer?



Anonymous poster hash: ce818...f67
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, dere som holder på sånn med bloggere her på KG er virkelig søppel.



Anonymous poster hash: 91a0a...9c2
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anja - jeg har et forslag: Hva med å bare trekke seg tilbake fra publikumsøyemed?

Anonymous poster hash: 7286e...2e8

Så fordi ho har en blogg, så fortjener ho å bli regelrett mobba?! Æsj :kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat noe å være stolt over.

Hva med å heller bli litt skamfull og ta det til etterretning?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike søplefolk forstår ikke det. De er bare ute etter å bli hørt og sett. Mobbere driter i om de personene de sitter på rumpa og hetser hele tiden blir oppriktig såret, og jo mer såret jo bedre. Åpningsinnlegget her kunne like gjerne vært slik: Hei søstre! Nå fikk vi tatt den heksa der ja! Nesten som å høre kids på barneskolen flokke seg sammen stolt i gangen fordi de ble tatt inn til rektor for første gang for mobbing, skjønner de det? Åneida, de fortsetter uten evne til å tenke med den lille nøttehjernen de ble utdelt. Gjemmer seg bak ting de har tatt henne for som om det skal gjøre det hele mer konstruktivt og rettferdig. Litt som lille Lise som fortjener det fordi hun er så feit og dum. Enkelte kjerringer blir verken voksen eller moden i hodet. Og egentlig er det mest synd på dem som holder på sånn.

Tenk å lage et slikt innlegg etter at noen går så langt fra å stoppe spekulering, hets og mobbing, hvor tjukk i hodet er det egentlig mulig å være? Slike skrullinger skulle fått navn og bilde lagt ut i all offentlighet.

Og hva gjør Kvinneguiden med det? Jo, de lager et eget underforum der akkurat hets, spekulering og trakassering er i mot reglene, men likevel er lov for å få ekstra medlemmer.

For en vits, og den største vitsen er at det finnes voksne mennesker som har så lav hjernekapasitet at de holder på slik. En ting er å holde på slik når man er fjortis og usikker med hormoner som raser, men voksne mennesker? Toppen av whitetrash.



Anonymous poster hash: 6f391...cf1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Det er flaut for normale mennesker som bruker KG.

Egentlig så burde alle bare boikottet forum om tillater mobbing.

KG liker å fremstille seg som mobbefri arena når sannheten er at de bare oppretter et par underforum med større takhøyde og hvor mobberne kan fortsette heksejakten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes anonym-muligheten burde fjernes. Da må alle stå for det de sier.Tror det blir mindre drittslenging da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes muligheten for anonymbruker burde fjernes i akkurat denne kategorien. I "rampelyset" så blir jo andre folk diskutert og da er det bare rett og rimelig at det gjøres i alle fall litt mindre anonymt.

Når man diskuterer andre folk bør man i det minste tørre å vise hvem man er mener jeg.

Men ellers må jeg si at anonymbruker er en fin mulighet i andre tråder. Benytter meg av den selv der jeg ikke vil bli gjenkjent. Men her er jo funksjonen mest pga feighet har jeg inntrykk av, ikke fordi innlegget er av privat karakter.

Endret av AloeVera
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har tatt over for forumet til Hegnar Online som Norges dassvegg. :fnise:

Hegnar online forum var jo som kjent rimelig frittalende. Men så innførte de registrering og avskaffet anonym funksjon. Og nå er forumet totalt dødt..

Så fjerner KG den anonyme funksjonen er jeg sikker på forumet blir totalt dødt. Den anonyme funksjonen gjør at folk tør sette ting mer på spissen og da blir det flere diskusjoner.

Uansett er det jo ikke helt anonymt her. Man må jo registrere seg. Så da har adm anledning til å sende privat mld til debattanter ved overtramp og enkelt utestenge.

Det gamle forumet til Hegnar Online var jo enda mer anonymt. Da man ikke trengte å registrere seg for å skrive på dassveggen. Da er det straks vanskeligere å ha kontroll.



Anonymous poster hash: 950c8...c0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes anonym-muligheten burde fjernes. Da må alle stå for det de sier.Tror det blir mindre drittslenging da.

Anonym muligheten burde absolutt ikke fjernes. Ikke særlig kjekt at sopp, kjønnsvorter, herpes og andre uhumskheter skal knyttes til en bruker.

Anonymous poster hash: 7f8c0...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den. Men da kunne man kanskje bare hatt anonymfunksjon på seksualitet-forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym muligheten burde absolutt ikke fjernes. Ikke særlig kjekt at sopp, kjønnsvorter, herpes og andre uhumskheter skal knyttes til en bruker.

Anonymous poster hash: 7f8c0...ce1

Ja..ikke alle kvinner vil snakke om fargen på avføringen sin, hemorridene som henger ut av ræva og fastlegen de drømmer å knulle. Om de ikke får være anonym..

Fjernes anonym funksjon får vi bare politisk korrekte debatter og kakepynt.

Anonymous poster hash: 950c8...c0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Jeg synes anonym-muligheten burde fjernes. Da må alle stå for det de sier.Tror det blir mindre drittslenging da.

Helt enig - men her blir man rapportert om man kommer med slike ytringer som du gjør her .. det ses jo på som mer alvorlig enn mobbingen og drittslengingen.

Det er KG selv som har lagt listen for hva som godtas og ikke ... mobbing er greit, men å stille seg kritisk til bruken av AB-funksjonen godtas ikke :vetikke:

Så er det opp til oss andre å avgjøre om vi vil delta på et slikt forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...