Gå til innhold

Åh, åh! KG er på Se og Hør!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mobbingen her inne er en skam.



Anonymous poster hash: 9583f...dd7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt latterlig å løpe inn hit å være stolt av at noen føler seg tråkket på. Skjerp deg/dere!

Jeg syns og anonym kan fjernes, men kanskje ikke på alle underforum. Har vært på andre forum tidligere, feks Nybaktmamma.com hvor man må være innlogget alle steder (tror jeg) bortsett fra enkelte underforum hvor folk vil snakke om ting som det kan være tøfft/flaut å stå fram med navn- slm seksualitet, tidlig graviditet og andre touchy private ting man ønsker synspunkter/støtte/hjelp osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike søplefolk forstår ikke det. De er bare ute etter å bli hørt og sett. Mobbere driter i om de personene de sitter på rumpa og hetser hele tiden blir oppriktig såret, og jo mer såret jo bedre. Åpningsinnlegget her kunne like gjerne vært slik: Hei søstre! Nå fikk vi tatt den heksa der ja! Nesten som å høre kids på barneskolen flokke seg sammen stolt i gangen fordi de ble tatt inn til rektor for første gang for mobbing, skjønner de det? Åneida, de fortsetter uten evne til å tenke med den lille nøttehjernen de ble utdelt. Gjemmer seg bak ting de har tatt henne for som om det skal gjøre det hele mer konstruktivt og rettferdig. Litt som lille Lise som fortjener det fordi hun er så feit og dum. Enkelte kjerringer blir verken voksen eller moden i hodet. Og egentlig er det mest synd på dem som holder på sånn.

Tenk å lage et slikt innlegg etter at noen går så langt fra å stoppe spekulering, hets og mobbing, hvor tjukk i hodet er det egentlig mulig å være? Slike skrullinger skulle fått navn og bilde lagt ut i all offentlighet.

Og hva gjør Kvinneguiden med det? Jo, de lager et eget underforum der akkurat hets, spekulering og trakassering er i mot reglene, men likevel er lov for å få ekstra medlemmer.

For en vits, og den største vitsen er at det finnes voksne mennesker som har så lav hjernekapasitet at de holder på slik. En ting er å holde på slik når man er fjortis og usikker med hormoner som raser, men voksne mennesker? Toppen av whitetrash.

Anonymous poster hash: 6f391...cf1

Idiot!

Du er dum, du, stakkars deg. Jeg har aldri skrevet noe stygt om den kjerringa der, hva hun gjør bryr meg midt i det du vet!

Anonymous poster hash: 5887d...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot!

Du er dum, du, stakkars deg. Jeg har aldri skrevet noe stygt om den kjerringa der, hva hun gjør bryr meg midt i det du vet! Anonymous poster hash: 5887d...b6e

Hehe, "du er dum du"(...) Men likevel måtte du lage en tråd om det. Hvorfor? For å kneble henne og vise hvor tåpelig hun er for å gå ut i media med 'agurknytt'? Slike ting burde bli tatt opp mye oftere, hvertfall når man ser hva idioter lirer ut av seg i dette underfourumet.

Med ditt forsøk på å latterliggjøre mennesker som blir uthengt, hetset, trakassert og spredd rykter om og gjør noe med det så er det nok du som er den stakkarslige her. Og ja, det er flere store medier som skriver om hetsen som foregår på dette forumet, anonymt eller ei...

Anonymous poster hash: b7246...70b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wat? Leste sher-saken, og er ikke dette en ikke-sak?

Jo.

Ang. de som sier at "forumet mener AB-diskusjon er mer alvorlig enn mobbing av kjendiser": AB-diskusjon er nok ikke forbudt for å verne om stakkars "AnonymBruker" sine følelser:P Det er vel bare valgt at det ikke skal diskuteres overalt på forumet, fordi det i de aller fleste tråder er fullstendig OT og bare skaper rot. Det er et ris-ros-underforum der det sikkert er lov til å diskutere bruk av AnonymBruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo.

Ang. de som sier at "forumet mener AB-diskusjon er mer alvorlig enn mobbing av kjendiser": AB-diskusjon er nok ikke forbudt for å verne om stakkars "AnonymBruker" sine følelser:P Det er vel bare valgt at det ikke skal diskuteres overalt på forumet, fordi det i de aller fleste tråder er fullstendig OT og bare skaper rot. Det er et ris-ros-underforum der det sikkert er lov til å diskutere bruk av AnonymBruker.

I artikkelen står det at en anonymbruker på et internettforum (KG) skriver sånn ca. "blir redd når denne bloggeren har hunden i senga til det nyfødte barnet". Så skriver en annen anonymbruker som svar sånn ca. "om du er bekymret kan du sende bekymringmelding til barnevernet".

Er det dette som se&hør skriver om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen står det at en anonymbruker på et internettforum (KG) skriver sånn ca. "blir redd når denne bloggeren har hunden i senga til det nyfødte barnet". Så skriver en annen anonymbruker som svar sånn ca. "om du er bekymret kan du sende bekymringmelding til barnevernet".

Er det dette som se&hør skriver om?

Ja. Tipper Anja tipset se&rør om "saken" selv...

Anonymous poster hash: 80289...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tipper Anja tipset se&rør om "saken" selv...

Anonymous poster hash: 80289...000

Jeg vet ikke hvem denne bloggeren er og jeg har ikke lest tråden denne "hetsen" fant sted i. Men selv når jeg legger godvilja skikkelig til, så klarer jeg ikke forstå at dette er noe man skal bry seg om.

For det første var anonymbrukerne veldig sakelige ("Jeg er bekymret" "er du bekymret kan du ring BV")

For det andre forstår jeg ikke hvordan bloggeren fant ut av denne tråden (er hun medlem på KG? Googler hun eget navn? Ble hun tipset av en leser?)

For det tredje fatter jeg ikke at det er mulig å å la seg bli så såret at man må KONTAKTE MEDIA av en slik kommentar på et nettforum.

For det fjerde så mener jeg at når man selv velger å dele av eget liv på nettet, må man tåle at man ikke blir strøket medhårs hele tiden. For dette var, slik jeg ser det, ikke mobbing eller hets. Det var rett og slett noen som lurte på om det var så immari lurt å ha en hund i senga til en nyfødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...