Gå til innhold

Kristin Kreuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Du har selv sagt at du er/har vært svært overvektig, og du snakker alltid så pent om ekstra kg hos kvinner her inne, så det var derfor jeg skrev det jeg skrev. Nei, jeg trenger ingen klem. Gjør du, stiller jeg frivillig opp. :)

Anonymous poster hash: 65c86...542

Siden jeg har vært overvektig så har jeg ikke lov å mene at jeg ikke finner en kjendis attraktiv eller noe særlig pen ? Hva har dette med overvekt å gjøre ? Du kunne jo spurt meg hvorfor jeg ikke syns hun er noe særlig tiltrekkende. Hvorfor skal det handle om kropp og vekt hele tiden ? Kommentaren din om at jeg aldri kunne få en slank kvinne tror jeg mange vil oppfatte som kjip. Er det liksom det som er noe nå ? De andre normale kvinnene er ikke noe bra i ditt syn?. Og skal vi snakke om hva jeg liker så tiltrekkes jeg av kvinner som har utstråling, glimt i øyet og et flott smil på lur. Kroppsfasong og vektklasse er ikke viktig, men flott om vedkommende tar vare på helsen sin. Kristin syns jeg ikke var noe spesielt tiltrekkende, hun ser bare ut som hvem som helst andre kjendiser. Jeg syns ikke hun har utstråling eller et tiltalende ansikt. Det handler ikke nødvendigvis om hun er tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Har ikke lyst å sette tall på henne, men husker henne fra Smallville og at jeg syns hun var helt utenomjordisk vakker. Veldig fine øyne og vakkert smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Siden jeg har vært overvektig så har jeg ikke lov å mene at jeg ikke finner en kjendis attraktiv eller noe særlig pen ? Hva har dette med overvekt å gjøre ? Du kunne jo spurt meg hvorfor jeg ikke syns hun er noe særlig tiltrekkende. Hvorfor skal det handle om kropp og vekt hele tiden ? Kommentaren din om at jeg aldri kunne få en slank kvinne tror jeg mange vil oppfatte som kjip. Er det liksom det som er noe nå ? De andre normale kvinnene er ikke noe bra i ditt syn?. Og skal vi snakke om hva jeg liker så tiltrekkes jeg av kvinner som har utstråling, glimt i øyet og et flott smil på lur. Kroppsfasong og vektklasse er ikke viktig, men flott om vedkommende tar vare på helsen sin. Kristin syns jeg ikke var noe spesielt tiltrekkende, hun ser bare ut som hvem som helst andre kjendiser. Jeg syns ikke hun har utstråling eller et tiltalende ansikt. Det handler ikke nødvendigvis om hun er tynn.

Du vet hvordan det er med enkelte ikke sant? ;) Noen klarer ikke holde gift tunga si for seg selv.....Bare overse dem. Det fungerer best coolaid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første girl crush i smallville :laugh: synes hun er utrolig pen, samtidig som hun på en måte ser ut som nabojenta/normal pen :)



Anonymous poster hash: bf923...72a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Perfect 10! Har ikke for vane å rangere kvinner fra 1-10, men når det er 10 er det ok.

At noen rangerer henne som 4-5 er så latterlig at jeg har problemer med å sette ord på det.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 ?

Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende.

Så en av de vakreste kvinnene i verden er 4-5 på din skala. Da har du jammen høye krav til kvinner.

Eller var det bare et av dine vanlige forsøk på å være så krampaktig politisk korrekt som mulig som kom feil ut?

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Så en av de vakreste kvinnene i verden er 4-5 på din skala. Da har du jammen høye krav til kvinner.

Eller var det bare et av dine vanlige forsøk på å være så krampaktig politisk korrekt som mulig som kom feil ut?

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

:fnise: Helt ærlig så visste jeg ikke hvem hun er. Måtte Google for å finne ut at hun er en skuespiller. Jeg syns hun ikke er så flott. Det er min mening. Det virker som om noen av dere blir litt snurt fordi man ikke har samme oppfatning eller smak som det man får vite at man skal ha. Det er overhode ingenting gale med henne heller. Syns jeg ser sånne jenter over alt. Jeg har ikke høye krav til kvinner, jeg foretrekker at de skal være seg selv.

Politisk korrekt ? Dersom det å være politisk korrekt er å ha en egen mening om hva man liker så ja, kall det gjerne det. Jeg kan vise til mange kvinner jeg finner vakre, jeg forventer ikke at andre skal dele den samme oppfatningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, coolaid blir jo nesten slaktet for å sette henne lavere på en skala enn andre her inne. Haha, nei det blir for dumt..



Anonymous poster hash: bf923...72a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, coolaid blir jo nesten slaktet for å sette henne lavere på en skala enn andre her inne. Haha, nei det blir for dumt.. Anonymous poster hash: bf923...72a

Å sette lavere på skala er en ting, å påstå at hun er "4-5" dvs. ikke pen i det hele tatt er noe helt annet.

Men han har et voldsomt behov for å få likes av sin lille fanskare av overvektige, middelaldrende kvinner her inne.

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes rating er overrated :danse: Vil ikke rate henne.

Kjempe pen er hun da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser litt for asiatisk ut, så derfor en 4-5..

Dessuten har hun rare kragebein som skråner oppover istedet for rett vannrett, og hun har lite markerte muskler.

Anonymous poster hash: dddc5...809

718dfcb820016f7492890a58aa4d860065cf46ca

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette lavere på skala er en ting, å påstå at hun er "4-5" dvs. ikke pen i det hele tatt er noe helt annet.

Men han har et voldsomt behov for å få likes av sin lille fanskare av overvektige, middelaldrende kvinner her inne.

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

Vel, han kommenterer hvertfall under nick :)

Anonymous poster hash: bf923...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

:fnise: Helt ærlig så visste jeg ikke hvem hun er. Måtte Google for å finne ut at hun er en skuespiller. Jeg syns hun ikke er så flott. Det er min mening. Det virker som om noen av dere blir litt snurt fordi man ikke har samme oppfatning eller smak som det man får vite at man skal ha. Det er overhode ingenting gale med henne heller. Syns jeg ser sånne jenter over alt. Jeg har ikke høye krav til kvinner, jeg foretrekker at de skal være seg selv.

Politisk korrekt ? Dersom det å være politisk korrekt er å ha en egen mening om hva man liker så ja, kall det gjerne det. Jeg kan vise til mange kvinner jeg finner vakre, jeg forventer ikke at andre skal dele den samme oppfatningen.

Tror du på dine egne fantasier?

Spørsmålet var ikke om du personlig opplevde henne som tiltrekkende, men hvor pen hun var. Å rangere henne som 4-5 og i tillegg lire av deg en politisk korrekt frase er tull fra ende til annen.

Selvsagt er du berettiget til dine egne subjektive smak og jeg er selv en som ikke retter meg etter hva opinionen mener, men det betyr ikke at jeg er kategorisk uenig med opinionen kun for den saks skyld.Jeg har selv opplevd å ikke bli sterkt seksuelt tiltrukket av typisk billedskjønne jenter og var overrasket første gang det skjedde.

I virkeligheten tipper jeg du hadde blitt både nervøs og rød i toppen i møte med en slik jente, men du må gjerne lyve til deg selv og prøve å tro noe annet. Lenge leve livsløgnen. Hva er vel gjennomsnittsmennesket uten?

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Personlig synes jeg Allison Mack var den mest attraktive kvinne på Smallville

Men Kristin Kreuk er pen hun også

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Haha, coolaid blir jo nesten slaktet for å sette henne lavere på en skala enn andre her inne. Haha, nei det blir for dumt..

Anonymous poster hash: bf923...72a

Å sette lavere på skala er en ting, å påstå at hun er "4-5" dvs. ikke pen i det hele tatt er noe helt annet.

Men han har et voldsomt behov for å få likes av sin lille fanskare av overvektige, middelaldrende kvinner her inne.

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

Tror du på dine egne fantasier?

Spørsmålet var ikke om du personlig opplevde henne som tiltrekkende, men hvor pen hun var. Å rangere henne som 4-5 og i tillegg lire av deg en politisk korrekt frase er tull fra ende til annen.

Selvsagt er du berettiget til dine egne subjektive smak og jeg er selv en som ikke retter meg etter hva opinionen mener, men det betyr ikke at jeg er kategorisk uenig med opinionen kun for den saks skyld.Jeg har selv opplevd å ikke bli sterkt seksuelt tiltrukket av typisk billedskjønne jenter og var overrasket første gang det skjedde.

I virkeligheten tipper jeg du hadde blitt både nervøs og rød i toppen i møte med en slik jente, men du må gjerne lyve til deg selv og prøve å tro noe annet. Lenge leve livsløgnen. Hva er vel gjennomsnittsmennesket uten?

:)

Dere er noe helt for dere selv her inne, som det hør og bør være på et diskusjonsforum, men enkelte har litt å lære når det gjelder å respektere andres meninger. Jeg trenger ikke synes en kjendis er så pen bare fordi hun er en kjendis eller at flertallet ønsker det... spørsmålet i denne tråden her var om vi syns hun er pen. Jeg syns ikke hun er så pen... so what ?

Og at personer som Leo Nardo tenker ut konspirasjonsteorier om meg og politisk korrekte kommentarer rettet mot en "fanskare av overvektige middelaldrende kvinner" får han stå for selv. Vi andre forstår selvfølgelig at sånt tullball som han spyr ut er kun i mangel på egne og gjennomtenkte argumenter.

Og en ting til. Vis meg hvor jeg kategorisk er uenig i opinionen her inne ? Lykke til med å gå gjennom samtlige innlegg jeg har skrevet og lage en statistikk som klart viser den sammenhengen du påstår.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er noe helt for dere selv her inne, som det hør og bør være på et diskusjonsforum, men enkelte har litt å lære når det gjelder å respektere andres meninger. Jeg trenger ikke synes en kjendis er så pen bare fordi hun er en kjendis eller at flertallet ønsker det... spørsmålet i denne tråden her var om vi syns hun er pen. Jeg syns ikke hun er så pen... so what ?

Siden du synes hun er "4-5", kan du ikke poste et bilde av en dame du synes er en 10'er? Blir spennende å se!

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du synes hun er "4-5", kan du ikke poste et bilde av en dame du synes er en 10'er? Blir spennende å se!

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

Herregud, kanskje han bare syns andre typer ansikter er penere? Kanskje han har blondinefetisj? Jeg syns Kristin er fantastisk pen, men jeg klikker jo ikke fordi at andre ikke syns det....

Anonymous poster hash: c14bf...61c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du synes hun er "4-5", kan du ikke poste et bilde av en dame du synes er en 10'er? Blir spennende å se!

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

Denne tråden handler ikke om Coolaids damepreferanser, så jeg foreslår at du tar det forslaget et annet sted. Geez, respekter at andre har andre meninger enn deg :)

Anonymous poster hash: bf923...72a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler ikke om Coolaids damepreferanser, så jeg foreslår at du tar det forslaget et annet sted. Geez, respekter at andre har andre meninger enn deg :)

Anonymous poster hash: bf923...72a

Hvorfor er det så farlig at han poster et bilde av en dame han synes er fin?

Er du redd for å blir skuffet hvis han ikke poster et bilde av en middelaldrende, overvektig kvinne? Hvis du ikke er interessert så trenger du ikke følge tråden.

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...