Gå til innhold

Kristin Kreuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Siden du synes hun er "4-5", kan du ikke poste et bilde av en dame du synes er en 10'er? Blir spennende å se!

Anonymous poster hash: 27b32...fb6

Therese Johaug og Tina Nordtrøm og Sofia Prada er tre pene kvinner med utstråling, regner med at vi snakker om utseende på ansikt og ikke kropp? Om de er 8, 9 eller 10er er umulig å si. Pen er de i hvert fall. Og så er det hun ene jenten på den lokale rema butikken. Hun syns jeg er en 9er men vet ikke hva hun heter.

Men igjen, la nå folk få ha sine egne meninger vel ?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper at mange sin oppfatning av Kristin Kreuk er farget av å ha sett henne spille på TV. Hun er penere i bevegelse når hun spiller en rolle, enn når hun bare er helt flat og anonym på et bilde. Så om Coolaid ikke kjenner til henne fra før er det ikke så rart at han rangerer henne lavere enn oss som har sett Smallville, f.eks.. Selv har jeg aldri sett denne Tina på TV (og har vel kun sett ett bilde) og synes hun ser helt middels ut på bilde, men jeg har høyere tanker om Johaug som jeg har sett på TV og lest om i media.

Anonymous poster hash: aec29...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Therese Johaug og Tina Nordtrøm og Sofia Prada er tre pene kvinner med utstråling, regner med at vi snakker om utseende på ansikt og ikke kropp? Om de er 8, 9 eller 10er er umulig å si. Pen er de i hvert fall. Og så er det hun ene jenten på den lokale rema butikken. Hun syns jeg er en 9er men vet ikke hva hun heter.

Men igjen, la nå folk få ha sine egne meninger vel ?

Jeg synes Therese Johaug ser ufarlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg tipper at mange sin oppfatning av Kristin Kreuk er farget av å ha sett henne spille på TV. Hun er penere i bevegelse når hun spiller en rolle, enn når hun bare er helt flat og anonym på et bilde. Så om Coolaid ikke kjenner til henne fra før er det ikke så rart at han rangerer henne lavere enn oss som har sett Smallville, f.eks.. Selv har jeg aldri sett denne Tina på TV (og har vel kun sett ett bilde) og synes hun ser helt middels ut på bilde, men jeg har høyere tanker om Johaug som jeg har sett på TV og lest om i media.

Anonymous poster hash: aec29...7b0

Vil det si at man skal rangere kjendiser høyere og andre lavere ? Man blir penere dersom man er kjendis? Er det det som er grunnen til motstanden jeg møter når jeg ikke syns at Kristina er så pen? Selv syns jeg veldig mange i Hollywood ser lik ut og kommer mange på dusinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at man skal rangere kjendiser høyere og andre lavere ? Man blir penere dersom man er kjendis? Er det det som er grunnen til motstanden jeg møter når jeg ikke syns at Kristina er så pen? Selv syns jeg veldig mange i Hollywood ser lik ut og kommer mange på dusinet.

Nei, ikke "skal". Det vil si at si at man gjerne lar rangeringen farges av andre assosiasjoner man har til denne personen. Ser man bare et enkelt bilde av en kvinne uten å ha videre assosiasjoner til det, så skal hun være svært eksepsjonell for at man vil gi henne en 10-er. Har man derimot sett henne spille en rolle man likte, eller man kjenner henne i virkeligheten og oppfatter henne som snill/søt/morsom/hyggelig etc, så kommer 10-eren lettere.

Hadde Kristin Kreuk spilt en skikkelig hurpe i Smallville, så tviler jeg på at like mange hadde rangert henne som 9-10.

Anonymous poster hash: aec29...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Nei, ikke "skal". Det vil si at si at man gjerne lar rangeringen farges av andre assosiasjoner man har til denne personen. Ser man bare et enkelt bilde av en kvinne uten å ha videre assosiasjoner til det, så skal hun være svært eksepsjonell for at man vil gi henne en 10-er. Har man derimot sett henne spille en rolle man likte, eller man kjenner henne i virkeligheten og oppfatter henne som snill/søt/morsom/hyggelig etc, så kommer 10-eren lettere.

Hadde Kristin Kreuk spilt en skikkelig hurpe i Smallville, så tviler jeg på at like mange hadde rangert henne som 9-10.

Anonymous poster hash: aec29...7b0

Så når jeg bryr meg lite om kjendisstatusen hennes og scorer henne lavt, så har jeg den mest korrekte/ ærlige rangeringen basert kun på utseende og min personlige smak. Og så får jeg pepper fordi jeg ikke syns hun er så pen.... forstå det den som vil... Assossiasjoner er et gammelt fenomen. Jo mer positive følelser man har for en person eller et produkt, jo mer vil det være verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann: 9 - 10. Skulle ønske det fantes flere av denne typen her i Norge.



Anonymous poster hash: 0de7a...de4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann: 9 - 10. Skulle ønske det fantes flere av denne typen her i Norge.

Anonymous poster hash: 0de7a...de4

Ja, for du hadde garantert hatt sjans, tenker jeg :ler:

Anonymous poster hash: a1be1...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for du hadde garantert hatt sjans, tenker jeg :ler:

Anonymous poster hash: a1be1...e27

:icon_lol:

Anonymous poster hash: c860e...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når jeg bryr meg lite om kjendisstatusen hennes og scorer henne lavt, så har jeg den mest korrekte/ ærlige rangeringen basert kun på utseende og min personlige smak. Og så får jeg pepper fordi jeg ikke syns hun er så pen.... forstå det den som vil...

Tydeligvis. Jeg synes ikke du fortjente den pepperen du fikk.

Selv om jeg synes hun er nydelig, så er det vel ingen grunn til å bli personlig fornærmet om ikke alle andre er 100% enige.

Anonymous poster hash: aec29...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Tydeligvis. Jeg synes ikke du fortjente den pepperen du fikk.

Jo, den var vel fortjent. Uttalelser i baner som "Hun er ikke helt min type" eller "Jeg synes ikke hun er så veldig attraktiv" er greit, men når du rangerer en jente som 4 sier du mer eller mindre at hun er stygg.

Og jeg tror alle oppegående mennesker kan være enige om at hun ikke er stygg. I så fall er det ganske mange andre på denne planeten som er stygge.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener jo fratrekk på en 2-3 poeng på grunn av et mildt sagt horribelt etternavn men ellers søt jente...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg syntes hun er veldig pen og skjønn. Litt asiatiske trekk...jeg forguder nettopp det ;)

Har aldri sett henne på film/tv så jeg kan ikke uttale meg om talent......men om hun er full av det også vil rankingen overstige 10 :)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jo, den var vel fortjent. Uttalelser i baner som "Hun er ikke helt min type" eller "Jeg synes ikke hun er så veldig attraktiv" er greit, men når du rangerer en jente som 4 sier du mer eller mindre at hun er stygg.

Og jeg tror alle oppegående mennesker kan være enige om at hun ikke er stygg. I så fall er det ganske mange andre på denne planeten som er stygge.

:)

Jeg syns aldeles ikke at hun er stygg. Jeg tror ikke noen mennesker er stygge. Tror hun er helt "vanlig" dersom man fjerne sminke og arbeidet til make-up artistene. Jeg vil bare mene det jeg mener uten at andre kan fortelle at det er galt for meg. Det er greit å se på det å være pen - eller skjønnhet, ulikt.

Tøysete å drive å rangere noen med tall egentlig. Det skulle egentlig ingen av oss gjort. Men gjort er gjort.

Tror dere virkelig at hun ser slik ut til vanlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/lana-lang--kristin-kreuk-lana-lang-640966_426_500.jpg

Hun er nydelig, 9 hvis jeg må "rate" (noe som er litt latterlig). Og til dere som sier hun ser "for asiatisk ut": hun er halvt kinesisk! Herregud :ler:

hehe jeg turte ikke si det før jeg faktisk fikk den fulle sannheten.....Veldig pene øyne på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er en 9-er, helt klart! Har faktisk fått høre at jeg ligner litt på henne, men den likheten er sterkt overdrevet etter min mening. Vi har dog samme øyenfarge, sikkert derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg synes hun er en 9-er, helt klart! Har faktisk fått høre at jeg ligner litt på henne, men den likheten er sterkt overdrevet etter min mening. Vi har dog samme øyenfarge, sikkert derfor.

Ahem..... :sjenert::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott kvinne.



Anonymous poster hash: 1c75a...936
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...