Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var en matbutikk på Gran Canaria. Vi var en jentegjeng som var innom for å kjøpe drikke. Den ene av jentene kan litt spansk, så hun sier til oss andre at de to jentene i kassa snakker stygt om oss. Vi sa til de på engelsk at vi skjønte hva dem sa, og forlot butikken uten å kjøpe noe. De ble paffe når de skjønte at vi forsto hva de sa.

Anonymous poster hash: 827e8...50d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verket interiør er jeg veldig skuffet over. Følger de på Instagram og de virker så hyggelige når de legger ut bilder der. Så jeg og mannen har tatt et par tre turer dit for å se på utvalget, har bygd hus så vi trenger en god del møbler.

Det er alltid hvertfall 4-5 ansatte på jobb der men aldri får man noe hjelp og ingen spør hva man ser etter. Hvis man skulle driste seg til å spørre om noe spesifikt så får man sure svar.

Er rett og slett overrasket over at det går an å ha så dårlig service.

AnonymBruker skrev (På 9.5.2014 den 23.17):

Verket interiør er jeg veldig skuffet over. Følger de på Instagram og de virker så hyggelige når de legger ut bilder der. Så jeg og mannen har tatt et par tre turer dit for å se på utvalget, har bygd hus så vi trenger en god del møbler.

Det er alltid hvertfall 4-5 ansatte på jobb der men aldri får man noe hjelp og ingen spør hva man ser etter. Hvis man skulle driste seg til å spørre om noe spesifikt så får man sure svar.

Er rett og slett overrasket over at det går an å ha så dårlig service.

Anonymous poster hash: 656fa...5f5

Skulle kanskje spesifisert hvor i landet den ligger gitt. Dem befinner seg på Bærums verk. Som forøvrig er en veldig koselig plass :)

Anonymous poster hash: 656fa...5f5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verket interiør er jeg veldig skuffet over. Følger de på Instagram og de virker så hyggelige når de legger ut bilder der. Så jeg og mannen har tatt et par tre turer dit for å se på utvalget, har bygd hus så vi trenger en god del møbler.

Det er alltid hvertfall 4-5 ansatte på jobb der men aldri får man noe hjelp og ingen spør hva man ser etter. Hvis man skulle driste seg til å spørre om noe spesifikt så får man sure svar.

Er rett og slett overrasket over at det går an å ha så dårlig service.

Anonymous poster hash: 656fa...5f5

Haha, nå ble jeg litt spent på hvem du er! Men er enig, det var noen veldige hyggelige mennesker som jobbet der tidligere, når jeg er innom så virker det litt sånn... meh. Verket er en fin plass :)

----------------------

Forøvrig liker jeg dårlig Zara ved Karl Johan. Service? Ukjent ord.

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bare har vært uheldig. Jeg har alltid fått god service der.

Selv unngår jeg The Body Shop.

Hva er galt med body shop? Jentene der er alltid hjelpsomme og foreslår en hau med kremer jeg aldri velger..... :fnise:

Anonymous poster hash: ad569...de7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå ble jeg litt spent på hvem du er! Men er enig, det var noen veldige hyggelige mennesker som jobbet der tidligere, når jeg er innom så virker det litt sånn... meh. Verket er en fin plass :)

----------------------

Forøvrig liker jeg dårlig Zara ved Karl Johan. Service? Ukjent ord.

Hihi, du får titte på følgerne deres på insta og tippe ;) ;)

Og enig med Zara på Karl Johan Btw! Sjeldent jeg kjøper noe der...

Anonymous poster hash: 656fa...5f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Hihi, du får titte på følgerne deres på insta og tippe ;) ;)

Og enig med Zara på Karl Johan Btw! Sjeldent jeg kjøper noe der...

Anonymous poster hash: 656fa...5f5

karl johan har også dårligere utvalg enn den på majorstua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, du får titte på følgerne deres på insta og tippe ;) ;)

Og enig med Zara på Karl Johan Btw! Sjeldent jeg kjøper noe der...

Anonymous poster hash: 656fa...5f5

Typisk om du nå har lukket profil og jeg går igjennom alle 7k følgere :bond:

Liker å gjøre all zara-shoppingen online jeg, både her og i usa. Slipper å møte på mennesker som ikke skjønner hva service er eller vet hva betydningen av et smil gjør med en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med body shop? Jentene der er alltid hjelpsomme og foreslår en hau med kremer jeg aldri velger..... :fnise:

Anonymous poster hash: ad569...de7

De er så innpåslitne. I tillegg syns jeg det eneste bra produktet deres er bodybutteret, og det pleier jeg å ønske meg til jul/bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfaren min sitter langt over gjennomsnittet godt i det. Men han er bonde og kan ofte gå litt "ruskete" kledd :ler:

Han var innom en av de større Volvoforhandlerne i Oslo-området og ble rett og slett oversett... Han gikk der ganske lenge og tittet før det omsider kom en kar bort til han og begynte å småsludre litt. Uten å egentlig spørre om han ville ha hjelp.

Etter en stund så sa svigerfar at han egentlig var på utkikk etter bil og hadde tenkt seg en sånn med firehjulsstrekk.... Han mente en xc 90 og da fikk han til svar at -joda den er nok fin den. Men tror nok den er langt over ditt budsjett.

Snakk om å dømme folk etter utseendet da... Mannen er jo god for 50-60 mill...

Det ble ingen Volvo, men et uhyre av en Audi i stedet. Betalt cash :ler:

Og etter det blir det nok ingen Volvo på noen av oss... ;)

Joda, greit nok det, men hva med å kle seg etter hva man skal?

Skal du i bryllup går du i kjole/dress.

Skal du trene går du i treningstøy.

Skal du på jobbintervju kler du deg i noe pent og anstendig.

Skal du kjøpe en dyr bil kler du deg IkKE slaskete.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Har ingen forferdelige hendelser å rapportere om fra i Norge. Det er så klart folk som er litt mindre "heeeeiiiii!!!" enn andre, men jeg har ikke opplevd noe som virkelig har gjort meg irritert.

Husker en gang jeg var i et sydenland riktig nok. Gikk inn på en klesbutikk med ei venninne av meg og tittet på klær. Buksene hang på stativ på veggen så jeg gikk gjennom dem (slik du blar gjennom kjoler som henger på kleshengere). Da kom eieren bort til oss, forbannet, og sa at vi ikke kunne røre klærne fordi de måtte henge fint i tilfelle det kom kunder. Hahaha. Husker det så godt fordi jeg syntes han var så jævlig dum. Svarte bare at "VI er kunder. Ikke rart det er musestille her inne hvis du jager vekk folk som faktisk vurderte å handle her" og gikk. Måte på å drive butikk, haha.

Endret av heihade
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhenig av om man skal kjøpe en dyr bil eller en bruktbil, uavhengig av om man kommer i dress eller dongeribukse, så burde man kunne forvente å bli møtt med respekt fra ansatte i en bedrift, så sant man ikke oppfører seg dårlig.

Anonymous poster hash: 02db6...96f

I teorien er jeg enig, men sånn fungerer det ikke i praksis.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dette med å være tenåring og bli forfulgt med blikket av ansatte. Ubehagelig. Husker på den lokale matbutikken da jeg gikk siste året på videregående på slutten av nittitallet. Gikk inn i butikken som vanlig, plutselig står innehaveren der og sier med høy stemme "Jaså, dere har tenkt og inn å stjele!!". Vi stopper og skjønner ingenting, hvorpå han peker opp på et skilt rett over oss hvor det står at man ikke får ta med seg bagger inn i butikken. For det første var dette en helt ny lapp, for det andre var den plassert rett over der man gikk inn, dvs at man måtte se rett opp for å se den. De fleste går ikke med nesa opp i taket når de går inn på en butikk. Altså selv om man har problemer med butikktjuver, så ydmyker man ikke folk slik i offentlighet. Sitter i enda. Og når man aldri har stjelt noe i hele sitt liv, så skal man ikke måtte ta imot slikt noe. De få turene som ble tatt inn der i ettertid var med stort ubehag.

Endret av Cordelia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en butikk, men frisørsalong:

Petite frisørene i Sandvika.

Var der en gang, og hun ene som jobber der hadde med seg ungen sin (et lite barn på ca. 1 - 2 år). Dette barnet bråkte, og gikk rundt og pirket på ting.

Veldig forstyrrende for oss kunder.

Jeg synes ikke barn har noe å gjøre på jobben til foreldrene, kanskje greit dersom mor/far jobber i barnehage e.l, men ikke der barnet kan forstyrre kunder. (ja, jeg har barn selv)

Jeg er vant til å få tips og råd hva jeg kan gjøre med håret mitt, men der var det bare "klipp-klipp-ferdig". Jeg spurte henne f.eks om hva jeg kunne gjøre for å få mer volum, hun bare: "Du kan ta ekstensions!"

Ehh. Ingen tips eller råd eller noe.



Anonymous poster hash: 76d8e...283
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe bruktbil og hadde runden hos flere forhandlere i distriktet for å se hva de hadde i min prisklasse. Hos en av forhandlerne ventet jeg leeeeeeenge på at to selgere skulle bli ferdige med å prate shit (fotball, pub, kamerater), før en av de subbet mot meg og sukket før han spurte om jeg trengte hjelp. Fortalte ham hva jeg så etter, prisklasse og behov. Han subbet rundt litt, pekte på en bil over 50.000 over budsjett, før han ristet på hodet og sa at de nok ikke hadde noe. Jeg gikk og kom IKKE tilbake... Har heller ikke tenkt å ta turen dit ved neste korsvei. Og det som irriterer mest? Jeg hadde garantert ikke blitt møtt på det viset om jeg var mann eller hadde hatt med meg kamerat/kollega/bror/far.

Anonymous poster hash: 1bcab...64c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stormberg butikken på Sandvika storsenter.

Har vært innom der 2 ganger. Begge ganger har det vært minst 2 ansatte på jobb, men de var mer opptatte av å snakke med hverandre enn å bry seg om at de hadde kunder i butikken.

Kjøper heller Stormberg klær på nettet.

Anonymous poster hash: 76d8e...283

Har samme erfaring, det virker heller ikke som om de som jobber der vet så mye om klærne de selger.

Men jeg liker Stormberg-klærne veldig godt, så jeg handler på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Burger King på Aker Brygge. Vi var der en dag det ikke var noe dopapir igjen på noen av damedoene. Heldigvis er det lenge siden jeg har tillagt meg den vanen å alltid sjekke om det er dopapir før jeg setter meg ned på en do når jeg er på café/restaurant, eller eventuelt er på et senter. Jeg gikk opp for å spørre om de ikke kunne ordne det. Fikk beskjed om at det var så mye å gjøre der oppe (de var tre personer på jobb der), så det kunne de desverre ikke. Vel, jeg gikk bort til nærmeste kino siden jeg heldigvis er såpass kjent i Oslo at jeg vet hvor det er gratis do. Kinoen var stengt, og det er grenser for hvor mange slike steder man oppsøker når resten av familien allerede har fått maten man har bestilt. Noen behov er mer prekære enn andre, så jeg ble sur (uten å nevne det for de). Fikk forslag om å bruke av serviettene til mine behov, og det duger jo for så vidt det. Dette førte jo til at det også var tomt for servietter før måltidet vårt var over da det var flere enn meg som hadde private ærend man måtte få gjort. Det er greit at det var noe kø der den dagen, men vil de beholde gjestene sine så må de også være serviceinnstilte mot de som allerede er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...