Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jordbærpikene !

Har vært på 2 forskjellige flere ganger og prøvd forskjellig mat. To ganger har jeg fått knallhard bakt potet som ikke var varm engang, og to ganger tok jeg sjansen på ostesmørbrødet deres. Det ser jo godt ut, men den var alt for godt stekt, osten var sprø og skorpa smakte brent.



Anonymous poster hash: 37499...d19
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KrissyHart

En dyr klesbutikk jeg var inne i en gang. Hørte at de ansatte snakket om at kunder som kjøpte varer på salg ikke hadde noe i deres butikk å gjøre siden de ikke hadde råd til varene til full pris.

Jeg gikk et annet sted og handlet.

herregud.. dette er tydeligvis en gjenganger i slike butikker.. de selv ville aldri hatt råd til å kjøpe varene til full pris uten personalrabatt med deres lønn

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Meny. De hadde hermetikk som var utgått på dato. Pakningen var så gammel at fargen var slitt og lysere enn normalt, noe som fikk meg til å sjekke datoen. Jeg sa høflig ifra og den ansatte virket nesten litt irritert. Nå skal det sies at hermetikken jeg kjøpte var litt spesiell, men synes de ansatte burde sjekke at varene er sånn noenlunde innenfor datostemplingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Generelt alle kles - og tingogtang butikkene i Albania. Trår du over dørstokken der blir du med en gang mistenkt som den største kjeltringen i området, så de fotfølger deg over alt i butikken med ørneblikk, som om de forventer at du skal snappe noe ned i veska hvert øyeblikk, med mindre de går rundt og tråkker deg på hælen. Tråkker de ansatte på føttene gjør jeg også, ikke rent sjeldent at jeg har rygget bakover for så å bumpe rett inn i dama som står som en skygge bak meg. Dessuten ordner de på hver eneste ting/plagg jeg har tatt borti.

Ufattelig irriterende og jeg føler meg utilpass. De skremmer jo bort turister når de oppfører seg slik. Spesielt hvis alt dette kommer med et surt fjes i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Enkelte parfymeri der de ansatte tror at de er bedre enn deg,og er sure og frekke bare fordi du ikke er helt oppstylet og ser ut som en fashionista.

På et parfymeri så fotfulgte den ansatte meg gjennom hele butikken for å se om jeg skulle stjele noe. Jeg var tenåring da,men alle tenåringer stjeler ikke. Bare gikk uten å kjøpe noe.

Enkelte h&m-butikker hvor sure unge jenter jobber. Gikk derfra også en gang når de to ansatte ikke enset kundene,og var mer opptatt av å skravle med hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir veldig lite irritert på bedrifter egentlig. Har vel aldri opplevd at jeg aldri vil tilbake dit igjen. Men jeg kan ikke fordra å bli spurt om hjelp hele tiden. Har opplevd de er spesielt pågående på Boots apotek, føler meg alltid ti kilo lettere når jeg går derfra. Må da være grenser på hvor mange ganger en skal svare "Nei, jeg skal ikke ha noe hjelp." løpet av rimelig kort tid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble ferdig med utdannelsen min sa min mor at hun ønsket å kjøpe en liten gave til meg, og spurte om det var noe jeg ønsket meg. Jeg hadde ikke kjøpt nye sko eller vesker på ett par år (studentøkonomi;-)), så jeg sa at sko eller veske stod høyt på lista. Mamma spurte om ikke jeg kunne kikke litt rundt og se om jeg fant noe som falt i smak, gi henne navn/modellnummer på varen og så "kunne det jo tenkes at det dukket opp *blunkblunk*".

Jeg gikk innom en skoforretning og kikket litt, og fant et aldeles nydelig par støvletter i sort skinn. Jeg tok med meg skoen opp til kassa, og spurte ekspeditøren om hun kunne hjelpe meg med navn/modellnummer på skoene. Da fikk jeg kjeft så det holdt! Hun sa rett ut at det var "ufattelig frekt å be henne om modellnummeret bare så jeg kunne gå hjem og finne samme skoen billigere på nett", og "folk som deg er grunnen til at butikkene har vanskelig for å konkurrere med nettbutikkene".

Mamma ga meg de skoene, men de ble ikke kjøpt på den butikken for å si det sånn. Det er noen år siden, husker ikke helt navnet på butikken i farten (den er ikke der lenger uansett), men skal se om jeg finner det ut :-)

Anonymous poster hash: fb086...571

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette dreier seg nok om kulturforskjeller. I øst-Europa er det ikke vanlig å smile til kundene slik som vi er vant til. I tillegg pleier de ansatte å fotfølge kunden. Ikke fordi de mistenker deg for noe, men for å være tilgjengelig og stå til tjeneste. Det oppleves ukomfortabelt for meg som vest-europeer, men er god kundeservice i disse landene.

Generelt alle kles - og tingogtang butikkene i Albania. Trår du over dørstokken der blir du med en gang mistenkt som den største kjeltringen i området, så de fotfølger deg over alt i butikken med ørneblikk, som om de forventer at du skal snappe noe ned i veska hvert øyeblikk, med mindre de går rundt og tråkker deg på hælen. Tråkker kulturforskjeller de ansatte på føttene gjør jeg også, ikke rent sjeldent at jeg har rygget bakover for så å bumpe rett inn i dama som står som en skygge bak meg. Dessuten ordner de på hver eneste ting/plagg jeg har tatt borti.

Ufattelig irriterende og jeg føler meg utilpass. De skremmer jo bort turister når de oppfører seg slik. Spesielt hvis alt dette kommer med et surt fjes i tillegg.

Generelt alle kles - og tingogtang butikkene i Albania. Trår du over dørstokken der blir du med en gang mistenkt som den største kjeltringen i området, så de fotfølger deg over alt i butikken med ørneblikk, som om de forventer at du skal snappe noe ned i veska hvert øyeblikk, med mindre de går rundt og tråkker deg på hælen. Tråkker de ansatte på føttene gjør jeg også, ikke rent sjeldent at jeg har rygget bakover for så å bumpe rett inn i dama som står som en skygge bak meg. Dessuten ordner de på hver eneste ting/plagg jeg har tatt borti.

Ufattelig irriterende og jeg føler meg utilpass. De skremmer jo bort turister når de oppfører seg slik. Spesielt hvis alt dette kommer med et surt fjes i tillegg.



Anonymous poster hash: 9deee...76c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke man skal være misfornøyd med en hel KJEDE av butikker fordi man har opplevd dårlig behandling på en av dem da. At det kanskje kan være noe gjengangeri i enkelte kjeder er nå greit nok men alle over en kam vet dere:P

Men har selv steder jeg ikke drar tilbake til; Ene er en blomsterbutikk på kjøpesenteret i sentrum av Tromsø. Skulle kjøpe en blomsterbukett til en venninne som fylte 30. Nei, fikk vite de ikke satte sammen buketter på lørdager. Jaja, tenkte jeg og forberedte meg på å finne noe annet, men jeg hadde ikke en gang forlatt butikken før en godt voksen dame kom å skulle ha satt sammen en bukett, men HUN fikk jammen satt sammen bukett! Måtte spørre henne på tur ut om hun hadde forhåndsbestilt eller noe slikt, men nei, det hadde hun ikke. Gikk på en anna butikk og fikk bukett.

Også blitt dårlig behandla på Princess på samme senter. Her lette jeg etter sengesett til "tantebarnet" mitt, og spurte om hjelp til å finne riktig størrelse. Men jeg ble ignorert og godt voksne kunder ble i stedet prioritert. Smurte meg med tolmodighet og måtte stille meg i veien for en ansatt for å få kontakt med vedkomne. Fikk bare et "de er der" og et kast med hånden mot det som var hånddukene, så brøyta hun seg forbi. Gikk på Jysk gitt.

Fått dårlig behandling på en Intersport butikk også en gang, men det var nå mest fordi han som ekspederte meg var rasshølet i paralellklassen på vgs. og nektet å ta i mot reklamasjon på en vare. Gikk tilbake neste dag, snakket med en annen og fikk ny vare. Skydde butikken som pesten hver gang jeg så han gjøken der inne.



Anonymous poster hash: 1779f...be1
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Illum i København. Snakk om ræva service. Jeg fant noen sko jeg bare MÅTTE ha, og spurte en ansatt etter størrelsen min. Hun bare sukket og gikk inn på et rom og hentet et par til meg som hun slengte på disken.. Ble helt målløs jeg. Da jeg skulle betale pekte hun på prisen på kasseapparatet. Ikke et ord, ikke et takk en gang. Syns generelt dansker er dårlige på service.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ica supermarked på Birkelunden i Oslo.

Vurderer sterkt å sende inn en formell klage på 5stk ansatte. Høylytt diskusjon mellom de ansatte både i ferskvaredisken OG i kassen synes jeg er ekstremt uhøflig behandling av kundene sine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av klesbutikkene på Kløverhuset i Bergen.

Jeg sto og så på klær der, da en av de ansatte kommer bort til meg, ser opp og ned på meg og sier høyt og tydelig "Det er ingenting der i din størrelse".



Anonymous poster hash: 64b00...c04
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stormberg butikken på Sandvika storsenter.

Har vært innom der 2 ganger. Begge ganger har det vært minst 2 ansatte på jobb, men de var mer opptatte av å snakke med hverandre enn å bry seg om at de hadde kunder i butikken.

Kjøper heller Stormberg klær på nettet.



Anonymous poster hash: 76d8e...283
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrum Zoo på Galleriet i Bergen. De ansatte virker så likegyldige og lite serviceinnstilte. Kanskje bare jeg som har vært uheldig, men det kan være greit med litt tips når du skal legge igjen 800 kroner på en regnjakke. Veldig fornøyd med Tropehagen Zoo da, som jeg regner med er samme kjede.

Netty på Kløverhuset. Hjelpes for noen intense damer! Greit at de vil hjelpe men jeg er ikke helt der at jeg syns det er kjempegreit at de drar forhenget til side og begynner å dra i stropper og sånn helt uprovosert begynne å måle deg rundt puppestellet. Da føles det faktisk litt befriende å stikke innom H&M der de fleste gir en faen i melonstørrelsen din. Heldigvis :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrum Zoo på Galleriet i Bergen. De ansatte virker så likegyldige og lite serviceinnstilte. Kanskje bare jeg som har vært uheldig, men det kan være greit med litt tips når du skal legge igjen 800 kroner på en regnjakke. Veldig fornøyd med Tropehagen Zoo da, som jeg regner med er samme kjede.

Netty på Kløverhuset. Hjelpes for noen intense damer! Greit at de vil hjelpe men jeg er ikke helt der at jeg syns det er kjempegreit at de drar forhenget til side og begynner å dra i stropper og sånn helt uprovosert begynne å måle deg rundt puppestellet. Da føles det faktisk litt befriende å stikke innom H&M der de fleste gir en faen i melonstørrelsen din. Heldigvis :fnise:

Da gjør de akkurat jobben sin :) Du må forvente det når du går på en slik nisjebutikk. De er utrolig flinke. Handler alltid Bhene mine der.

Anonymous poster hash: 7982d...d65

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her må jeg si meg enig!

Gikk og titta der en gang, også kom det bort ei dame og sa til meg: "du vet at den er dyr?" i en spydig tone. Helt klart at hun egentlig prøvde å si "jeg tror ikke du har råd til den, så best du kommer deg ut". Hadde fint råd til veska, men ikke søren om jeg ville kjøpt den etter en sånn kommentar. Dessverre er det ikke første gang jeg har opplevd ligende uttalelser. Blant annet på Burberry på Steen og Strøm. Ble heller ikke noe kjøp der gitt! Og jeg ser ikke ut som en uteligger.... :sjenert:

Var det ikke noe lignende Oprah opplevde i Sveits?

Sikkert ikke morsomt å oppleve, men litt artig å lese om. (Unnskyld.)

Anonymous poster hash: 88e78...3ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrum Zoo på Galleriet i Bergen. De ansatte virker så likegyldige og lite serviceinnstilte. Kanskje bare jeg som har vært uheldig, men det kan være greit med litt tips når du skal legge igjen 800 kroner på en regnjakke. Veldig fornøyd med Tropehagen Zoo da, som jeg regner med er samme kjede.

Netty på Kløverhuset. Hjelpes for noen intense damer! Greit at de vil hjelpe men jeg er ikke helt der at jeg syns det er kjempegreit at de drar forhenget til side og begynner å dra i stropper og sånn helt uprovosert begynne å måle deg rundt puppestellet. Da føles det faktisk litt befriende å stikke innom H&M der de fleste gir en faen i melonstørrelsen din. Heldigvis :fnise:

Jeg tror du bare har vært uheldig. Jeg har alltid fått god service der.

Selv unngår jeg The Body Shop.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...