Gå til innhold

Dine favorittreklamer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Den gamle damen som rydder ned sakene sine og tydeligvis skal flytte rører meg veldig. Og sønnen som med omsorg og sympati ser på sin gamle mor som skrur på en eldgammel radio. Men så var reklamen for noe så dumt som et telefon selskap... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Måten han sier "Hallå hallå" når han går ut døren :fnise:

 

 

Segla utanför Somalia :Knegg:

Og norsk reklame i Sverige :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/19/2017 den 0.51, Titania skrev:

 

Måten han sier "Hallå hallå" når han går ut døren :fnise:

Han var kjempe søt! Hallå hallå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker den for soft flora (?) med den bamsen ❤️

Anonymkode: 4ac64...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Og den reklamen som skulle forestille gamle dager hvor han lille gutten kommer inn og viser damen femøringen som han har og hva han kan få for den, hun nikker nei men når hun ser hvor skuffet han blir så går hun inn og henter en skive med brunost. Den er så herlig :rodmer: Skulle likt å se den igjen  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ELSKER den coop reklamen med han fyren som parkerer utenfor hjemmet og ser helt lei av livet ut, og Kona bare "fyrer du opp grillen eller?" Dæven, sangen, dansen, selvironien hans, totalt priceless. 

Anonymkode: 1210f...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ELSKER den coop reklamen med han fyren som parkerer utenfor hjemmet og ser helt lei av livet ut, og Kona bare "fyrer du opp grillen eller?" Dæven, sangen, dansen, selvironien hans, totalt priceless. 

Anonymkode: 1210f...256

Helt enig!:nordvesta:

Anonymkode: 7128d...a5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2017 den 23.32, veslefrøken skrev:

Den gamle damen som rydder ned sakene sine og tydeligvis skal flytte rører meg veldig. Og sønnen som med omsorg og sympati ser på sin gamle mor som skrur på en eldgammel radio. Men så var reklamen for noe så dumt som et telefon selskap... 

Ja, jeg likte denne også, men skuffelse da jeg så hvem sin reklame det var. Generelt liker jeg reklamer som utspiller seg litt som en historie, reklamer med mening og fint budskap. Nå for tiden liker jeg pizza-reklamen hvor kjæresten blir til en animert Godzilla fordi gutten har kjøpt for lite pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
På 29.4.2018 den 22.28, Winza skrev:

Og den reklamen som skulle forestille gamle dager hvor han lille gutten kommer inn og viser damen femøringen som han har og hva han kan få for den, hun nikker nei men når hun ser hvor skuffet han blir så går hun inn og henter en skive med brunost. Den er så herlig :rodmer: Skulle likt å se den igjen  

Noen her som vet hva den heter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Elsker reklamen til Evergood! Kjempeskjønn mann som springer med en gjeng 'badboys' i hælene. Kul musikk!! Bare elsker den😍

Anonymkode: e46ff...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...