Gå til innhold

Dine favorittreklamer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva det var reklame for (kun at den var norsk) og vet heller ikke hvor jeg finner den…. MEN
 

Den handlet om ei som alltid klappet hendene sammen to ganger, før noen kastet noe til henne, en ball, en bok, fjernkontrollen osv. 

Hun mistet det alltid.

 

På slutten av reklamen, ser man denne damen sitte i mellom benene på en fødende kvinne. Så klapper hun i hendene….

Anonymkode: 1a224...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig å kåre noen "noen sinne favoritt" mtp. at vi snakker om reklame, men når man husker dem, og synes de er skØyale - så er det jo iaf. god markedsføring.

rimi 

Spoiler

 

Dagbladet

Spoiler

 

VG

Spoiler

 

 Noen jeg kom på i farta... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den Teliareklamen som går nå (5g, bare å gønne på) er bra. Mange som syns den var dårlig, men jeg liker den 😊 Jeg syns jeg har sett han som spiller regisør før, men jeg kan ikke huske hvor jeg har han fra. Noen som vet?

Anonymkode: 7a794...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/3/2021 at 5:23 PM, Beeblebrox said:

Litt vanskelig å kåre noen "noen sinne favoritt" mtp. at vi snakker om reklame, men når man husker dem, og synes de er skØyale - så er det jo iaf. god markedsføring.

VG

  Hide contents

 

 Noen jeg kom på i farta... 

 

Herregud, den hadde jeg glemt...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Syns den Teliareklamen som går nå (5g, bare å gønne på) er bra. Mange som syns den var dårlig, men jeg liker den 😊 Jeg syns jeg har sett han som spiller regisør før, men jeg kan ikke huske hvor jeg har han fra. Noen som vet?

Anonymkode: 7a794...e37

Hvem er med i den?

Anonymkode: 7a794...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den med nissen som kjører Coca Cola lastebil, som går inn på bensinstasjonen og kjøper Pepsi Max og hiver på, så tar han blikket opp og ser at kamera catch’er han; u’re busted😂😂 Elsker den 🤣🤣

Anonymkode: de7fc...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...