Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Når er jeg 12 uker? OK å reise før 12 uker?

En baby som kan skrive????? :sjokkert:

Kanskje det er Boss Baby? :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor veldig tett på andre naboer og har trampoline.Sier dere til barna at de ikke må rope så høyt eller være høylytte,eller sier dere ingen ting.

:rope:Kan du vennligst gjenta spørsmålet og snakke litt høyere, da jeg har sterkt nedsatt hørsel grunnet høylydtropende trampolinehoppende naboer? :lete: 

Beklager at jeg ropte, men det er vel  typisk ved nedsatt hørsel at man selv bruker høyere volum :ohmy:

(Kanskje  jeg også skal begynne å hoppe trampoline :hoppe: og rope mens naboen sover  :hoho: 

Og hvis de kommer og klager, roper jeg bare at jeg hører ikke hva du sier :laugh: og det er din skyld som har ødelagt hørselen min :skratte:)

Endret av An0nymBruker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, An0nymBruker skrev:

Dere som bor veldig tett på andre naboer og har trampoline.Sier dere til barna at de ikke må rope så høyt eller være høylytte,eller sier dere ingen ting.

:rope:Kan du vennligst gjenta spørsmålet og snakke litt høyere, da jeg har sterkt nedsatt hørsel grunnet høylydtropende trampolinehoppende naboer? :lete: 

Beklager at jeg ropte, men det er vel  typisk ved nedsatt hørsel at man selv bruker høyere volum :ohmy:

(Kanskje  jeg også skal begynne å hoppe trampoline :hoppe: og rope mens naboen sover  :hoho: 

Og hvis de kommer og klager, roper jeg bare at jeg hører ikke hva du sier :laugh: og det er din skyld som har ødelagt hørselen min :skratte:)

:hoho::hoho::hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

:blomst: Så fint at du likte det :) 

Ja, jeg lo høyt! Tusen takk for dagens latter. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Tusen takk :blomst: Jeg synes din var best :blomst: 

Hihi, du er god da. :) Gjør forumet til et mye hyggeligere sted. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salka skrev:

Hihi, du er god da. :) Gjør forumet til et mye hyggeligere sted. 

Tusen takk :blomst:Det er fint at vi er flere som har samme humor :)  Du gjør mye som gjør forumet til et trivelig sted :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bruker du kjøkkenutstyr av plast eller tre?

Plast eller tre? :sjokkbla: 

Her bruker vi bare gull og andre edle metaller :jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Tusen takk :blomst:Det er fint at vi er flere som har samme humor :)  Du gjør mye som gjør forumet til et trivelig sted :klemmer: 

Tusen takk, så koselig å høre. :klemmer: Godt vi er flere her inne med samme humor, ja. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2018 den 22.21, Catalina Culès skrev:

Utetid-katt. Gir det mening, eller er jeg urimelig?

Neida, bare si hvilket klokkeslett, katten må være inne til, det går så bra skal du se :jepp:

Sjokkerende å se at det faktisk er mange i den tråden som har innetid på kattene sine. Lurer på hva de gjør hvis pus er en halvtime for sen, husarrest??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkeproblem

På denne tiden av året? :kalle:  Vel,vel jeg bruker i hvertfall bare å få naboungene til å måke den lille snøen som kommer i innkjørselen min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...