Gå til innhold

Godteri som du anser som kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det kommer veldig an på, noen dager craver jeg virkelig etter smågodt, andre dager syns jeg bare det er veldig kjedelig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twist. Omtrent ingenting som frister i en skål med Twist, den får stå i fred for meg.

Drops. Alle slags, egentlig.

Karameller. Utenom lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lakrisgreiene fra Bassetts! Blæh.. Og så klart bridgeblanding! Ellers er alle disse konfekteskene man får kjøp på matbutikken ganske trauste og usmaklige:laugh:

Lakriskonfektene er jo himmelske :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye godt dere ikke liker! :laugh:

Hmm det som jeg synes er kjedeligst er vel alle tvistbiter/konfektbiter med underlig fruktfyll. Hva er greien med de? :vetikke: Mars og Japp er begge kjedelige saker. Hval marsipan er jeg heller ingen stor fan av. Chips med veldige spesielle smaker; det er nesten garantert at de skuffer, med noen få gledelige unntak. Kjipe vingummi etterligninger! Er kun Bassett som gjelder! :Nikke: 99% av alt skumgodteri er også skikkelig pyton. Mandelstang også. Åhhh og de Nidar-bitene med bringebærfyll! Fysj ..

Kremtopper har jeg litt lyst til å like, men det får jeg ikke til :vetikke:

 

 

Er sikkert mye mer når jeg får tenkt meg om.

 

Åhh! Malaco lakrissnører selvfølgelig! De er til å grine av ..

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Melkesjokolade eller stratos uten noe ekstra. Blir bare meningsløst spør du meg. Skulle gjerne hatt en Nidar-plate som var 1/3 crispo, 1/3 Smash og 1/3 Spragleknas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en godterisnobb :P Så jeg må si alt som selges i dagligvaren. Det blir for søtt og kunstig smak. Jeg liker mere ekte og "voksne smaker" så drar i spesialforetninger for å kjøpe godteri. 

Anonymkode: 6ea6a...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltpinner

Romsjokolade

Kremtopper

Love-hearts

Japp, mars, daim

Mye av den vingummien som selges, spesielt om den er hard.

Potetgull som smaker for lite/ingenting/for lite krydret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har skrevet noe om det her lenger bak i tråden, husker ikke lenger, men rosiner har ingenting å gjøre i godterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingummi, helt klart. Smaker nesten ingenting, og det forverrer det hele om de er harde i tillegg.

All lakris (bortsett fra Kick og Nox) smaker dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt av gele- og skumgodt og drops, bassett liquorice allsorts, bridgeblanding, kremtopper, mars-, japp-, lionsjokolade, ca alle typer karameller, stort sett alt av potetgull...

Egentlig alt annet enn sjokolade :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Det finnes mye godteri som jeg ikke er så glad i, men uten at det nødvendigvis er kjedelig av den grunn. (Dvs det er selvsagt kjedelig for meg dersom noen setter fram en haug med forskjellig godteri, og jeg ikke liker noe av det, men det er ikke det som er saken her...)

Det aller aller kjedeligste jeg kan tenke meg er Stratos. Altså, jeg liker melkesjokolade, og jeg liker Nidars sjokoladesmak, men Stratos er likevel det stusseligste jeg kan tenke meg, uten at jeg helt kan forstå hvorfor. Den er så dørgene kjedelig at det aldri kan falle meg inn å kjøpe den.  

Ellers på pallplass kommer saltstenger og peanøtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...