Gå til innhold

Godteri som du anser som kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe godteri som du anser som kjdelig? Noe du ville blitt litt skuffet over å få?

For meg er det non stop, seigmenn og twist. Jeg liker det, men synes av en eller annen grunn det litt kjedelig.

Anonym poster: 2e11e8ada1c5e0682d0cffc855862a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anser alt godteri og snacks som fullstendig meningsløst, og fatter ikke hvem som kjøper eller får lyst på sånt når jeg vandrer langs sjokolade- og chipshyllene på vei til kassene i matbutikken.

Jeg kan gjerne spise kvalitetssjokolade (typisk belgisk konfekt eller annen skikkelig sjokolade laget kun med kakaosmør og uten vegetabilsk fett), men alt som heter smågodt og snop og salt snacks er helt fraværende i mitt kosthold. Alt dette lar jeg være å spise om noen skulle gi meg det. Har vi feks godteri igjen etter Halloween (da vi kjøper inn til barna som ringer på døren pga generelt gruppepress) tar vi det med på jobb dagen etter for å bli kvitt det - ingen av oss her hjemme rører denslags.

Anonym poster: 0fd8c93c5268275125fc9e016197a0b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade og vingummi generelt er dritkjedelig.

Anonym poster: eae0ceaf2fea0807123ebaed23c6e845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat godteri, men jeg blir skikkelig skuffet om det blir satt frem en skål med peanøtter.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ikke akkurat godteri, men jeg blir skikkelig skuffet om det blir satt frem en skål med peanøtter.

Ja jeg og. Det er ikke ordentlig snacks. Ennå verre med tørket frukt.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twist og melkesjokolade får ikke jubelen til å stå i taket her heller. Før var det da noen gode Twistbiter, nå er det bare melkesjokolade med karamellfyll i ymse varianter. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Twist og melkesjokolade får ikke jubelen til å stå i taket her heller. Før var det da noen gode Twistbiter, nå er det bare melkesjokolade med karamellfyll i ymse varianter. :(

hæ er det vel ikke. Alle de vanlige bitene er da med i twistposen.. Jeg syns forøvrig og det er kjedelig med nonstop og seigmenn. et er sånn man pynter kaka med, ikke spiser alene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Forstår ikke greia med twist, og det er som regel det man får i gave av jobben/kunder etc. Blæ!

Har heller aldri vært overbegeistret for plukkegodt - ikke bare synes jeg mesteparten smaker dårlig, men hygienen gjør jo at jeg ikke kan tenke meg å ete det. Har sett folk plukke godteri med hender og hive det ned i eskene igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonstop og vingummi er jo ELSK!:D For meg er kjedelig godteri alt med lakris. Men det er vel mer for at jeg ikke liker det enn at det er kjedelig. Ellers er taffelstiks og saltstenger kanske døll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hæ er det vel ikke. Alle de vanlige bitene er da med i twistposen.. Jeg syns forøvrig og det er kjedelig med nonstop og seigmenn. et er sånn man pynter kaka med, ikke spiser alene.

Er det vel... Tell nå bare etter hvor mange av de nålevende bitene som inneholder toffee eller andre karamelliknende greier :fnise: . Før i tiden (syttitallet) så hadde de mange andre biter som etterhvert gikk ut av produksjon. Ser forresten at det er lenge siden jeg var borti en Twistpose. Mener at en av mine favoritter var Fransk Nougat og den var ikke i posen sist jeg sjekket. Altså har jeg ikke spist Twist siden før høsten 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...