Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nedlastning har jo ikke plutselig blitt ulovlig det har jo vært ulovlig hele tiden, det er bare at nå blir du straffa for det.

Anonymkode: 3379d...b15

Haha, ja og eg har særs lite lyst å bli straffet for det :P Hadde gladelig betalt om det fantes en side som holdt oss oppdatert etter amerikansk skjema, men det er kjipt å vente i årevis til det er tilgjengelig i norge når jeg er noen episoder unna å bli ferdig med serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

6 timer siden, neon_sun skrev:

Siste episode til uken! Håper historien er litt mer logisk enn sist.. 

Totimersepisode! Så da er det jo håp om at alle tråder skal nøstes opp. Tror det ikke før jeg ser det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om Emily og Alison? Jeg syns ikke de har noe kjemi på skjermen whatsoever. Jeg har liksom ingenting til overs for det paret :sprettoy: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, tuppa skrev:

Hva syns dere om Emily og Alison? Jeg syns ikke de har noe kjemi på skjermen whatsoever. Jeg har liksom ingenting til overs for det paret :sprettoy: 

Helt enig! Ble skikkelig skuffa, syns Emily kunne holdt seg til Paige, jeg! 

Men hele den der graviditets saken er jo bare helt absurd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, neon_sun skrev:

Helt enig! Ble skikkelig skuffa, syns Emily kunne holdt seg til Paige, jeg! 

Men hele den der graviditets saken er jo bare helt absurd...

Second that!
Nå er serien i seg selv ganske absurd, men jeg syns det med graviditeten var teit og alt for usannsynlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, chremiil skrev:

Hele slutten på hele dritten er helt absurd! Så skuffa :(

Hvordan ender det hele? Hvem er uber A? Osv? 

Anonymkode: 38967...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ender det hele? Hvem er uber A? Osv? 

Anonymkode: 38967...b6c

Vet ikke hvordan jeg setter ikke sånn spoiler greie, og vet ikke om det er greit at jeg skriver det her :ler: 

Men søk på Pretty little liars på Facebook, under bilde der av de som spiller Toby og Caleb har fansen diskutert under hele episoden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, chremiil skrev:

Inn sånn spoiler greie* 

Du trykker på øyet oppe i feltet.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ender det hele? Hvem er uber A? Osv? 

Anonymkode: 38967...b6c

 

Kjapp oppsummering av episoden:

Spoiler

Spencer har en tvilling, Alex (også datter av Mary Drake) som ble adoptert bort til England, men satt på barnehjem som hun rømte fra da hun var 10. Jobbet på en bar da Wren var innom, og gjenkjente henne som Spencer. Han fortalte om henne, og hun møter etterhvert Charlotte, og føler et instant bond. Når Charlotte dør, hevner hun seg ved å bli AD (Alex Drake). Hun vil bli Spencer, og har i noen settinger "vært" spencer med vennene og Toby uten at noen merket noe. Så når Ezra og Aria skal gifte seg, kidnapper hun Spencer og bytter liv. Men hun måtte også fange Ezra, for han skjønte at noe var galt. Så Aria tror hun ble forlatt ved alteret.

Så, det viser seg at Wren er død (drept av AD som han var sammen men, men begynte å merke at var litt vel gal), og faren til Emisons barn. Det ender med at den blinde Jenna kjenner igjen at noe er annerledes med "Spencer", og ringer Toby, og hele gjengen redder dagen. Ezra og Aria får gifte seg til slutt, Hannah er gravid, Emison er forlovet og Spencer og Toby er sammen igjen. Mona flytter til frankrike og selger dokker, og har en kjeller der hun holder Alex og Mary Drake fanget.

 

Anonymkode: 0612e...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... har ikke sett siste episoden, men lest spoilerene. For en idiotisk slutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, neon_sun skrev:

Kjære vene... har ikke sett siste episoden, men lest spoilerene. For en idiotisk slutt! 

Hva var så idiotisk med den?

Anonymkode: 60f2e...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye usannsynlig i den serien at jeg blir sur.

Anonymkode: 2881c...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var så idiotisk med den?

Anonymkode: 60f2e...9db

Jeg synes ikke den limte sammen historien noe godt, at A.D er en totalt ukjent person. Hadde vært mye mer spennende om en sentral rolle hadde vært A.D. Dette føltes liksom hastig og desperat. Som en helt ny, usammenhengende historie. De burde i såfall hatt mer fokus tidligere i serien på endringer hos Spencer ovs. Synes forøvrig at episoden var fin, men føltes ikke som en verdig slutt etter 7 sesonger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en latterlig og teit avslutning. Hvordan klarte AD liksom å bygge hele det fortet hun holdt Spencer og Ezra fanget i? Nei fy søren det der var pinlig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien har gått nedover og nedover... Denne slutten var helt forferdelig... A.D sin aksent var jo tragikomisk 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem var A før A.D egentlig? 

Anonymkode: 32c75...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet av for 2-3 sesonger siden. Så jeg spør her. 
Hvem var A og hvem var A.D? 

Anonymkode: c0568...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...