Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har et heller anstrengt forhold til tights når folk ikke leser bruksanvisningen først: Tights er ikke bukser!

Men også gjennomsiktige topper, superkorte shortser, dyreprint og haremsbukser er klær jeg vil ha betalt for å ta på meg. Og så smykker som ser vel chunky ut, det skal ikke se ut som om du sliter med armbåndet ditt, og heller ikke som om er statist i en nyinnspilling av Cleopatra Gone Wild.

Jeg elsker sånt. Lol :D

Jeg er ikke særlig til fan av hipsterlooken, de ser jo ALLE like ut, jo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg er enig med deg.

De rosa haremsbuksene kunne jeg også helt fint gått i :happy:

Jeg sliter med platå-hæler jeg, og alle sko med tjukk såle hele veien rundt :blink:

lagt til: og skinny-jeans kombinert med magetopper og/eller joggesko

parkas

ørevarmere

hansker uten fingre

hårbånd med "kaninører"

og korte ullgensere. "gjerne" i akryl

Parkas? Come on, now. Fint som f.

Jeg forstå meg ikke på jenter som går i miniminikjoler, gjerne superkul.no-typer, og 12cm hæler som de strangt tatt ikke KAN gå i. Blæh.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Og disse pysjbuksene så mange går med. Gosj. Ikke fint!! Jeg får flash back på bolebukser fra 80-90 tallet.

ja huff! for et par år siden, så var det en gutt som trente på samme sted som meg, og han trente aldri i noe annet enn bjørn borg pysjbukser.. sånne pysjbukser som ser ut som at man går med boxerkanten over...

354838-1-1236172013361-n400.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senest i dag så jeg et fruentimmer tilsynelatende på vei til fest iført noen lekre sølvgrå paljettbukser. Hun hadde i tillegg altfor høye heler, så ganglaget minnet mest om noe en kan forvente hos en elg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Senest i dag så jeg et fruentimmer tilsynelatende på vei til fest iført noen lekre sølvgrå paljettbukser. Hun hadde i tillegg altfor høye heler, så ganglaget minnet mest om noe en kan forvente hos en elg.

:skratte: Det skulle jeg likt å sett.

Var på butikken nå nettopp og så ei jente som bare hadde tights på seg uten noe som dekka rumpa. Var sånn ulltights. Men det rareste var at jeg syns det var fint!! :O Så hun bare fra siden da.. og hun hadde pene bein.

Kan jo hende det så helt jævlig ut bakfra. :fnise:

:nigo: Men ville aldri gått sånn selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke liker denne?

http://www.ginatrico...#product_153584

Jeg synes den var fin, men det er viktig å kombinere den riktig når jakken gjør så mye ut av seg.

Angående Bjørn Borg pysjbuksene så mener jeg å huske at det var en trend blant ungdommer for en del år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke liker som jeg ser mye i disse dagene er sånne tynne,lyse ,gjennomsiktige bluser fra bik bok hvor man kan se bhen under...Liker heller ikke de med blomstreformer som man kan se bhen under...Liker heller ikke de slappe som man kan se bhen under..

Å se bh = liker ikke

Jeg trodde folk skjønte at sånne florlette, gjennomsiktige topper har man en singlett under? :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Franzen

Jeg trodde folk skjønte at sånne florlette, gjennomsiktige topper har man en singlett under? :klo:

Åneida. Venninna min hadde på en gjennomsiktig bluse igår med en lang tube bh under. Det var faktisk ikke så ille. Men på jobb derimot ser jeg hele tiden folk som ikke passer det i det hele tatt, spesielt ille når damer i midten-slutten av 20 årene kommer kledd slik. Skjønner ikke hva enkelte tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så stygt når bh'en vises litt gjennom sånn halvsiktige topper jeg. Kommer jo ann på bhen. Derimot er jeg ikke spesielt glad i disse gjennomsiktige skjortene da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så stygt når bh'en vises litt gjennom sånn halvsiktige topper jeg. Kommer jo ann på bhen. Derimot er jeg ikke spesielt glad i disse gjennomsiktige skjortene da.

Jeg syns det lar det være litt for lite igjen til fantasien, uansett hvor bra kropp personen har...

Åneida. Venninna min hadde på en gjennomsiktig bluse igår med en lang tube bh under. Det var faktisk ikke så ille. Men på jobb derimot ser jeg hele tiden folk som ikke passer det i det hele tatt, spesielt ille når damer i midten-slutten av 20 årene kommer kledd slik. Skjønner ikke hva enkelte tenker på.

Antakelig oppmerksomhetsbehov... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det lar det være litt for lite igjen til fantasien, uansett hvor bra kropp personen har...

Jeg syns det er forskjell på helt gjennomsiktig, og de hvor man ser anntydning til BH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er forskjell på helt gjennomsiktig, og de hvor man ser anntydning til BH.

Det er jeg enig i. :) jeg tenkte på topper hvor man helt tydelig ser bhen. Men det er da i det minste bra at de har bh på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. :) jeg tenkte på topper hvor man helt tydelig ser bhen. Men det er da i det minste bra at de har bh på...

Haha, jeg tror litt av problemet med den trenden er at folk trasker rundt sånn overalt til alle døgnets tider. Jeg syns det passer mye bedre til kvelds bruk enn dagtid på jobb.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har vært på Kouture i Oslo?

Der har dem fine klær (noen fine), hvis man er tynn som flis..men uansett, har aldri turt å gå inn, for jeg tenker at jeg er altfor vanlig for en sånn butikk ;-)

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...