Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elseby13

Ingen som hater den grusomme "hverda'n"? Den idiot-mannen og møkkakjerringa som er dum som et brød. Og se her: her er det parkering for Britt!

Argh, jeg vil grisebanke den som står bak det makkverket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Elseby13 skrev:

Ingen som hater den grusomme "hverda'n"? Den idiot-mannen og møkkakjerringa som er dum som et brød. Og se her: her er det parkering for Britt!

Argh, jeg vil grisebanke den som står bak det makkverket!

Jo, den er helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elseby13 skrev:

Ingen som hater den grusomme "hverda'n"? Den idiot-mannen og møkkakjerringa som er dum som et brød. Og se her: her er det parkering for Britt!

Argh, jeg vil grisebanke den som står bak det makkverket!

Helt enig, alle de hverda'n-reklamene er grusomme. Jeg har nevnt det lenger opp i tråden tror jeg. :) 

Han derre teite gubben som skjorta forsvinner på er også jævlig irriterende. Det ække feil å spare penger si! Arrrrrgh!:frustrert: Og når han ringer teleselskapet og holder på å le seg ihjel fordi datteren har fått en telefonregning på 4000 spenn. Jævla idiot. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Ta knekken på sulten, reklamene.

De er da morsomme.:)

Anonymkode: ac7bb...c33

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle reklamer for bind og tamponger. De fremstiller mensen som et rent helvete som gjør en nærmest handikappet om man ikke bruker deres produkt :fnise:

Anonymkode: 63e60...a83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6.9.2016 at 21.10, Elseby13 skrev:

Ingen som hater den grusomme "hverda'n"? Den idiot-mannen og møkkakjerringa som er dum som et brød. Og se her: her er det parkering for Britt!

Argh, jeg vil grisebanke den som står bak det makkverket!

Jo. Tror jeg nevnte den en del sider bakover. 

Får lyst å dryle fjernkontrollen i tvskjermen når jeg ser de der :sinna: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.9.2016 at 21.10, Elseby13 skrev:

Ingen som hater den grusomme "hverda'n"? Den idiot-mannen og møkkakjerringa som er dum som et brød. Og se her: her er det parkering for Britt!

Argh, jeg vil grisebanke den som står bak det makkverket!

Han mannen er så skummelt ekkel, ser ut som en røhåret avskylig snømann! Noen burde jage han opp på fjellet i snøhula si hvor han hører hjemme!! Hverda`n!!

 

Hater reklamen for Gjensidige hvor de bruker Olsenbanden... Jeg er stor fan av de gode gamle norske skuespillerene og filmer og ser på de som en nasjonalskatt, og at et firma bruker dem som sin reklame synes jeg blir feil. Og du hører så godt at det er en dårlig etterligning av Arve Opsal! Må og nevne at jeg liker ikke at vianor har brukt Einar Rose kopi til sin radio reklame, selv om det er en bra etterligning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som er møkk lei alt som finnes av mobil-reklamer? Kanskje spesielt de fra talk more, one call, eller Chess - og alle sammen påstår heile tiden at dem har "de aller mest fornøyde mobil-kundene i Norge".

Minst to av disse må jo komme med regn løgn og svada da. De kan jo umulig være "best i test" alle sammen?

Det må iallefall ligge vanvittig masse penger i å reklamere for disse idiotiske  telefon-selskapene.
De står jo for en veldig stor andel av absolutt all reklamen som blir sendt på norsk TV.

Anonymkode: 456fa...938

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett Komplett-reklamen? En trio bestående av en danske, en svenske og en tjukk nordmann. Krampaktig presenterer de tester som er "Komplett umulig!". Grr! Den reklamen går meg på nervene altså.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kjente jeg at jeg ble veldig provosret av reklamen for Adams Matkasse. 
For det første er musikken helt grusom. Ørene mine får omgangssyke av det der.... 

For det andre ser det så ekstremt teit ut der han bare står midt i åkeren og gliser ut i tomme lufta. Får litt sånn Seinfeld-vibber a akkurat det sekundet der. Han der typen til Elaine som bare myser... Blæh! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der radioreklamen med som begynte med lyden av sirener. Artig å høre når man kjører bil :dry:

Anonymkode: 63e60...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

XLS-reklamen gir meg helt seriøst lyst til å holde meg for ørene og hyle som en liten unge. Noe så usannsynlig irriterende! 

Er også så til de grader lei av Spar sine reklamer, rimene blir jo bare dårligere og dårligere! Reklamer for mobilselskaper generelt, "hverda'n", komplett umulig, og i grunn flertallet av reklamer på norsk tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt irritert over reklamen for Engler og demoner som skal gå på Tv6 ikveld. Der hadde de blandet scener fra denne filmen og DaVinci koden. Noen som har sovet på jobb,kanskje? 

Anonymkode: 8812e...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det irriterende og pratesyke kvinnfolket fra Lendo-reklamene, som handler om forbrukslån.
 Jeg tror hun er en slags robot. En nynorsk-robot.

Anonymkode: 456fa...938

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fått nytt irritasjonsmoment, den Opelreklamen med den nebbete guttungen som først skryter av bilen til naboen for så å spørre om bilen har alt mulig unødvendig piss som den selvsagt ikke har. "Har du'kke råååååååd til en Opel?" Grrrrr! :frustrert: Jeg ville ikke hatt Opel om den ble pælma etter meg en gang! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.9.2016 at 15.43, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som er møkk lei alt som finnes av mobil-reklamer? Kanskje spesielt de fra talk more, one call, eller Chess - og alle sammen påstår heile tiden at dem har "de aller mest fornøyde mobil-kundene i Norge".

Minst to av disse må jo komme med regn løgn og svada da. De kan jo umulig være "best i test" alle sammen?

Det må iallefall ligge vanvittig masse penger i å reklamere for disse idiotiske  telefon-selskapene.
De står jo for en veldig stor andel av absolutt all reklamen som blir sendt på norsk TV.

Anonymkode: 456fa...938

Er møkklei dem. De som er i disse reklamene er så unge og hippe, som forklarer oss gamlinger hvordan et abonnement/mobil virker. En skulle ikke tro at vi hadde holdt i en mobil noen gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...