Gå til innhold

En god slut-historie


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Den store tøsa i denne historien er helt klart TS selv.

Kan vi ikke slippe kvinnegruppa-Ottar armeèn for en gang skyld, og i det minste ha en tråd hvor vi kan kose oss med slike historier. Hvorfor er det noe verre enn de tusen "alle menn er noen svin"-trådene som ligger her inne. Eller benekter du kanskje at det finnes løse kvinnfolk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg kan være litt "slut" av og til. Og på lørdag sugde jeg en fyr jeg traff der under bordet på et utested :rodmer:

Anonym poster: 6227cb6dde602d98f60bb746fd2e762c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde en fyr jeg møtte i en kø på en uteplass. Jeg snudde meg, han stod bak meg og var superhunk, jeg tok han i skrittet og han hadde stå. Jeg tok han i hånda og geleidet han inn i et lite smug der jeg sugde han til spruten stod i kjeften min. Han ringte i flere uker etterpå fordi han ville møte meg igjen, men jeg kunne. Veldig dumt, siden han var veldig fin.

Jeg hadde trekant i et boblebad for noen helger siden med to menn.

Helga før sugde jeg en bergenser og lot han sprute på puppene mine.

Xoxo løstøsa.

Anonym poster: d022d4728d9b4e97b4be19e476c01838

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Kan desverre ikke toppe de andre historiene her inne, men jeg var ihvertfall sammen med ei som var temmelig slutty, den mest slutty av de jeg har vært sammen med ihvertfall.

Hun var egentlig alt for deilig for meg, ville vanligvis ikke hatt sjans på noen av hennes kaliber, men siden hun også var aleinemamma så hadde jeg visst sjans allikevel. Hun lå med meg på første deiten, anal-sex og greier. I det hele tatt så foretrakk hun visst anal-sex fremfor vanlig sex, noe som egentlig passa meg midt i blinken. En gang ville hun suge meg etterpå også, men dum som jeg var så trodde jeg at hun hadde glemt at jeg nettopp hadde vært inne i toeren hennes, så jeg takka pent nei. Angrer ganske heftig på akkurat det den dag i dag.

Ja, og så fortsatte hun å ligge med ex-mannen i noen uker etter at vi hadde begynt å deite, men hun var ihvertfall ærlig nok til å fortelle meg det og jeg godtok det siden vi uansett ikke var et kjærestepar på det tidspunket. Var også en tendens til at sinte menn dukket opp på døra hennes mens jeg var der, garrantert fyrer som hun hadde playet og som derfor var drit-sure for at jeg dukka opp hjemme hos henne.

I det hele tatt var hun såpass slutty at jeg vurderte å dele resten av livet mitt med henne, på tross av at vi ikke hadde noe til felles (i det minste ville sex-livet mitt være fikset) Var f.eks. komplett umulig å føre en noenlunde intelligent samtale med henne, bare proppfull av masse politisk korrekte meninger, og hvis jeg mente noe annet, eller bare foreslo at "kanskje det er mer sånn og sånn" så fløy hun i taket. Bl.a. beskyldte hun meg for å være rasist (hun var svart) fordi jeg var imot "affirmative action" og i tillegg så hadde hun en del sånn teit kristen barnetro.

Skal sies at hun hadde andre veldig positive trekk da: F.eks. kunne jeg røyke så mye hasj jeg bare ville uten at hun brydde seg og ellers var hun en sånn typisk "I take care of my man" :fy_fy: - dame. Alt i alt ei super dame, egentlig, bortsett fra at vi ikke kunne snakke sammen. Så det er ikke vondt ment det jeg sier her.

Hun visste også å bruke sex for å få det som hun ville. F.eks. en gang så svarte jeg ikke på telefonen (fordi jeg heller ville være for meg selv og spille dataspill), og da kom hun flyende inn i leiligheten min samtidig som hun ringte på telefonen min. Passe flaut da når hun kom inn på soverommet mitt og fikk se meg sitte der med telefonen ringende rett ved siden av. Hadde forventa å få en masse kjeft da, men i stedet så krevde hun at jeg skulle knulle henne hardt i rævva med en eneste gang, noe som etterhvert blei til en romantisk kveld for oss to med middag, kino og overnatting. Hun visste sannelig hvordan hun skulle bruke sluttynessen til å få viljen sin.

Nå skal det sies at "slutty" ikke er et negativt ord for min del. Tvert imot så liker jeg slutty og likte at hun var så slutty, selv om hun nok kunne spart seg for å ligge med ex-mannen, men det var sikkert en del av totalpakken det også. Var uansett ikke så vanskelig å komme over, kanskje jeg er litt cuckold.

Egentlig ikke en veldig spennende historie, men det var nå det mest slutty jeg har opplevd ihvertfall.

Endret av Maruwan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Gjest lipgloss
På 8.11.2011 den 21.00, Superbad skrev:

All women are whores.

 

All women deserve anal.

Fatter ikke det er mulig å si noe slikt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må gjenopplive denne tråden. Var mye bra som stod her!

Anonymkode: 2835b...4cc

Nei.

Anonymkode: 356e6...d06

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det er sykt turn-on med damer som digger sex og ligger med hvem de vil. Synd at man må bruke ord som "slut" og "løs" og dermed skal liksom få de til å skamme seg. Kan bidra med en historie fra en fest jeg var på:

Dama til en av kompisene mine haddde med seg en vennine som ingen andre kjente, men hun hadde blitt med da hun fikk høre at det var en del single gutter der. Tok ikke altfor lang tid før hun hadde sugd en av kompisene mine. Senere ble hun fingret av en annen, men ble avbrutt før det skjedde noe mer. Da vi skulle gå forsvant plutselig en tredje kompis og henne. Viste seg at han hadde tatt henne med seg på et rom og pulte henne. 

Var også på en skitur med skolen hvor en jente lå med en gutt, noe vi alle hørte. En kompis av meg ble så kåt av å høre det så når gutten som lå med henne tok seg en tur i dusjen gikk han inn på rommet hvor hun lå og spurte om hun ville suge han. Det var tydeligvis ikke noe problem :P

 

Anonymkode: 9a9c2...9fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Synes det er sykt turn-on med damer som digger sex og ligger med hvem de vil. Synd at man må bruke ord som "slut" og "løs" og dermed skal liksom få de til å skamme seg. Kan bidra med en historie fra en fest jeg var på:

Dama til en av kompisene mine haddde med seg en vennine som ingen andre kjente, men hun hadde blitt med da hun fikk høre at det var en del single gutter der. Tok ikke altfor lang tid før hun hadde sugd en av kompisene mine. Senere ble hun fingret av en annen, men ble avbrutt før det skjedde noe mer. Da vi skulle gå forsvant plutselig en tredje kompis og henne. Viste seg at han hadde tatt henne med seg på et rom og pulte henne. 

Var også på en skitur med skolen hvor en jente lå med en gutt, noe vi alle hørte. En kompis av meg ble så kåt av å høre det så når gutten som lå med henne tok seg en tur i dusjen gikk han inn på rommet hvor hun lå og spurte om hun ville suge han. Det var tydeligvis ikke noe problem :P

 

Anonymkode: 9a9c2...9fb

Det er bare kvalmt og ekkelt. Slike jenter eier ikke selvrespekt. Folk vil snakke om dem bak deres rygg, hvor de enn ferdes og går. Ingen menn vil være interessert i slike damer for forhold. Evig eies kun et dårlig rykte. 

Anonymkode: 356e6...d06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare kvalmt og ekkelt. Slike jenter eier ikke selvrespekt. Folk vil snakke om dem bak deres rygg, hvor de enn ferdes og går. Ingen menn vil være interessert i slike damer for forhold. Evig eies kun et dårlig rykte. 

Synes du ja, hold deg vekk fra tråden i så fall. Er så dritt lei at folk skal komme å moralisere. Ditt eget synspunkt er ikke fasit, så drit i å prøve å bringe skam på slike jenter. Vennligst ikke svar meg, gidder ikke å diskutere. Nok av andre tråder du kan spore av her inne.

Anonymkode: 9a9c2...9fb

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ja, hold deg vekk fra tråden i så fall. Er så dritt lei at folk skal komme å moralisere. Ditt eget synspunkt er ikke fasit, så drit i å prøve å bringe skam på slike jenter. Vennligst ikke svar meg, gidder ikke å diskutere. Nok av andre tråder du kan spore av her inne.

Anonymkode: 9a9c2...9fb

"Gidder ikke diskutere", "ikke svar meg så jeg slipper å diskutere" -_-

Jeg har ikke moralisert. Jeg har advart om at slike jenter får et rykte på seg. De vil aldri kunne få seg en god mann og derfor heller aldri kunne starte en familie. Den smertefulle sannheten innser de først etter å ha rundet 30 når de fortsatt er peppermøer.

Anonymkode: 356e6...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2011 den 12.19, Fuckman1983 skrev:

De fleste har vel vært bortpå noen løse kvinner en eller annen gang, og jeg er intet unntak.

 

Så derfor vil jeg samle en tråd med gode historier om løse kvinner. Så har du en god historie, vær snill å dele den med resten av oss :)

 

Jeg har knullet MANGE løse kvinner, og kan komme med min historie fra forrige helg til å begynne med:

 

Forrige helg var jeg på en swingersklubb der de hadde et "gloryhole", dvs en boks med kun et hull i som damen setter seg inn i for å suge/knulle menn uten å vite hvem hun har seg med.

 

Dette var en dame i slutten av 30-årene som var her sammen med mannen sin. Hun ville gjerne starte med å suge oss tomme slik at vi holdt lenger ut når selve kullingen startet. Og hun sugde samtlige tomme (ca 20 menn) i løpet av en times tid. Jeg var først ute med å bli sugd, og hun var så god at jeg sprutet innen et par minutter. Etter dette gikk vi alle opp i den store sengen der "alt" var lov. Jeg har lenge fantasert om å knulle en dame i rompa mens en annen tar fitta, og det fikk jeg oppleve for første gang her. Var utrolig digg, selv om det tok litt tid før alle tre fant "rytmen". Jeg tipper hver mann sprutet to ganger i gjennomsnitt, så da sier det seg selv at hun var rimelig klissete etter hvert.

 

Dette er en av de løseste damene jeg har knulla, og jeg har ikke vært så kåt som jeg var den dagen på kjempelenge :)

Dette hørtes så kjent ut at jeg virkelig lurer på om jeg var den "sluten" dere koste dere med :ohmy:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FruKG skrev:

Dette hørtes så kjent ut at jeg virkelig lurer på om jeg var den "sluten" dere koste dere med :ohmy:

Det gleder meg å høre at det kunne ha vært deg, FruKG, men det er langt flere kvinner enn man gjerne tror som har slike erfaringer. Jeg har vært på en del steder, i flere land, og noen ganger har det vært i alle fall en 10-12 damer som har hatt sex med så godt som samtlige menn som var innom. Prøvde for moro skyld å holde rede partnerne til en spansk jente på cirka 23 år, men kom rett og slett ut av tellingen på 35 stykk. Da var det 3-4 timer igjen til stengetid. Noen menn hadde hun også sex med flere ganger. Antallet samleier må ha vært godt over 100. Og i alle fall tre av de andre kvinnene som var til stede var oppe i omtrent samme omfang.

Anonymkode: 1e144...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gleder meg å høre at det kunne ha vært deg, FruKG, men det er langt flere kvinner enn man gjerne tror som har slike erfaringer. Jeg har vært på en del steder, i flere land, og noen ganger har det vært i alle fall en 10-12 damer som har hatt sex med så godt som samtlige menn som var innom. Prøvde for moro skyld å holde rede partnerne til en spansk jente på cirka 23 år, men kom rett og slett ut av tellingen på 35 stykk. Da var det 3-4 timer igjen til stengetid. Noen menn hadde hun også sex med flere ganger. Antallet samleier må ha vært godt over 100. Og i alle fall tre av de andre kvinnene som var til stede var oppe i omtrent samme omfang.

Anonymkode: 1e144...7fe

Det er det sikkert. Det var bare at det lignet veldig på et swingersparty vi var med på for ca 5 år siden. Jeg har hatt sex med ganske mange på utesteder også. Kjenner meg igjen i flere av historiene her, men den var så detaljert at jeg nesten tenkte det var meg. Det er jo fantastisk med sex så hvorfor ikke ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2016 den 9.33, lipgloss skrev:

Fatter ikke det er mulig å si noe slikt :( 

I den overgrepstråden (Dark room saken) er de fleste enige i at alle menner overgripere. Er vel ikke akkurat noe bedre det....

For ordens skyld, jeg er uenig i begge utsagnene.

Anonymkode: 27897...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, FruKG skrev:

Det er det sikkert. Det var bare at det lignet veldig på et swingersparty vi var med på for ca 5 år siden. Jeg har hatt sex med ganske mange på utesteder også. Kjenner meg igjen i flere av historiene her, men den var så detaljert at jeg nesten tenkte det var meg. Det er jo fantastisk med sex så hvorfor ikke ;) 

Har du hatt sex med noen fra KG?

Anonymkode: 27897...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruKG skrev:

Ja

Har du hatt deg med KongHung? 

Anonymkode: abe48...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...