Gå til innhold

En god slut-historie


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Mystix skrev:

Det har jeg ingen formening om, men jeg syns det er promiskuøst i forhold til egen helse og sykdommer.  Jeg fikk protester da jeg kalte menn tøsete, når de i virkeligheter er verre fordi de har fritt spillerom.  Menn har ingen negative stereotype betegnelser når det gjelder sex.  Hvorfor det?

Vi alle har våre formeninger.

Jeg tror mange av stereotypene er dyrket innad blant kvinner selv.

Anonymkode: cc3b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mystix skrev:

Er hva gitt?

At menn er mer tøsete? Hvordan definerer du tøs?

Anonymkode: 55f82...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mystix skrev:

Jeg sier det fordi menn er det, de ligger rundt mer enn kvinner fordi ingen dømmer dem slik kvinner blir dømt idag. Ingen legger bånd på dem og setter et "slut" stempel i panna på dem med en gang ryktene går om at de har hatt seg på et nach.  Dermed har de frie tøyler og kan ligge med så mange de gidder uten at de blir sett på som "billige"   En gutt/mann blir aldri svartelistet fordi han ligger med mange. Noen menn vil ikke se to ganger på en kvinne som er seksuelt frigjort.  Hun eier ikke ære.   Hørt om en mann som mister æren fordi han har ligget med noen på nach?

Virkelig? Du som kvinne dømmer ikke menn som ligger rundt? Har seriøst aldri hørt ei jente si at hun ønsker seg en mann som har ligget rundt. Det ER turn off og sykt ekkelt. Så nei, de har ikke frie tøyler. Man føler seg ikke særlig spesiell om man er f.eks nr 57 i rekken.

Anonymkode: 1e65e...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sol87 skrev:

Slut er et ord misunnelige folk bruker for begrense/degradere andres seksualitet. Vi som har god, tilfredsstillende sex og er fornøyde med det, har sjelden behov for å henge ut andre på den måten. 

Hvem er det dere skal henge ut, dere er jo tøser? 

Hver gang kvinner snakker om at de ikke har behov for å bruke ordet hore/tøs, vit at de er en selv.

Anonymkode: 534c7...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At menn er mer tøsete? Hvordan definerer du tøs?

Anonymkode: 55f82...b91

Jeg definerer ikke ordet tøs lengre,. Jeg sluttet å se på kvinner som tøser for mange år siden, noen fordommer mister man med alderen.  Jeg tror at menn ligger mere rundt fordi de ikke risikerer sitt gode navn å rykte på å gjøre det slik kvinner gjør.  Dette henger igjen fra gammelt av.  Det er ikke mange årene siden kvinner som lå rundt ikke ble gift fordi de da var æreløse og risikerte å dra mannens ære ned i søla hvis han giftet seg med en slik kvinne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Overrasket skrev:

Dette er vel tett innpå 20 år siden, da unge Overrasket var 18. Jeg var interessert i noen ved navn Helene. Typisk nok, Overraskets kvinner het alltid Helene eller Madelene på den tiden eller Therese hvis jeg skulle være virkelig på eventyr. 

Helene bodde litt unna meg. Hun var en stille og typisk veldig mystisk person. Hun hadde dilla på Jane Austen, og praktiserte masse derfra. Blant annet at kvinner aldri skulle møte menn alene. Så da jeg traff henne var det alltid med venninnen Astrid på slep. 

En vårdag i Mai (altså rundt russetiden) fikk jeg en SMS, som vi kalte det den gangen, fra Astrid. "Sjekk e-posten din". Dette var jo litt før MMS og mobilkameraer og snap og slikt. Så det var stort å ha et digitalt kamera med 0,9 pixler og en e-postadresse man kunne sende digitale bilder med. Man varslet hverandre også om at man hadde sendt e-post, for man sjekket jo ikke innboksen konstant. 

Astrid hadde tydeligvis vært på undertøyshandling med sin homofile (antar jeg) venn, og sendte over et bilde. Hvis jeg myste og brukte kreativiteten kunne jeg kanskje skimte en rumpe og en stringtruse blant de kornete pixlene. Det så vel ut som om hun hadde god smak i undertøy, men det kan ha vært synet som spilte meg et puss. Denne e-posten kom i 3-tiden. 

Rundt 7-tiden kom deg en ny SMS. "Hva har du på deg?". Dum og uerfaren som 18-år gamle Overrasket virkelig var, tenkte jeg ikke no "koffert" som det het med det. Jeg hadde hatt en lang løpetur og akkurat kommet ut av dusjen, så var ikke noe merkelig i mitt hodet å sende tilbake "Jeg er faktisk kliss naken, jeg gikk akkurat ut av dusjen."

Her må jeg skyte inn et råd. Aldri send en slik melding til en kåt 18-åring. 

19:57: "Du må vise meg. Bilder? Dette må jeg virkelig få sett!". 

19:59: "Lurer på om kanskje jeg kan komme meg til deg å se det med egne øyne"

NÅ startet Overrasket å legge sammen 2+2 og få 5 eller ... 6. Det var jo kanskje min egen feil at jeg ikke avviste henne mer direkte. Dum som jeg var tenkte jeg at hvis jeg startet å prate masse om Helene og om hvor flott og spennende hun var og om hvor godt jeg likte kroppen hennes (jeg må nok ha vært våryr og forestit meg ting, for jeg hadde bare sett henne i en russedress) så ville det være nok til å formidle hva jeg mente. 

Men neida. Rundt elleve-tiden kommer en ny tilnærming: "Pappa lot meg låne bilen i kveld". Kult tenkte jeg, vi har skiftet tema! PERFEKT. Så jeg småprater litt om å kjøre bil før det kommer "Så jeg kan komme til deg nå?". 

På den tiden kunne Overrasket falle i søvn hvor som helst og på et øyeblikk når det var sengetid. Så jeg hadde rett og slett sovnet etter den meldingen. Jeg vekkes av at telefonen ringer. Ja, det er Astrid. Hun sier ingenting, men puster og peser inn i røret. Overrasket: "Hva driver du med?!". Astrid: "Jeg prøver å komme mens jeg har deg på tråden, vel". Overrasket (særdeles trøtt): "Du ... kan vi ta dette i morgen eller?".

Dette var den første av flere leksjoner om at menn ikke avviser kvinners sterke seksuelle tilnærminger uten store konsekvenser. Jeg vekkes nemlig igjen samme natt av SMS-er fra Helene. "DU FORSØKTE IKKE Å FLØRTE MED VENNINNA MI!?! POKKER TA DEG". 

Jeg skjønner når et slag er tapt. Jeg så ingen av de igjen. Men jeg hadde en siste hevn. Jeg ga all kontaktinformasjonen til Astrid videre til den mest kåte, pågående, minst renslige og mest sosialt merkelige fyren jeg visste om. "Tilfeldigvis" selvfølgelig. Det endte opp med at både han og Astrid endelig fikk seg noe. Og jeg fikk sove i fred, uten å få nattesøvnen forstyrret av sex-tilbud.

 

😂

SÅ bra skrevet! 

Anonymkode: 7616a...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2017 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt sinnsykt. Æsj.

Anonymkode: cc3b2...18d

Det var sinnsykt deilig, hehe ;)

Det er lenge siden har vært med på en dobbelpenetrering nå, gitt. Slike juveler av noen kvinner er vanskelige å finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...